Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας
Παρακολουθείται
τα σημεία των καιρών, αδιάψευστη είναι
η μαρτυρία του ΚΥΡΙΟΥ ημών ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
προς τους μαθητές και Αποστόλους και
κατά επέκταση σε εμάς τους ίδιους σήμερα.
Με την μόνη διαφορά άλλη είναι η σημειολογία
που επιδέχεται ο νέο εποχίτικος νους
και άλλη αυτή της Ορθόδοξης φρόνησης
και ματιάς. Η Εσχατολογία που προέκυψε
λόγω παραίτησης του Πάπα συνέχεια των
φανταστικών σεναρίων καταστροφής του
κόσμου εν έτη 2012 είναι κατασκεύασμα
εργαστηρίων και ψυχολογικός προγραμματισμός
της ανθρωπότητας πάνω σε κατευθυνόμενα
σενάρια. Ουσιαστικά όμως συνιστά και
αυτό παράλληλο σημείο των καιρών
αποκαλύπτοντας το επίπεδο διαστροφής
του κόσμου. Αν ξαφνικά λοιπόν μας έπιασε
η μανία της καταστροφής, ας ξεκινήσουμε
πρώτα να χαλάμε τις αμαρτίες και τα πάθη
και τότε θα ανοίξουν αυτόματα τα μάτια
για να δούμε την πραγματικότητα που μας
αποκρύπτουν επιμελημένα, δηλ. τον ανηλεή
πόλεμο που διεξάγεται σε κάθε τι που έχει
σχέση με τον Ελληνοχριστιανικό πολιτισμό.
Το μεγαλύτερο κάρφος σήμερα των κέντρων
δεξαμενής σκέψης είναι το Αγιοτόκο
συνταίριασμα της Ελληνικής διανόησης
με το Χριστιανικό στοιχείο που μας χάρισαν
σαν αιώνια παρακαταθήκη ο Μέγας Βασίλειος,
ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιερός Χρυσόστομος.
Είναι πλέον πασιφανές
ότι όταν σήμερα κάποιοι διαφημίζουν
την καταστροφή του κόσμου στο πίσω μέρος
του διεστραμμένου εγκεφάλου τους σχεδιάζουν
την εξαφάνιση της Ελληνορωμαικής ιστορίας,
πολιτισμου και διανόησης επειδή αυτά
τα θεωρούν ως αποτρεπτικά στοιχεία των
ανόμων σχεδιασμών σε βάρος της ανθρωπότητας.
Πρέπει σήμερα κάποιος να κοιμάται με
τα τσαρούχια για να μην μπορεί να δει
το μυστήριο της ανομίας που εντείνεται
και αποκορυφώνεται στις μέρες μας.
Τι φοβούνται λοιπόν τα κέντρα της ανομίας?
Μήπως φοβούνται και τρέμουν την αιώνια Ευλογία
και Τιμή που έλαβαν οι Έλληνες έμποροι
που βρέθηκαν στα Ιεροσόλυμα λίγο πριν
τα ΑΓΙΑ ΠΑΘΗ του ΚΥΡΙΟΥ μας?
«Ήσαν δε Έλληνες τινές εκ των
αναβαινόντων, ίνα προσκυνήσωσιν εν τη
εορτή. Ούτοι ουν προσήλθον Φιλίππω τω
από Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και ηρώτων
αυτόν λέγοντες· κύριε, θέλομεν τον Ιησούν
ιδείν. Έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα,
έρχεται Ανδρέας και Φίλιππος και λέγουσι
τω Ιησού. Ο δε Ιησούς αποκρίνεται
αυτοίς λέγων ελήλυθεν η ώρα, ίνα δοξασθή
ο υιός τού ανθρώπου».
Με αυτή την ευλογία ξεκίνησε και ξεκινάει κάθε στιγμή
νέα πορεία της Εκκλησίας προς τα Έθνη
για να γίνεται πραγματικότητα το ρηθέν (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΘΕΣ
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ Ο ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ).
Μήπως ανατριχιάζουν με την λέξη και την έννοια ΡΩΜΗΟΣ?
Μια έννοια που εισήγαγε σαν τύπο και μάλιστα
πριν τον Μέγα Κωνσταντίνο ο Απόστολος
Παύλος που σαν Ρωμαίος Πολίτης και Χριστιανός
με Ελληνική Παιδεία ενσάρκωνε τα θεμέλια
στοιχεία της μελλοντικής Ρωμαίικης Αυτοκρατορίας
(Νέας Ρώμης) την οποία και οριοθετούσε
πλέον με τις Αποστολικές διαδρομές του.
