Σύμφωνα με το σχεδιασμό η υλοποίηση των έργων θα ολοκληρωθεί εντός του
2014 ώστε να είναι λειτουργικό το αεροδρόμιο με τις νέες υποδομές του
από το 2015. Η κύρια παρέμβαση αφορά την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό
του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων και του παράλληλου
τροχιοδρόμου κατά 1.000 μέτρα προς τη θάλασσα ώστε να φτάσει τα 3.440 μ.
Το συνολικό ύψος της δεύτερης φάσης της επένδυσης είναι 173,4 εκατ.
ευρώ, εκ των οποίων η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ταμείου Συνοχής, θα
εισφέρει 93,7 εκατ. ευρώ. Συνολικά, η επέκταση του αεροδρομίου της
Θεσσαλονίκης εκτιμάται ότι θα κοστίσει 230,5 εκατ. ευρώ.
«Ο εκσυγχρονισμός του αερολιμένα της Θεσσαλονίκης θα έχει θετικό
αντίκτυπο στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής της Μακεδονίας.
Αυξάνοντας την επιβατική και εμπορευματική κίνηση, η επένδυση αυτή
βελτιώνει την ποιότητα ζωής πολλών Ελλήνων πολιτών. Επίσης καθιστά την
περιοχή ακόμη πιο ελκυστική για τον τουρισμό και τις επιχειρήσεις»,
δήλωσε σχετικά ο Επίτροπος της ΕΕ για την Περιφερειακή Πολιτική κ.
Γιοχάνες Χαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.