ΧΡΙΣΤΟΣ
ΑΝΕΣΤΗ!!
Αδελφοί μου
αγαπητοί,
η ομάδα της
Κοινωνικής Ανατολής στην οποία συμμετέχω και εγώ, διοργανώνει μια ανοιχτή
συζήτηση με θέμα τα σχολικά βιβλία. Έχουμε μαζευτεί αυτό το καιρό αρκετοί -και
κυρίως εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς- οι οποίοι έχουμε την ανησυχία για όλα αυτά
που γράφουν τα σχολικά βιβλία και που μαθαίνουν τα παιδιά μας στο
σχολείο.
Έτσι, αποφασίσαμε να
διοργανώσουμε μια συνάντηση την οποία θα χαρακτήριζα σαν ένα σύγχρονο "Κρυφό
Σχολειό". Σκοπός της συνάντησης, είναι να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα με τη
βοήθεια διαφόρων εκπαιδευτικών, η οποία θα παρέχει βοηθήματα πάνω στα σχολικά
μαθήματα με βάση τα Ελληνορθόδοξα ιδεώδη, τα οποία θα είναι γραμμένα από ομάδες
εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων. Επίσης, παράλληλα θα παρουσιαστεί μια
πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, η οποία θα χρησιμοποιηθεί μέσω της ιστοσελίδας για
οποιαδήποτε χρήση κριθεί απαραίτητη (επικοινωνία μεταξύ των μελών,μαθήματα και
παρουσιάσεις on-line κλπ).
Πρόκειται για ένα
εγχείρημα πολύ μεγάλων διαστάσεων, αλλά ελπίζουμε ότι με τη βοήθεια του Θεού και
τη συμμετοχή όσο περισσότερων γίνεται, θα λάβει σάρκα και οστά και θα βοηθήσει
και τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς που αναζητούν Ελληνορθόδοξα
βοηθήματα για το διάβασμα των παιδιών τους.
Την προσπάθειά μας
αυτή στηρίζουν με την παρουσία τους και την εμπειρία τους ο κ. Κωνσταντίνος
Γανωτής, ο οποίος στο παρελθόν είχε αντίστοιχη εμπειρία με τα
Αρχαία Ελληνικά καθώς και ο κ.Νατσιός, ο
γνωστός δάσκαλος από το Κιλκίς, με τον οποία θα υπάρχει βιντεοεπικοινωνία.
Σας
παρακαλώ,για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας και τη πατρίδα μας, αφ ενός
για την παρουσία σας και αφ ετέρου να μεταφέρετε το μήνυμα αυτό σε όσους
θεωρείται ότι μπορεί να τους ενδιαφέρει.
Η συνάντηση θα
γίνει στις 9 Μαίου ημέρα Παρασκευή, και ώρα 20:30, στο Πνευματικό Κέντρο του
Ι.Ν. Αγίου Κοσμά του Αιτωλού Αμαρουσίου.
Επίσης, σχετικό
υλικό, που αν θέλετε μπορείτε να στείλετε σε γνωστούς και φίλους ή να αναρτήσετε
στους λογαριασμούς σας στα social media θα βρείτε παρακάτω.
Με
εκτίμηση,
Λεωνίδας.
1ο
ΚΕΙΜΕΝΟ
Στις μέρες μας, όλοι οι τομείς της δημόσιας ζωής τελούν υπό
κρίση. Κρίση υπό διττή έννοια: του κλυδωνισμού και της αξιολόγησης-δοκιμασίας. Η
παιδεία των νεοελλήνων δοκιμάζεται κι αυτή τόσο από την προχειρότητα των
προσεγγίσεων όσο και από την έλλειψη καλλιέργειας οράματος και προτύπων. Η
αδιαφορία ενώπιον της κατάστασης αυτής θα μπορούσε να θεωρηθεί εγκληματική,
καθώς οι επιπτώσεις της στιγματίζουν τον ανθό του έθνους, τη νεολαία, και θα
ταλανίσουν την πατρίδα για πολλές γενεές. Πρέπει όλοι, εκπαιδευτικοί και μη, να
αναλάβουμε δράση, για να βοηθήσουμε το έργο που τελείται στις σχολικές τάξεις,
στα φυτώρια των μελλοντικών πολιτών ή και ηγετών της πατρίδας.
Κατάρτιση και
όραμα, γνώση και αρετή, πίστη και άμιλλα μπορούν να αποτελέσουν το ασφαλές
θεμέλιο πάνω στο οποίο θα ανοικοδομηθεί η πατρίδα. Βοηθήστε όλοι!
2ο
ΚΕΙΜΕΝΟ
Μετά την παρέλευση πολλών ετών πειραματισμών και συνεχών
αλλαγών, η Ελληνική Εθνική Παιδεία μοιάζει με ανερμάτιστο αγώνα συρραφής
μπαλωμάτων, που πολλές φορές μάλιστα βρίθουν κακοδοξιών και θολών μηνυμάτων. Οι
καλοπροαίρετοι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να οργανώσουν το μάθημά τους κατά το
δοκούν. Όμως η πληθώρα των υποχρεώσεων και συχνά στις μέρες μας η ανάθεση πολλών
μαθημάτων -ενίοτε δε και άλλης ειδικότητας- σε έναν καθηγητή αποτελούν σημαντική
τροχοπέδη στο έργο του. Μπορούμε με συνεργασία και κοινό όραμα, αλλά και τις
απαιτούμενες ικανότητες-δεξιότητες, να προσφέρουμε στον σύγχρονο εκπαιδευτικό το
εκπαιδευτικό εργαλείο που αναζητά, για να πετύχει τρεις βασικούς στόχους: την
κάλυψη του αναλυτικού προγράμματος, τον εντοπισμό και αξιοποίηση των ικανοτήτων
των μαθητών του και τέλος την έμπνευση οράματος και ελπίδας στους μαθητές του,
καλλιεργώντας το ήθος τους σε στέρεες βάσεις δοκιμασμένες στο πέρασμα των
αιώνων.
Το εν λόγω εργαλείο-υλικό μπορεί να δομηθεί και οργανωθεί ανά
μάθημα-ειδικότητα από ειδικές ομάδες, καθεμιά από τις οποίες θα συντονίζεται από
έναν επικεφαλής. Όλοι οι συντονιστές συγκροτούν τη "Συντακτική Επιτροπή" που
ελέγχει, φιλτράρει και τελικώς εγκρίνει το υλικό. Το υλικό μπορεί να διακρίνεται
ανά ενότητα-κεφάλαιο του κάθε μαθήματος, στην οποία θα εντάσσεται ένα Σχέδιο
Μαθήματος με σαφείς-ευκρινείς εκπαιδευτικούς στόχους, τις κατάλληλες
εκπαιδευτικές τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν, το απαραίτητο υλικό και την
αποδοτικότερη κατανομή του χρόνου ανά εκπαιδευτική ώρα.
Η δημιουργία ενός
ειδικού ιστοχώρου θα βοηθήσει στην ανάρτηση και ελεύθερη διανομή του εν λόγω
υλικού, αλλά μπορεί και να αποτελέσει πόλο έλξης των εκπαιδευτικών προσφέροντας
και άλλες λειτουργικότητες, όπως νέα και ανακοινώσεις από τον χώρο της
εκπαίδευσης κ.ά. Την κατασκευή, οργάνωση, αλλά κυρίως τη συντήρηση και
εμπλουτισμό του ιστοχώρου θα πρέπει να την αναλάβει ειδική ομάδα συνεργατών που
θα βρίσκεται σε άμεση συνεννόηση με τη "Συντακτική
Επιτροπή".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.