Σελίδες

25 Ιουλίου 2013

Τραγικό σιδηροδρομικό ατύχημα στην Ισπανία.


Τουλάχιστον 77 οι νεκροί από τη σιδηροδρομική τραγωδία στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα στη Γαλικία- στους 143 οι τραυματίες. Για «τραγικό δυστύχημα» έκανε λόγο εκπρόσωπος της ισπανικής κυβέρνησης.

Τουλάχιστον 77 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 143 τραυματίστηκαν κατά τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας που σημειώθηκε χθες βράδυ στη βορειοδυτική Ισπανία, σύμφωνα με νεότερο προσωρινό απολογισμό που ανακοίνωσε σήμερα το πρωί το δικαστήριο της περιφέρειας της Γαλικίας.

Οι διασώστες ανέσυραν 73 πτώματα από τα συντρίμμια της αμαξοστοιχίας, ενώ τέσσερις ακόμη άνθρωποι υπέκυψαν στα τραύματά τους στο νοσοκομείο, δήλωσε εκπρόσωπος του δικαστηρίου.

Η ισπανική κυβέρνηση στην πρώτη υπόθεση εργασίας μετά το περιστατικό, θεωρεί ότι πρόκειται για ένα τραγικό δυστύχημα, όπως είπε η εκπρόσωπος της κυβέρνησης στο Ρόιτερς.

Ο Ισπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι πρόκειται να επισκεφθεί το σημείο του εκτροχιασμού την Πέμπτη το πρωί, ανέφερε επίσης η εκπρόσωπος της κυβέρνησης στη Μαδρίτη.

«Ο Ραχόι βρίσκεται σε έκτακτη σύσκεψη με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, τον υπουργό Εσωτερικών και τον υπουργό Δημοσίων Έργων. Θα επισκεφθούν την περιοχή το πρωί», συμπλήρωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος στη Μαδρίτη.

Την υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει το τρένο, «προκρίνει» ο ισπανικός τύπος ως το πιθανότερο αίτιο της σιδηροδρομικής τραγωδίας.«Η μεγάλη ταχύτητα σε μια στροφή, μια πιθανή αιτία του ατυχήματος», έγραψε η μεγάλη καθημερινή εφημερίδα της Ισπανίας, El Pais. Επικαλούμενη πηγές προσκείμενες στην έρευνα, η εφημερίδα ανέφερε, ότι το τρένο κατά τη στιγμή του δυστυχήματος, διερχόταν μια στροφή έχοντας αναπτύξει ταχύτητα, 180 χιλιομέτρων ανά ώρα, ενώ το σημείο είχε περιορισμό ταχύτητας, στα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα «Αυτή ήταν μια πολύ-πολύ δύσκολη κλειστή στροφή. Για το λόγο αυτό στο σημείο όπου το τρένο εκτροχιάστηκε, απαγορεύεται η ταχύτητα να είναι πάνω από 80 χιλιόμτερα ανά ώρα», πρόσθεσε η El Pais.

Ένας εκπρόσωπος της Renfe, της ισπανικής εταιρείας σιδηροδρόμων, είπε ότι η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.«Πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε τα αίτια του δυστυχήματος, θα ξέρουμε σύντομα την ταχύτητα όταν αναλύσουμε τα μαύρα κουτιά του τρένου», πρόσθεσε. «Φονική ταχύτητα», έγραψε στον τίτλο της και η εφημερίδα El Mundo, αναφέροντας ότι το τρένο είχε αναπτύξει ταχύτητα 220 χιλιομέτρων την ώρα, σε ένα σημείο όπου η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα ήταν τα 80 χιλιόμετρα. «Η επιτάχυνση του τρένου είναι μία από τις κυρίαρχες εξηγήσεις για το δυστύχημα», έγραψε η εφημερίδα.

«Η πρώτη υπόθεση είναι, ότι η αιτία του δυστυχήματος βρίσκεται στην ταχύτητα» σχολίασε η La Voz de Galicia, η μεγαλύτερη περιφερειακή εφημερίδα της Γαλικίας. Το τρένο από τη Μαδρίτη κατευθυνόταν προς την πόλη της Φερόλ, στις ακτές του Ατλαντικού, και μετέφερε 218 επιβάτες και τέσσερις υπαλλήλους της Renfe. Τουλάχιστον 60 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, σύμφωνα με την προκαταρκτική εκτίμηση των αρχών. Η περιφερειακή κυβέρνηση έχει αναφέρει επίσης ότι υπάρχουν 141 τραυματίες. Η Ισπανία, έχει πολύ ανεπτυγμένο δίκτυο σιδηροδρόμων με γραμμές μήκους 3.100 χιλιομέτρων, και είναι η δεύτερη χώρα στον κόσμο, πίσω από την Κίνα, σε μεγάλο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας.

www.kathimerini.gr
το είδαμε στο kapistri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.