Μήπως φοβούνται
τον ΕΛΛΗΝΑ-ΡΩΜΗΟ? Για τον λόγο αυτόν
τον έχουνε σήμερα πατημένο (να τρώει
χώμα στο έδαφος )?
Μήπως φοβούνται και την ονοματολογία
της ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ? Για τον λόγο αυτό
κάποιοι επιθυμούν να την καταργήσουν?
Τι να καταργήσουν
οι ανιστόρητοι παγκοσμιοποιητές? Το
αρχαιότερο και καλύτερο άθλημα που γύμναζε
το σώμα και το πνεύμα, ο δε νικητής εθεωρείτο
ο σπουδαιότερος όλων.
Αυτός ήταν και ο
λόγος που στο αρχαίο ολυμπιακό πένταθλο,
ο τελικός νικητής ήταν ο νικητής του
5 ου κατά σειρά αγωνίσματος της πάλης.
Ο
Έλληνας από αρχαιοτάτων χρόνων
έμαθε να παλεύει. Για τον λόγο αυτό
χρησιμοποιεί με ιεροπρέπεια την λέξη ΒΙΟΠΑΛΗ που συμπυκνώνει
όχι μόνο τον καθημερινό πόνο του αλλά
και την διαχρονικὀτητα του πολιτισμού
και τα νάματα της παράδοσης του.
Η
λέξη Έλληνας ταυτίσθηκε με την λέξη
Πάλη γιατί ο Έλληνας παλεύει
αιώνια με τα θεριά του κόσμου τούτου.
Παλεύει για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
του και την ΛΕΥΤΕΡΙΑ του αιματοβαμμένου
τόπου του.
Ότι και
να κάνουν δεν πρόκειται να μας στερήσουν
το Ολυμπιακό Άθλημα της Ελληνορωμαικής Πάλης διότι σε λίγο και εκ των πραγμάτων
στον πνευματικό πλανητικό στίβο οι άνθρωποι
(θα παλεύουν ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΑ) αναδεικνύοντας
και αξιοποιώντας τα θησαυρίσματα του
Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού για το
καλό της Ανθρωπότητας.
Πρέπει κάποια
στιγμή να ξεμαυρίσει η Ελληνική Ψυχή
και να δείξει στην οικουμένη πως χαίρεται
και πανηγυρίζει όταν σέρνει τους αρχοντικούς
ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΕΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ στα πνευματικά
αλώνια της διανόησης και της σκέψης.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΒΑΡΔΑΚΑΣ.
Ρωμαιικες φαντασιοπληξιες κυριε Βαρδακα, δεν ξεφευγετε απ'την περπατημενη ουτε εσεις!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑερας κοπανιστος τα λογια σας σαν την "μοναδικοτητα της Ελληνικης φυλης"... αερας κοπανιστος!!
Συνελθετε!!
Ο κοσμος (ευτηχως) θα αλλαξει!.
"Νεοελληνική γλώσσα Γ' γυμνασίου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚείμενο 3:Η ελληνική κοινωνία αλλάζει.σελ11
Κείμενο 5:Ελλάδα,σταυροδρόμι των λαών.σελ12-13
Κείμενο 7:Τα ελληνικά...μυστήρια.(Λίβελος για την Εκκλησία).σελ14
Κείμενο 13.Ξένος εύπορος,ψάχνει σπίτι στην Ελλάδα.
3η ενότητα.
Κείμενο:Ο ρατσισμός όπως τον εξήγησα στην κόρη μου.σελ46
Κείμενο 2:Στην θέση του άλλου.σελ 47.
Κείμενο 3:Διακρίσεις σε βάρος των γυναικών.
Κείμενο 4:Πολυεθνικές τάξεις στο σχολείο.σελ 52
Κείμενο 5:Εγώ προκατειλημμένη;
Διαβάζω και γράφω σελ 55.
Κείμενο 9:Ο διωγμός των εβραίων της Θεσσαλονίκης σελ 58.
Διαβάζω και γράφω σελ 61.
Και πολλά άλλα.άλλα, το βιβλίο,όλο το μάθημα,έχει δομηθεί πάνω στην παραδοχή ότι είμαστε ένας λαός ρατσιστών..Το μάθημα είναι ένα ΑΙΣΧΟΣ.Φανταστείτε τι βιώνουν τα παιδιά μας στην τάξει όταν έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με την στάμπα του ρατσιστή!!!Δεν επιτρέπετε να το αφήσουμε αυτό να περάσει έτσι.
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