Σελίδες

9 Σεπτεμβρίου 2013

Gran Prix Ιταλίας. Νικητής ο Φέτελ.

Την τρίτη του νίκη επί ιταλικού εδάφους πανηγύρισε ο Ζεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος έφτασε τις 32 στην καριέρα του, ισοφάρισε την επίδοση του Φερνάντο Αλόνσο και μεγάλωσε τη μεταξύ τους διαφορά. Δεύτερος ο Ισπανός, τρίτος ο Μαρκ Γουέμπερ.

Σε πρώτη φάση οι περισσότεροι πιλότοι προτίμησαν μέση γόμα (εξαίρεση αποτέλεσαν οι Κίμι Ράικονεν και Λιούις Χάμιλτον που χρησιμοποίησαν σκληρή), ενώ η εκκίνηση περιελάμβανε την εγκατάλειψη του Πολ ντι Ρέστα και το "χτύπημα" του Ράικονεν στον Σέρχιο Πέρες.

Ο Φερνάντο Αλόνσο προσπέρασε τον Μαρκ Γουέμπερ στον 3ο γύρο προς τέρψιν των φίλων της Ferrari, ενώ στον 8ο γύρο άφησε πίσω του και τον Φελίπε Μάσα, ο οποίος είχε προβεί σε αλλαγή κινητήρα πριν από την έναρξη του Grand Prix (δεν έχασε θέσεις στην εκκίνηση).

Το... μοναχικό δρομολόγιο του Ζεμπάστιαν Φέτελ προς την κορυφή συνεχιζόταν παρά το γεγονός ότι ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος σε αρκετούς γύρους. Όσο περνούσε η ώρα, φαινόταν ξεκάθαρα ότι ο Ισπανός επικεντρώθηκε στη διασφάλιση της δεύτερης θέσης παρά στη διεκδίκηση της πρώτης.

Το γεγονός ότι οι δύο πιλότοι της Red Bull είχαν πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων (ο Γερμανός στην αλλαγή της 5ης με την 6η και ο Αυστραλός σε αυτήν της 2ας με την 3η) δεν τους επηρέασε και το "1-3" ήταν πραγματικότητα.

Ο Λιούις Χάμιλτον, από την πλευρά του, το μόνο που κατάφερε ήταν να αναδειχθεί σε πρόσωπο της τελευταίας στιγμής, καθώς στον 49ο γύρο προσπέρασε τον Ράικονεν και στον 50ό τον Πέρες, καταλαμβάνοντας τη 10η θέση.


Σε ρυθμούς twitter 
# Ο Ζεμπάστιαν Φέτελ έφτασε τις 32 νίκες και ισοφάρισε την επίδοση του Φερνάντο Αλόνσο. Πλέον βρίσκεται στην τέταρτη θέση της σχετικής κατηγορίας μετά τους Μίχαελ Σουμάχερ (91 νίκες), Άλεν Προστ (51 νίκες) και Άιρτον Σένα (41 νίκες).

# Τα επόμενα πέντε Grand Prix θα διεξαχθούν στην Ασία, όπου ο Ζεμπάστιαν Φέτελ έχει πανηγυρίσει περισσότερες από τις μισές (17) νίκες της καριέρας του.

# Μεταξύ των διασημοτήτων που παρακολούθησαν το Grand Prix και ο Ρονάλντο. Το φόντο της φωτογραφίας (σ.σ. λογότυπο Pirelli) θυμίζει πολλά στο "φαινόμενο" λόγω Ίντερ. 

Η τελική κατάταξη 

1. Ζ. Φέτελ (Red Bull Renault) 1ωρ:18:33.352
2. Φ. Αλόνσο (Ferrari) +5.4δευτ.
3. Μ. Γουέμπερ (Red Bull Renault) +6.3
4. Φ. Μάσα (Ferrari) +9.3
5. Ν. Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari) +10.3
6. Ν. Ρόσμπεργκ (Mercedes) +10.9
7. Ν. Ρικιάρντο (Toro Rosso Ferrari) +32.3
8. Ρ. Γκροσζάν (Lotus Renault) +33.1
9. Λ. Χάμιλτον (Mercedes) +33.5
10. Τ. Μπάτον (McLaren Mercedes) +38.3
11. Κ. Ράικονεν (Lotus Renault) +38.6
12. Σ. Πέρες (McLaren Mercedes) +39.7
13. Ε. Γκουτιέρες (Sauber Ferrari) +40.8
14. Π. Μαλντονάντο (Williams Renault) +49.0
15. Β. Μπότας (Willams Renault) +56.8
16. Ά. Ζούτιλ (Force India Mercedes) +1 γύρος
17. Σ. Πικ (Caterham Renault) +1 γύρος
18. Γ. φαν ντερ Γκαρντ (Caterham Renault) +1 γύρος
19. Ζ. Μπιανκί (Marussia Cosworth) +1 γύρος
20. Μ. Τσίλτον (Marussia Cosworth) +1 γύρος 

Εγκατέλειψαν 
21. Π. ντι Ρέστα (Force India)
22. Ζ. Βερν (Toro Rosso) 

Η βαθμολογία των οδηγών 
1. Ζ. Φέτελ 222
2. Φ. Αλόνσο 169
3. Λ. Χάμιλτον 141
4. Κ. Ράικονεν 139
5. Μ. Γουέμπερ 130
6. Ν. Ρόσμπεργκ 104
7. Φ. Μάσα 79
8. Ρ. Γκροσζάν 57
9. Τ. Μπάτον 48
10. Π. Ντι Ρέστα 36

contragr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.