To 1990 είχε αρχίσει την εθνικιστική της προπαγάνδα η κυβέρνηση των
Σκοπίων. Ηη τότε κυβέρνηση της ΝΔ είχε προωθήσει για να προστατέψει την
ονομασία και τον ήλιο της Βεργίνας την δημιουργία των Μακεδονικών
Αερογραμμών ως θυγατρική της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
του Κώστα Βουκελάτου
Ιδρύθηκε λοιπόν το 1992 για να διασφαλιστεί η πτητική της άδεια με
σήμα τον ήλιο της Βεργίνας και την ονομασία Macedonian Airlines, αλλά οι
πρώτες πτήσεις έγιναν το 1998 με τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Β727-200.
Τα πρώτα της αεροσκάφη τα απέκτησε η εταιρία το 1999 δύο Β737-400
και το 2000 ακόμα ένα ίδιου τύπου, και με αυτά τα αεροσκάφη άρχισε να
εκτελεί πτήσεις τσάρτερ ενώνοντας τα ελληνικά νησιά με την Ευρώπη και
προβάλλοντας έτσι παντού Ελληνικό όνομα Macedonian Airlines με τον ήλιο
της Βεργίνας στο φτερό.
Οι Μακεδονικές αερογραμμές είχαν συνάψει συμφωνίες με διάφορους
μεγάλους τουριστικούς ομίλους της Ευρώπης και είχαν υπογραφεί συμβόλαια
συνεργασίας γνωρίζοντας οι τουριστικοί πράκτορες την Macedonian Airlines
ως μια αποκλειστικά ελληνική υπόθεση και μάλιστα λόγω του πλούσιου
πτητικού της έργου είχε νοικιάσει το έτος 2002 και αλλά δύο αεροσκάφη
MD-82 για να καλύψει τις ανάγκες της.
Δυστυχώς όμως όπως γίνεται πάντα στην Ελλάδα λόγω της πλήρους
ανικανότητας των πολιτικών μας 12 Δεκεμβρίου 2003 οι Μακεδονικές
αερογραμμές μετονομάστηκαν σε Ολυμπιακές Αερογραμμές διότι την
απορρόφησε η νέα εταιρία και κατ΄ επέκταση έσβησε το όνομα από τα
αεροσκάφη της καθώς και ο σημαντικός ήλιος της Βεργίνας από τα φτερά
της.
Οι Μακεδονικές αερογραμμές εκτελούσαν πτήσεις σε όλη την Ευρώπη και
τα αεροσκάφη της προσγειωνόντουσαν σε όλα τα αεροδρόμια επιδεικνύοντας
το όνομα και το σήμα παντού ως ελληνικό και αδιαμφισβήτητο, εκτελούσαν
επίσης και αρκετές πτήσεις champions league charter με φιλάθλους και
ομάδες.
Αφήσαμε το όνομα μέσα στα συρτάρια γραφείων των Ολυμπιακών
αερογραμμών και σβήσαμε την εικόνα από τους Ευρωπαίους της
αδιαμφισβήτητης ελληνικής ονομασίας Macedonia καθώς και του ήλιου της
Βεργίνας ως ελληνικού συμβόλου, που κάποτε είχε κλαπεί και αυτό και
κοσμούσε την σημαία των Σκοπίων.
Φυσικά ένα κράτος που καπηλεύεται την ιστορία ενός άλλου για να
επιβιώσει με θράσος και ανιστόρητα γεγονότα κατασκευασμένα προκαλώντας,
δεν θα μπορούσε να μην εκμεταλλευτεί την εξαφάνιση των Μακεδονικών
Αερογραμμών από τα Ευρωπαϊκά Αεροδρόμια.
Έτσι λοιπόν με επιμονή και υπογείως η κυβέρνηση των Σκοπίων κατάφερε
να πάρει άδεια από την αρμόδιά Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της ΠΓΔΜ
το 2010 για την αυτοαποκαλούμενη εταιρία της ΜΑΤ Macedonian Airlines με
έδρα τα Σκόπια και μάλιστα εκτελεί πτήσης σε όλη την Ευρώπη με αυτό το
όνομα! Το επόμενο βήμα της το οποίο προχωράει ταχύτατα είναι να πάρει
διεθνές πιστοποιητικό αποτελεσματικού πτητικού έργου που θα καλύπτει της
προϋποθέσεις ασφάλειας των πτήσεων και του αξιόπιστου στόλου
αεροσκαφών.
