Σελίδες

29 Οκτωβρίου 2013

¨Ω του παραδόξου θαύματος¨. Μήπως ζούμε προδρομικές ημέρες του Ελληνοτουρκικού πολέμου του 1897;

αλλά τώρα μαζί με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ.

Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας
 


¨- Πόσων χρονών είναι η εικόνα γνωρίζεται;
  • Το 1896.¨
ΑΝΗΜΕΡΑ του  Αι-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.

Δάκρυσε η εικόνα του Ταξιάρχη στην Ιαλυσό Ρόδου 

Με ένα συγκλονιστικό γεγονός  ήρθαν αντιμέτωποι το πρωί του  Σαββάτου οι πιστοί στην Ιαλυσό.

Συγκεκριμένα  στο εκκλησάκι του Ταξιάρχη… στο παλαιό Νεκροταφείο του χωριού η εικόνα του Αρχαγγέλου άρχισε να δακρύζει. 26/10/2013.

Οι επισημάνσεις και οι θαρραλέες διευκρινήσεις  των κληρικών όπως αυτές εμπεριέχονται  σε βίντεο του TVKOSMOS και κάνουν τον γύρο του κόσμου είναι συγκλονιστικές και συνιστούν καθαρή ομολογία του αιωνίου Θαύματος της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
http://youtu.be/_uo-bixCAiU 

Ο διάλογος δημοσιογράφου με τον  παρευρισκόμενο Ιερέα.

¨- Πόσων  χρονών είναι η εικόνα γνωρίζεται;
  • Το 1896.
  • Η Ιστορία της;
  • Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα για την Ιστορία της. Πάντως είναι πρόσφατα συντηρημένη από την Αρχαιολογική Υπηρεσία.(3.44  μέχρι 3.50 βίντεο)¨
Ο Μητροπολίτης Ρόδου κ. Κύριλλος, μετέβη ο ίδιος  στον χώρο όπου βρίσκεται η εικόνα ύστερα από τις αναφορές των πιστών, για να διαπιστώσει ο ίδιος εάν πρόκειται για θαύμα ή  για κάποιο άλλο γεγονός. 

Δηλώσεις  Σεβασμιώτατου.

¨Είναι ένα παράδοξο πραγματικό σημείο γιατί  όπως είδατε από τα μάτια του ΤΑΞΙΑΡΧΗ βγαίνει υγρό σαν δάκρυ σε μεγάλη ποσότητα, δεν δικαιολογείται να είναι  μια  απλή υγρασία, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ, η ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ και μετά από λίγο έχουμε το ίδιο φαινόμενο (6.21 μέχρι 6.49 βίντεο)¨

Η Αγιογράφηση  της  συγκεκριμένης Εικόνας του  Ταξιάρχη μας πάει πίσω σε μία δύσκολη  στιγμή για τον Ελληνισμό

Στις αρχές του 1896 την Ελλάδα κυβερνούσε ο Θεόδωρος Δηλιγιάννης, πολιτικός με δημαγωγικές τάσεις. Εκτός από τα μεγάλα και δυσεπίλυτα οικονομικά προβλήματα, είχε να αντιμετωπίσει και την κατάσταση στην Κρήτη, που βρισκόταν τότε υπό οθωμανικό ζυγό. Η διακυβέρνηση της μεγαλονήσου από τον ελληνικής καταγωγής Καραθεοδωρή Πασά είχε στεφθεί από αποτυχία. Τα φιλελεύθερο και φιλοδίκαιο πνεύμα του εξόργισε τους Τουρκοκρητικούς, οι οποίοι αποφάσισαν να καταστήσουν αδύνατη την περαιτέρω παραμονή του στο νησί. Ταραχές εξερράγησαν και δολοφονίες χριστιανών προκρίτων σημειώθηκαν, όχι κάτι ασυνήθιστο στη μακραίωνα διαβίωση μουσουλμάνων και χριστιανών στην Κρήτη. 

Τον Καραθεοδωρή Πασά διαδέχθηκε ο τουρκαλβανός Τουρχάν  Πασάς, ο οποίος ούτε και αυτός  έγινε αποδεκτός από τους ομοδόξους  του. Με προτροπή των μεγάλων δυνάμεων, τη διοίκηση της Κρήτης ανέλαβε ο χριστιανός Γεώργιος Βέροβιτς, πρώην διοικητής της Σάμου. Η κατάσταση, όμως, παρέμεινε έκρυθμη και το αίμα έρεε άφθονο. Οι χριστιανοί Έλληνες, που αποτελούσαν το 80% των κατοίκων της Κρήτης, είχαν ξεσηκωθεί και ζητούσαν αυτονομία για το νησί τους.

