Εδώ και καιρό αναρωτιόταν ο Λιούις Χάμιλτον πότε θα έρθει η σειρά του! Δύο φορές είδε τον Νίκο Ρόσμπεργκ να οδηγεί τη Mercedes στη νίκη, στο Μόντε Κάρλο και στο Σίλβερστοουν.
Τελικά, στην ιδιαίτερη για αυτόν Ουγγαρία, στον πιο "ζεστό" αγώνα της χρονιάς με 51 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα, ο Βρετανός πανηγύρισε την πρώτη νίκη του με διαφορετική ομάδα πλην της McLaren.
Πριν από ένα 24ωρο δεν είχε κρύψει την απορία του για την κατάκτηση της pole position, ενώ είχε εκφράσει αμφιβολίες για τις πιθανότητες νίκης της Mercedes. Στο βάθρο τον πλαισίωσαν ο Κίμι Ράικονεν (Lotus) και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και υποψήφιος τιμέιτ του Φινλανδού, Σεμπαστιαν Φέτελ (Red Bull), οι οποίοι τερμάτισαν μαζί.
"Δεν μου άφησε αρκετό χώρο", διαμαρτυρήθηκε ο Φέτελ στο team radio στον μηχανικό του για τη συμπεριφορά του Ράικονεν σε έναν από τους τελευταίους γύρους. "Ναι, τον ρώτησα και άρχισε να γελάει. Λέγονται αυτά στην ένταση της στιγμής", σχολίασε ο Φέτελ στο βάθρο των νικητών, υποβαθμίζοντας το περιστατικό και δείχνοντας παράλληλα την εξαιρετική σχέση των δύο ανδρών.
Στους 38 βαθμούς βρίσκεται πλέον η διαφορά του Φέτελ από τον δεύτερο Ράικονεν στη βαθμολογία. Κι αν ο Φέτελ έχασε χρόνο πίσω από τον Τζένσον Μπάτον, ο Ράικονεν κατάφερε να ολοκληρώσει τους 70 γύρους με δύο pitstops.
Χαμένος της υπόθεσης ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) που έκανε έναν αγώνα δίχως συγκινήσεις και τερμάτισε 5ος, πέφτοντας στην τρίτη θέση ένα βαθμό πίσω από τον Ράικονεν.
Ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου-γιατί και ο Χάμιλτον μπαίνει στο κάδρο αν και βρίσκεται 48 βαθμούς πίσω από τον Φέτελ-βρέθηκε ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός τερμάτισε 4ος και ενώ εκκίνησε από την 10η θέση.
Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον υπερασπίστηκε την πρώτη θέση με τον Φέτελ να δυσκολεύει τη θέση του. Τελικά κατάφερε να κρατήσει τη δεύτερη θέση, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ τα θαλάσσωσε και έπεσε 12ος, επιτρέποντας στον Ρομαίν Γκροζάν (Lotus) να καταδιώξει τους Χάμιλτον και Φέτελ.
Ο Γάλλος βρέθηκε να διεκδικεί τη νίκη, όμως φάνηκε να "πληρώνει" τη στρατηγική της Lotus. Δύο φορές εγκλωβίστηκε πίσω από τον Τζένσον Μπάτον (McLaren), είχε επαφή με τον οδηγό της McLaren, ενώ τιμωρήθηκε με αυστηρή ποινή διέλευσης από τα πιτ γιατί οι αγωνοδίκες έκριναν πως είχε πλεονέκτημα όταν βγήκε εκτός πίστας για να προσπεράσει τον Φελίπε Μάσα (Ferrari) σε μια από καλύτερες φάσεις του αγώνα. Τελικά ο Γκροζάν τερμάτισε 6ος μπροστά από τον Μπάτον.
Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητές κέρδισε πέντε θέσεις στην εκκίνηση και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα με δύο pitstops όπως ο Ράικονεν και ο άλλος οδηγός της McLaren, ο Σέρχιο Πέρες.
Ο Μπάτον, ο οδηγός με το... αργό μονοθέσιο που δεν θέλει να βρίσκει κανείς μπροστά του, ήταν και ο ρυθμιστής της νίκης. Μετά το πρώτο pitstop ο Χάμιλτον βγήκε στην πίστα ακριβώς πίσω του και κατάφερε να τον περάσει αρκετά γρήγορα. Αντίθετα ο Φέτελ εχασε πολύ χρόνο, ενώ είχε επαφή με τη McLaren και προκάλεσε ζημιά στην εμπρός πτέρυγα της RB9.
