Σελίδες

22 Απριλίου 2013

Formula 1: Δεύτερη νίκη για Φέτελ στο Μπαχρέιν.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο GP του Μπαχρέιν. Η πρώτη θέση ήρθε ευκολότερα από ό,τι υπολόγιζε ο γερμανός πιλότος στην πίστα του Σακίρ. Μετά τη μάχη στους τρεις πρώτους γύρους με τους Ρόζμπεργκ και Αλόνσο, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε κεφάλι στον αγώνα και κράτησε την πρωτοπορία μέχρι το τέλος χωρίς να ενοχληθεί από κανέναν.

Ηταν η δεύτερη φετινή νίκη για τον Φέτελ μετά τη Μαλαισία, η δεύτερη συνεχόμενη στο Μπαχρέιν, με τον Γερμανό να φτάνει τον Φελίπε Μάσα και τις δύο καρό σημαίες στην πίστα του Σακίρ. Είναι επίσης ο πρώτος πιλότος που ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου δύο φορές στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα. Μετά το σημερινό αγώνα ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής απομακρύνεται στην γενική κατάταξη από τους υπολοίπους (Ραϊκόνεν, Χάμιλτον και Αλόνσο), δημιουργώντας μια διαφορά ασφαλείας (10 βαθμοί). Το ίδιο ισχύει και για την Red Bull, η οποία προηγείται με 16 βαθμούς της δεύτερης πλέον, Lotus που την καταδιώκει (109 έναντι 93).

Μπορεί ο Φέτελ να είχε το δικό του, μοναχικό αγώνα, πίσω του όμως δόθηκαν ομηρικές μάχες για τις δύο θέσεις στο βάθρο. Πιο άτυχη από όλους ήταν η Ferrari που είδε τον Φερνάντο Αλόνσο να βγαίνει εκτός διεκδίκησης της πρώτης θέσης πολύ νωρίς, μόλις στον έκτο γύρο, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με το DRS που κόλλησε ανοικτό. Ο Ισπανός αναγκάστηκε να μπει απροσδόκητα στα πιτς δύο φορές, χάνοντας κάθε ελπίδα για το βάθρο, αν και ήταν ένας από τους διεκδικητές του. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν το έβαλε κάτω, πάλεψε για μία θέση στους βαθμούς, έδωσε μάχες (ιδίως με τον Πέρεθ στο τέλος ) και τερμάτισε όγδοος, σώζωντας ό,τι μπορούσε στο σημερινό καταστροφικό για αυτόν αγώνα. Αξίζει όμως να σημειωθεί ότι για δεύτερο φετινό GP ο Ισπανός χάνει πολύτιμους βαθμούς.

Και ο Μάσα τα βρήκε σκούρα, αφού μία σύγκρουση με τον Σούτιλ στον πρώτο γύρο και τη στροφή 4, προκάλεσε ζημιά στην εμπρός αεροτομή της F138. Στη συνέχεια παρουσιάστηκε πρόβλημα με την κατάσταση του πίσω αριστερού ελαστικού του μονοθεσίου του και αναγκάστηκε να μπει εσπευσμένα στα πιτς. Ετσι, ο Βραζιλιάνος έμεινε πίσω.

Μπορεί το Μπαχρέιν να ήταν καταστροφικό για τη Ferrari, ήταν όμως άκρως θετικό για την Lotus που είδε τα δύο μονοθέσιά της να κατακτούν τη δεύτερη και τρίτη θέση στο βάθρο. Ο Κίμι Ραϊκόνεν εκμεταλλεύτηκε την εξαιρετική στρατηγική της ομάδας του Ενστοουν και ανέβηκε δεύτερος (αν και ξεκίνησε ένατος) ενώ ο Ρομάν Γκροσεάν με μία πολύ καλή εμφάνιση και μετά από μάχη με τον Πολ ντι Ρέστα, πήρε παλικαρίσια την τρίτη θέση, αν και ξεκίνησε ενδέκατος! Εντυπωσιακή εμφάνιση από την Lotus σήμερα που δείχνει ότι είναι μία εκ των βασικών διεκδικητών του τίτλου.

Μπορεί η θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα να μην ήταν τόσο αυξημένη, το θερμόμετρο στην πίστα όμως είχε φτάσει στο κόκκινο! Πέραν της μονομαχίας Αλόνσο-Πέρεθ με νικητή τον Μεξικανό, απίστευτο θέαμα προσέφεραν στο τέλος οι Γουέμπερ-Χάμιλτον με τον Βρετανό να παίρνει την πέμπτη θέση.
 
Στο τέλος ο Γουέμπερ προδόθηκε από τα ελαστικά του και έμεινε έβδομος, αφού τον πέρασε λίγο πριν τον τερματισμό και ο Πέρεθ. Ο Μεξικανός με τη σημερινή του εμφάνιση και τις νικηφόρες μονομαχίες έδωσε μία απάντηση σε όσους έλεγαν ότι δεν διαθέτει τα προσόντα να βρίσκεται στη McLaren. Δεν πέρασαν απαρητήρητες ούτε οι μάχες με τον teammate του Τζένσον Μπάτον.
 
Πολύ καλή εμφάνιση και για τη Force India που είδε τον Πολ ντι Ρέστα να είναι ένας εκ των πρωταγωνιστών, να ηγείται του αγώνα κάποια στιγμή και να καταλήγει τελικά στην τέταρτη θέση.
 
Ο poleman Νίκο Ρόζμπεργκ έχασε πολλές μάχες, τερματίζοντας ένατος. Ο Γερμανός δεν ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο τη σημερινή ημέρα.
 
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Τζένσον Μπάτον ενώ εκτός βαθμών έμειναν οι Παστόρ Μαλντονάτο,  Νίκο Χούλκενμπεργκ, Αντριαν Σούτιλ και Βάλτερι Μπότας. Σε ό,τι αφορά στον Χούλκενμπεργκ δείχνει ότι η φετινή Sauber μέχρι εκεί μπορεί να φτάσει. Ο Σούτιλ πλήρωσε την επαφή του με τον Μάσα στην αρχή και βγήκε εκτός ρυθμού και αγώνα.
 
Στις επόμενες θέσεις ακολούθησαν οι Φελίπε Μάσα που ήταν 15ος σε μια καταστροφική ημέρα, ο Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο Τσαρλς Πικ, ο Εστεμπαν Γκουτιέρεζ και ο Ζιλς Μπιανκί. Τσίλτον και φαν ντερ Γκάρντε έμειναν στις δύο τελευταίες θέσεις με τον πιλότο της Caterham να έχει μία σύγκρουση με τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ στον ένατο γύρον που οδήγησε αργότερα στην εγκατέλειψη του Γάλλου.
 
Ενδιαφέρον θα έχει ποια θα είναι η απόφαση των αγωνοδικών για το συμβάν μεταξύ Γουέμπερ-Ρόζμπεργκ, η οποία θα εξεταστεί μετά το τέλος του αγώνα.
 
Επόμενη αναμέτρηση είναι στην Καταλούνια στις 10-12 Μαΐου. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.