Πολεμική αναμέτρηση μεταξύ του  Βασιλείου της Ελλάδας και  της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, με αφορμή το Κρητικό Ζήτημα. Η πρώτη τουφεκιά έπεσε στις 6 Απριλίου 1897 και οι πολεμικές συγκρούσεις τερματίστηκαν στις 8 Μαΐου του ίδιου χρόνου με ήττα της Ελλάδας.

Η πρώτη εβδομάδα των πολεμικών  επιχειρήσεων (6-11 Απριλίου) αναλώθηκε  σε μάχη χαρακωμάτων κατά μήκος των  Θεσσαλικών συνόρων. Στις 11 Απριλίου, ο Ετέμ Πασάς και οι άνδρες του εισήλθαν στο ελληνικό έδαφος από τα στενά της Μελούνας και διέσπασαν γρήγορα τις ελληνικές δυνάμεις στον Τύρναβο (12 Απριλίου). Οι έλληνες στρατιώτες υποχώρησαν άτακτα και συμπτύχθηκαν στα Φάρσαλα, όπου αντέταξαν νέα γραμμή άμυνας. Η Λάρισα αφέθηκε στην τύχη της και καταλήφθηκε από τους Τούρκους στις 13 Απριλίου, αφού προηγουμένως είχε εκκενωθεί από τους κατοίκους της. Την ίδια μέρα, τουρκική δύναμη κατευθύνθηκε στο Βελεστίνο, όπου αντιμετωπίστηκε από τον Συνταγματάρχη Σμολένσκη και την ταξιαρχία του.

Με πεσμένο το ηθικό, οι Έλληνες υπέστησαν και νέα ήττα στα  Φάρσαλα, στις 24 Απριλίου, υποχωρώντας αυτή τη φορά με τάξη. Ο Σμολένσκης διατάχθηκε να εγκαταλείψει το Βελεστίνο και να μεταβεί με τις δυνάμεις του στον Δομοκό, όπου ο Έλληνες προετοίμαζαν νέα γραμμή άμυνας. Μάταια, όμως, αφού ο υπέρτερος τουρκικός στρατός πέτυχε μια ακόμη νίκη στις 5 Μαΐου, έχοντας πλέον ανοιχτό το δρόμο για την Αθήνα. Σε μια ύστατη προσπάθεια, ο Σμολένσκης, που αποδείχθηκε ο πιο αξιόπιστος στρατιωτικός, διατάχθηκε από τον Κωνσταντίνο να κρατήσει το πέρασμα στις Θερμοπύλες. Δεν χρειάστηκε, γιατί επενέβησαν οι Μεγάλες Δυνάμεις.
http://www.sansimera.gr/articles/242#ixzz2iwCsoUwz 

Φυσικά τότε δεν επαληθεύτηκε η προφητεία του  Πατρο- Κοσμά. 

"Οι αντίχριστοι θα φύγουν, αλλά θάρθουν πάλι· έπειτα θα τούς κυνηγήσετε έως την Κόκκινη Μηλιά" η όπως διατυπώνεται παρακάτω "Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια. Στο τέλος θα τούς διώξουν εις την Κόκκινη Μηλιά. Από τούς Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το άλλο τρίτο θα βαπτισθεί και μονάχα το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά". Από το βιβλίο "Κοσμάς ο Αιτωλός" του Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγ. Καντιώτη, εκδ. Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Αδελφότητας "Ο Σταυρός". 

ΘΑΡΣΕΙΤΕ, τα αιγαιοπελαγίτικα σύνορα μας Αγγελο –φρουρούνται από πάνω ίσα κάτω. ¨¨ μες του Αιγαίου τα νερά Άγγελοι φτερουγίζουν¨¨.

Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ  στην Θάσο.
Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στο  Μανταμάδο.
Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στην Σύμη.

Και τώρα ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ  στην Ιαλυσό της Ρόδου κάθε μέρα δύσκολη για τον Ελληνισμό  εκτελούν τα δικά τους αεροναυτικά γυμνάσια και περιμένουν καρτερικά την μεγάλη στιγμή του ξεκαθαρίσματος των λογαριασμών.

ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.