Η ιστορία του παλιού Πόνυ είναι πονεμένη, αφού εκείνοι που θέλουν να μας
πωλούν τα δικά τους αυτοκίνητα, δεν επέτρεψαν ποτέ να ολοκληρωθεί η
επένδυση της ΝΑΜΚΟ, στο Λιμνότοπο Κιλκίς.
Το ίδο έγινε και με το εργοστάσιο του Θεοχαράκη, στο Βόλο, που δεν
επετράπη να μετεξελιχθεί σε μια σύγχρονη ελληνοϊαπωνική
αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε με την TOYOTA-SABANCI στην Τουρκία.
Τώρα έρχεται το Πόνυ 2.
Να δούμε, θα αρχίσουν και πάλι τις τρικλοποδιές, όχι οι ξένοι, οι ελληνόφωνοι κένταυροι του ελλαδικού κράτους!
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.