Αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική των αστικών συγκοινωνιών,
από 1η Σεπτεμβρίου, με σημαντική μείωση στην κάρτα των απεριόριστων
διαδρομών για όλα τα μέσα, από 45 ευρώ σε 30 ευρώ, ανακοίνωσε σήμερα ο
υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοίδης. Επίσης η
τιμή του εισιτηρίου από 1,40 ευρώ που είναι σήμερα διαμορφώνεται στο
1,20, με παράλληλη μείωση της χρονικής διάρκειας του εισιτηρίου, από 1,5
ώρα που ισχύει σήμερα σε 70 λεπτά.
Την ίδια στιγμή σημαντική θα είναι η αύξηση του κόστους για όσους
χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρόλεϊ, καθώς η κάρτα για τα μέσα αυτά,
κόστους 20 ευρώ που είναι σήμερα, καταργείται και οι χρήστες αυτοί θα
πρέπει να προμηθεύονται την κάρτα των 30 ευρώ. Το μηνιαίο κόστος της
κάρτας για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (φοιτητές, πολύτεκνοι)
θα είναι στα 15 ευρώ.
«Πριν ένα χρόνο ήταν μνημονιακή υποχρέωση η αύξηση της τιμής του
εισιτηρίου, ωστόσο σήμερα πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε τις αστικές
συγκοινωνίες και να αλλάξουμε την τιμολογιακή πολιτική. Πρόκειται για
πράξη ευθύνης», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και προσέθεσε: «ένα
εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο». Μάλιστα επισήμανε ότι «παρότι μ’
αυτές τις αποφάσεις θα υπάρξει μείωση εσόδων, 10 εκατ. ετησίως, εμείς
περιμένουμε αύξηση της επιβατικής κίνησης, που θα αντισταθμίσει τις
απώλειες».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα
ανάκλησης της απόφασης. «Δεν είναι απλά μία μείωση, αλλά γίνεται μια
ολοκληρωμένη παρέμβαση. Είναι μια παρέμβαση που δείχνει τον δρόμο.
Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η δημόσια
διοίκηση» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επίσης, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι αρχές Σεπτέμβρη τοποθετούνται
τουρνικέ (περιστρεφόμενες μπάρες μεταξύ πόρτας και οδηγού) στα
λεωφορεία στα οποία η είσοδος θα γίνεται από την είσοδο του οδηγού.
Ακόμη, εξήγγειλε εντατικοποίηση των ελέγχων, έτσι ώστε με την εφαρμογή
του ηλεκτρονικού εισιτηρίου -σε δυο χρόνια- θα μειωθεί η λαθρεπιβίβαση.
Εξάλλου, ο ΟΑΣΑ θα λανσάρει κινητή εφαρμογή, η οποία θα επιτρέψει
στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ
θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από πέντε χιλιάδες
σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα. Ακόμη, ο
ΟΑΣΑ προχωρεί σε ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας με στόχο να
ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Εφεξής, τόσο για την ΟΣΥ, τη
ΣΤΑΣΥ, όσο και για τον ΟΑΣΑ, θα χρησιμοποιείται η επωνυμία Συγκοινωνίες
Αθηνών με νέο λογότυπου.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γρ. Δημητριάδης, στόχος είναι οι
αστικές συγκοινωνίες να γίνουν πρώτη επιλογή μετακίνησης για όλη την
πόλη και παράλληλα να προωθηθούν οι συνδυασμένες μεταφορές. Σύμφωνα με
τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται 636 εκατομμύρια
επιβιβάσεις, ενώ κάθε μέρα υπάρχουν 1 εκατομμύριο μοναδικοί επιβάτες.
Τέλος σε ότι αφορά τα έσοδα το α’ τρίμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση
6,3 εκατομμύρια ευρώ από κάρτες και εισιτήρια, έναντι του ίδιου
διαστήματος το 2013. «Δεν είναι συγκυριακό αλλά σηματοδοτεί την
επιστροφή των πολιτών στα μέσα μεταφοράς», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.
Τμήμα Ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.