Με λαμπρότητα και έτσι όπως του αρμόζει, δόθηκε η εκκίνηση για το 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
χθες το απόγευμα κάτω από τον Ιερό Βράχο.
Ο κόσμος έδωσε και πάλι
δυναμικά το παρών, όπως άλλωστε κάνει κάθε χρόνο, για να δει από κοντά
τα αυτοκίνητα που πρωταγωνίστησαν κατά το παρελθόν. Μερικά από αυτά,
όπως για παράδειγμα η Lancia 037, παραμένουν επιβλητικά και προκαλούν
δέος όπως και τότε.
Την πανηγυρική εκκίνηση κόσμησαν και άλλες κλασικές
μορφές των παιδικών μας χρόνων, όπως οι Porsche 911 και τα Ford Escort
MK1. Τα βλέμματα και τον θαυμασμό απέσπασαν επίσης τα Peugeot 504 V6
Coupe, που θα είναι στους πλοηγούς του αγώνα.
Το Ιστορικό Ράλλυ
Ακρόπολις, θα διεξαχθεί φέτος σε ειδικές διαδρομές κλασικές για το WRC,
όπως οι Βωξίτες, οι Καρούτες, το Δροσοσχώρι και η Παύλιανη. Θα έχει
κέντρο του τη γραφική παραθαλάσσια πόλη της Ιτέας, ενώ φυσικά θα
ολοκληρώνεται και πάλι στο λόφο του Φιλοπάππου, με φόντο τον Παρθενώνα.
Η σημαντικότερη διαφορά
σε σύγκριση με τον αγώνα του 2013 είναι η επιστροφή της κατηγορίας
Sporting και μάλιστα δυναμικά, με 49 συμμετοχές, από τις οποίες οι 17
είναι διεθνείς. Η κατηγορία Regularity συγεκντρώνει συνολικά 67
συμμετοχές. Ο αγώνας της κατηγορίας Sporting, περιλαμβάνει συνολικά 11
Ειδικές διαδρομές (7 σε άσφαλτο και 4 σε χώμα), ενώ στην κατηγορία
Regularity οι Ειδικές διαδρομές θα είναι 18 και οι χρονομετρήσεις
περισσότερες από 35.
Αξίζει να σημειωθεί ότι
εκτός από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρά
και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και μάλιστα
ως διπλός αγώνας βαθμολογείται ξεχωριστά το ασφάλτινο και το χωμάτινο
σκέλος του, όπως άλλωστε συμβαίνει και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού
Πρωταθλήματος. Όπως είναι γνωστό, ο αγώνας ανήκει εδώ και χρόνια στην
ελίτ του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και των δύο κατηγοριών. Ειδικά φέτος
μάλιστα ο αγώνας της κατηγορίας Sporting είναι ο σημαντικότερος από τους
14 αγώνες του Πρωταθλήματος, αφού όχι μόνο έχει συντελεστή 3, αλλά στην
ουσία 2x3, αφού κάθε ημέρα του βαθμολογείται ξεχωριστά: πρόκειται για
δύο αγώνες σε ένα, αφού υπολογίζεται με συντελεστή 3, τόσο το ασφάλτινο
σκέλος, όσο και το χωμάτινο.
Η πραγματική δράση
αρχίζει την Παρασκευή με το ασφάλτινο σκέλος, το οποίο και περιλαμβάνει
επτά ειδικές διαδρομές σε δύο ημέρες. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή οι
αγωνιζόμενοι θα περάσουν δύο φορές από την ειδική διαδρομή Αμφίκλεια
(13,97 χλμ.), η οποία και θα αποτελέσει ουσιαστικά το ορεκτικό για την
επόμενη μέρα.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.