Σελίδες

26 Μαΐου 2014

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Του Μιχάλη Τζανάκη

Ο ορισμός του σουρεαλισμού και της διανοητικής διαστροφής είναι αναμφίβολα οι πολιτικές προεκλογικές διαφημίσεις. Είναι γνωστό βέβαια πως η διαφήμιση είναι πρωτότυπο μήνυμα που στοχεύει στον καταναλωτή-δέκτη, αλλά ενίοτε μπορεί και να τον στείλει στους ψυχαναλυτές.

ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΟ: ο «μεγάλος αρχηγός-ηγέτης» σχεδόν συλλαβιστά, σα να διαβάζει το παραμύθι «τα τρία γουρουνάκια» μας πληροφορεί επισήμως πως «έχουμε σταθερότητα», «ξεπεράσαμε την κρίση», «έχουμε πλεονάσματα» και οι «θυσίες» -αν και υποχρεωτικές και με την απειλή φυλάκισης- «πιάνουν τόπο». Την ίδια στιγμή ο ίδιος σε αργό πλάνο ανοίγει τις κουρτίνες του μεγάρου που μένει και ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον της χώρας που κυβερνά!!!. Προς επίρρωση των λόγων του, η διαφήμιση περιλαμβάνει και επαίνους-σχεδόν ύμνους- προς τον μεγάλο αρχηγό-ηγέτη από συμπαθέστατους και γνωστούς ευρωπαίους «ανθρωπιστές», όπως Σόιμπλε, Μπαρόζο, Γιούνγκερ κλπ.

ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: το κόμμα που έχει απλήρωτους τους εργαζόμενους του κάτι χρόνια, το κόμμα που έστειλε στην ανεργία δυο εκατομμύρια Έλληνες, το κόμμα που ξεπούλησε –μαζί με το κόμμα του παραπάνω «αρχηγού-ηγέτη»- διαφημίζεται αρειμανίως αφού χρηματοδοτείται κανονικά από τον κάφρο-φορολογούμενο, με το εκπληκτικό μήνυμα – εικόνα της πλημμυρισμένης από χιλιάδες ανθρώπους πλατεία Συντάγματος –αυτού που κατέλυσε ο αρχηγός-συνταγματολόγος (τρομάρα του!!!)-την ίδια ώρα που όπως μας πληροφορεί ο «γλεμπελίσκος» της διαφήμισης ο «υπεύθυνος» πρόεδρος «μάτωνε», όπως λέει με τον Παπαδήμο να ξεπουλήσουν στα σίγουρα τη χώρα. Αφήστε δε τη νεαρά ευσταλή που με πληροφορεί ότι «ψηφίζει ΕΛΙΑ, ψηφίζει ΠΑΣΟΚ», για ακόμα περισσότερες δουλειές(!!!) και σταθερότητα(!!!) στη χώρα.

ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΡΙΤΟ: Η κοπέλα σκέφτεται να το «κάνει» για πρώτη φορά και να «κλείσει τα μάτια», μπροστά στη γοητεία του επιβήτορά της, αλλά ξεπερνά κάθε ενδοιασμό, μπροστά στο ασίγαστο πάθος της για τον εραστή της. Παίρνει ώρα στον τηλεθεατή που βρίσκεται σε σεξουαλική ημι-διέγερση να καταλάβει πως το διαφημιστικό μήνυμα αφορά το «ΠΟΤΑΜΙ». Βέβαια, ο αρχηγός του εν λόγω κόμματος μας καθησύχασε ότι έχει κάνει πολλές εκπομπές για τη «γυναίκα», άρα οι σεξιστικές διαφημίσεις του κόμματος του, είναι οφθαλμαπάτη και φενάκη των τηλεθεατών.

ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Το κόμμα που δεν είναι «ναζιστικό», αλλά απλά «εθνικιστικό», διαφημίζεται με δήλωση-καταπέλτη του εγκλείστου αρχηγού του, αλλά η μουσική υπόκρουση του με τρόμαξε λίγο, αφού σκιάχτηκα μη φάω καμιά φάπα, από κάποιον μελανοχίτωνα «εθνικιστή» και ουχί «ναζιστή» οπαδό.

ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ ΗΤΟΙ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ: Οι εν λόγω διαφημίσεις, αλλά και οι «οίκοι αξιολόγησης» που αιφνιδίως αναβάθμισαν την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας, εμμέσως πλην σαφώς θεωρούν του Έλληνες πολίτες:

Α) Ηλίθιους,
Β) Μαζοχιστές,
Γ) Ναρκομανείς


Υγ. το παρόν κείμενο σκοπίμως το γράφω Κυριακή μεσημέρι, προκειμένου να δω τη «δικαίωση» ή όχι του Γιόζεφ Γκέμπελς το βράδυ…

πηγή

ΣΧΟΛΙΟ
Και την είδε......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.