Ένα χρόνο πριν πάρουν την άδεια τα Σκόπια το 2009 είχε κάνει μια
εξαγγελία ο Ανδρέας Βγενόπουλος πρόεδρος της MIG στο αεροδρόμιο
Μακεδονία στην Θεσσαλονίκη με αφορμή την έναρξη των πτήσεων της Olympic
Air. Είχε ανακοινώσει ότι η MIG είχε στην κατοχή της κατοχυρωμένο
διεθνώς σήμα με τον τίτλο Μακεδονικές Αερογραμμές είχε πάρει κωδικούς
και κανένας δεν μπορεί να πετάξει με αυτό το όνομα!!!!!!!
Είχε επεκταθεί του σχεδίου του λέγοντας επίσης ότι θα δημιουργηθεί
θυγατρική εταιρεία της Olympic Air με έδρα την Θεσσαλονίκη και με την
ονομασία Μακεδονικές Αερογραμμές προκειμένου να καλυφθούν σύντομα οι
επιχειρηματικές και τουριστικές ανάγκες της περιοχής!
Μάλιστα στο τέλος της ομιλίας του ο νέος πρόεδρος της Olympic Air
είχε ανακοινώσει ότι η νέα εταιρία θα πετάξει σε λίγους μήνες δηλαδή
μέσα στο 2009 αρχές του 2010!
Η κατάληξη όμως είναι άλλη και αυτό που ακουγόταν από της συνοδούς
των Ελληνικών Μακεδονικών Αερογραμμών από το 1998 έως το 2002 όπου η
κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να την διαλύσει.
“….Καλωσορίσατε
Οι Μακεδονικές Αερογραμμές σας καλωσορίζουν στα αεροσκάφη τους και σας
εύχονται ένα ευχάριστο και άνετο ταξίδι! Οι Μακεδονικές Αερογραμμές
δίνουν μεγάλη προτεραιότητα στη φιλοξενία των επιβατών τους κατά τη
διάρκεια των πτήσεων…..”
ακούγεται σήμερα από την εταιρία των Σκοπίων η οποία καπηλεύτηκε και
αυτό το τραγικό λάθος της Ελληνικής κυβέρνησης λόγω της αδιαφορία και
της ανικανότητας των πολικών που καλούνται να προασπίσουν τα διεθνή μας
συμφέροντα.
Ίσως θα έπρεπε να ερωτηθεί ο σημερινός Υπουργός Μεταφορών σήμερα
Μάρτιο του 2013 και μετά από 5 χρόνια από τις εξαγγελίες του προέδρου
της MIG στην Θεσσαλονίκη για ίδρυση των νέων Μακεδονικών Αερογραμμών.
Πώς αντέδρασε η κυβέρνηση Καραμανλή τότε μόλις έμαθε για την ίδρυση
των Μακεδονικών αερογραμμών στα πλαίσια του ICAO και της IATA για την
χρήση εκ μέρους της σκοπιανής κυβέρνησης της ονομασίας Macedonian
Airlines;
Πώς αφού όπως λέει ο κ. Βγενόπουλος είχε πάρει κωδικούς ώστε να μην
μπορεί άλλος να χρησιμοποιήσει το όνομα, το όνομα χρησιμοποιείται και
πετάει ελεύθερα από το κράτος των Σκοπίων σε όλους τους προορισμούς της
Ευρώπης;
Τι κάνει σήμερα η κυβέρνηση Σαμαρά και που βρίσκεται το θέμα για να το αντιμετωπίσει;
Είναι ντροπή να μην μπορεί ένα κράτος με τέτοια ιστορία να
υπερασπιστεί τους πολίτες του, την ιστορία του και τα εθνικά του σύμβολα
και αναρωτιέμαι ως πότε;
Πηγή: Freepen
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.