Την 10άδα έκλεισαν ο Φελίπε Μάσα (Ferrari), ο Πέρες και ο Παστόρ Μαλντονάντο (Williams) στην επιστροφή του Βενεζουελάνου και της Williams στους βαθμούς. Ο Μαλντονάντο "κληρονόμησε" την 10η θέση μετά την εγκατάλειψη του Ρόσμπεργκ με σπασμένο κινητήρα στους τελευταίους γύρους. Eίναι ο πρώτος βαθμός της Williams στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο Μπέρνι Έκλεστοουν ανανέωσε το συμβόλαιο της Φόρμουλα 1 με την ουγγρική πίστα τουλάχιστον μέχρι το 2021. Θα ακολουθήσει το καλοκαιρινό διάλειμμα και ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 25 Αυγούστου στο Σπα.
Τελική κατάταξη
1. Λιούις Χάμιλτον (Mercedes)
2. Κίμι Ράικονεν (Lotus) +10.9δευτ.
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) +12.4
4. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull Renault) +18 δευτ.
5. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +31.4
6. Ρομαίν Γκροζάν (Lotus) +32.2
7. Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) +53.8
8. Φελίπε Μάσα (Ferrari) +56.4
9. Σέρχιο Πέρες (McLaren Mercedes) +1 γύρος
10. Παστόρ Μαλντονάντο (Williams Renault) + 1 γύρος
11. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari) + 1 γύρος
12. Ζαν-Έρικ Βερν (Toro Rosso Ferrari) +1 γύρος
13. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso Ferrari) +1 γύρος
14. Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham Renault) +2 γύροι
15. Σαρλ Πικ (Caterham Renault) + 2 γύροι
16. Ζουλ Μπιάνκι (Marussia Cosworth) + 3 γύροι
17. Μαξ Τσίλτον (Marussia Cosworth) + 3 γύροι
18. Πολ Ντι Ρέστα (Force India Mercedes) +4 γύροι
19. Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) + 6 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Φέτελ 172.
2. Ραικονεν 134
3. Αλόνσο 133
4. Χάμιλτον 124
5. Γουέμπερ 105
6. Ρόσμπεργκ 84
7. Μάσα 61
8. Γκροζάν 49
9. Μπάτον 39
10. Ντι Ρέστα 36
11. Σούτιλ 23
12. Πέρες 18
13. Βερν 13
14. Ρικιάρντο 11
15. Χούλκενμπεργκ 7
16. Μαλντονάντο 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull Renault 277.
2. Mercedes 208
3. Ferrari 194
4. Lotus-Renault 183
5. Force India-Mercedes 59
6. McLaren Mercedes 57
7. Toro Rosso Ferrari 24
8. Sauber Ferrari 7
9. Williams Renault
πηγή
2. Κίμι Ράικονεν (Lotus) +10.9δευτ.
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) +12.4
4. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull Renault) +18 δευτ.
5. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +31.4
6. Ρομαίν Γκροζάν (Lotus) +32.2
7. Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) +53.8
8. Φελίπε Μάσα (Ferrari) +56.4
9. Σέρχιο Πέρες (McLaren Mercedes) +1 γύρος
10. Παστόρ Μαλντονάντο (Williams Renault) + 1 γύρος
11. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari) + 1 γύρος
12. Ζαν-Έρικ Βερν (Toro Rosso Ferrari) +1 γύρος
13. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso Ferrari) +1 γύρος
14. Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham Renault) +2 γύροι
15. Σαρλ Πικ (Caterham Renault) + 2 γύροι
16. Ζουλ Μπιάνκι (Marussia Cosworth) + 3 γύροι
17. Μαξ Τσίλτον (Marussia Cosworth) + 3 γύροι
18. Πολ Ντι Ρέστα (Force India Mercedes) +4 γύροι
19. Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) + 6 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Φέτελ 172.
2. Ραικονεν 134
3. Αλόνσο 133
4. Χάμιλτον 124
5. Γουέμπερ 105
6. Ρόσμπεργκ 84
7. Μάσα 61
8. Γκροζάν 49
9. Μπάτον 39
10. Ντι Ρέστα 36
11. Σούτιλ 23
12. Πέρες 18
13. Βερν 13
14. Ρικιάρντο 11
15. Χούλκενμπεργκ 7
16. Μαλντονάντο 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull Renault 277.
2. Mercedes 208
3. Ferrari 194
4. Lotus-Renault 183
5. Force India-Mercedes 59
6. McLaren Mercedes 57
7. Toro Rosso Ferrari 24
8. Sauber Ferrari 7
9. Williams Renault
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.