Τα όσα θα διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα smyrnaios και αναδημοσίευσαν τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, δείχνουν ότι αν μη τι άλλο γίνεται σοβαρή και αξιόλογη πατριωτική δουλειά στο μικρό οικογενειακό μας ιστολόγιο το οποίο έχει περίοπτη θέση μεταξύ των υπολοίπων πατριωτικών ιστολογίων της Ελληνικής μπλογκόσφαιρας....
Είναι απορίας άξιον πως αναφέρονται όλα αυτά τα ιστολόγια ως ακροδεξιά....
Ομως η εξήγηση μάλλον είναι σχετικά απλή...
Ολα τα αναφερόμενα ιστολόγια που περιλαμβάνουν αξιολογότατα άρθρα πατριωτικού περιεχομένου και έχουν συνεργάτες πανάξιους πατριώτες αρθρογράφους μπαίνουν καθημερινά στο μάτι των ανθελλήνων αποδομήτων.
Οταν κατακεραυνώνεις καθημερινά όλους αυτούς που προσπαθούν να εξαφανίσουν την πίστη στα ιδανικά της πατρίδας και της Ορθοδοξίας είναι βέβαιο ότι προξενείς το μίσος.
Αυτό φυσικά για όλους εμάς που αγωνιζόμαστε στις επάλξεις του αγώνα για μια Ελλάδα Ορθόδοξη κι ελεύθερη περικλείει την μέγιστη τιμή.
Ολοι οι φίλοι και οι αναγνώστες του ιστολογίου μας, ξέρετε με πόσο πείσμα υπερασπιζόμαστε τον ακομμάτιστο πατριωτικό χαρακτήρα του ιστολογίου μας και η τοποθέτηση της ταμπέλας του ακροδεξιού ιστολογίου είναι παντελώς ανυπόστατη όσον αφορά την προσπάθειά μας...
Πουθενά σε μόνιμη στήλη ή ανάρτησή μας δεν θα βρείτε προτροπή ή υποστήριξη υπέρ οποιουδήποτε κόμματος. Και πάρα πολλές φορές έχουμε αρνηθεί την διαφήμιση σε όλα τα κόμματα ή τα στελέχη τους.... ακόμα κι αυτά που θεωρούνται του πατριωτικού χώρου.
Κι ο λόγος είναι απλός ο πατριωτισμός δεν μπορεί να μπει σε κανένα κομματικό καλούπι.
Ο πατριωτισμός είναι ένα δικαίωμα ΟΛΩΝ των Ελλήνων.
Αν πραγματικά από κάποιους θεωρούμαστε ένα "ακροδεξιό" ιστολόγιο τότε πολύ φοβάμαι ότι τότε οι ίδιοι αυτοί τύποι θα θεωρήσουν ως ακροδεξιούς την μεγαλύτερη πλειονότητα του ελληνικού λαού μας....
Προκαλούμε οποιονδήποτε να βρεί σε ολόκληρο το στήσιμο του οικογενειακού μας ιστολογίου κάτι που να μην είναι ευρύτερα αποδεκτό απο την πλειονότητα των Ελλήνων αδερφών μας...
Φίλοι μου, αν το να υπερασπιζόμαστε τα δίκαια και τα πιστεύω του Ελληνισμού, κάνει κάποιους να μας κατατάσσουν στα ακροδεξιά ιστολόγια τότε αυτό είναι δικό τους πρόβλημα κι όχι δικό μας...
Ειδικά για μας ισχύει, ότι πατριώτες υπάρχουν σε όλους τους πολιτικούς χώρους της πατρίδας μας....
Αν κάποιοι θεωρούν ακροδεξιούς, τον παπα Ηλία Υφαντή, τον καθηγητή κ. Πιπερόπουλο, τον δημοσιογράφο Δημήτρη Κωνσταντάρα, τον γεωστρατηγικό αναλυτή Νίκο Λυγερό, τον Γ. Δελαστίκ (αρθρογράφου του Εθνους), τον πολιτικό επιστήμονα κ. Κωνσταντίνο Χολέβα, τον Δρ. Κωνσταντίνο Βαρδάκα και τόσους και τόσους άλλους αξιολογότατους αναλυτές και αρθρογράφους των οποίων τα κείμενα φιλοξενούμε στο ιστολόγιό μας, τότε καλό είναι να επισκεφθούν κάποιον ..... ειδικό ψυχολόγο για παρακολούθηση.
Οπως και να έχει φίλοι μου το πρώτιστο για μας είναι τι πιστεύετε όλοι εσείς, οι φίλοι, επισκέπτες, αναγνώστες και σχολιαστές του ιστολογίου μας κι όχι ο κάθε εχθρός της πατρίδας και την Ορθοδοξίας μας.
Ποτέ δεν κρύψαμε (ούτε στην παραμικρή γωνιά του οικογενειακού μας μπλογκ) την ακράδαντη πίστη μας σε Ελληνισμό και Ορθοδοξία. Τους δύο βασικούς πυλώνες της Ελλάδας μας.
Και όσο θέλει ο Θεός θα μείνουμε γαντζωμένοι στις επάλξεις του αγώνα για όσα πιστεύουμε. Για όσα υπερασπίστηκαν με το αίμα τους εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων αγωνιστών από τα βάθη των αιώνων.
Είναι η ελαχιστότατη συνεισφορά μας. Τα όσα κράτησαν οι πρόγονοί μας με την ζωή τους και το σπαθί τους να τα κρατήσουμε εμείς με την ηλεκτρονική πέννα μας...
Απολαύστε λοιπόν την ανάρτηση που μας τοποθετεί στην κορυφή των πατριωτικών ιστολογίων.
Είμαστε ως φαίνεται στο προκεχωρημένο φυλάκιο....
Και μαζί με εμάς κι εσείς όλοι....
ΘΑΝΟΣ
(Σημείωση: Οι κόκκινες ενδείξεις -σε κείμενο και εικόνες- είναι από εμάς για τον εντοπισμό των αναφορών του άρθρου στο ιστολόγιό μας)
Η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει αναλυθεί ενδελεχώς (για εκτενή βιβλιογραφία βλέπε το δοκίμιο της Βασιλικής Γεωργιάδου).
Οι πολιτικοί, οικονομικοί, και κοινωνικοί λόγοι που εξηγούν αυτή την
άνοδο αλλά και το ιστορικό υπόβαθρο στο οποίο στηρίχθηκε είναι γνωστοί
(για τη σχέση οικονομικής κρίσης και εκλογικής ανόδου της ακροδεξιάς στη
Νότια Ευρώπη βλέπε Bosco & Verney, 2012).
Επίσης έχει σχολιασθεί και στηλιτευθεί
– δικαίως – ο ρόλος των κυρίαρχων ΜΜΕ και ιδιαίτερα της τηλεόρασης στην
καλλιέργεια και στη νομιμοποιήση εθνικιστικών και ρατσιστικών
αντιλήψεων σε μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού (Ψαρράς, 2010).
Στη συζήτηση αυτή θα ήθελα να προσθέσω μια ακόμη παράμετρο που μπορεί να εξηγήσει ένα μέρος αυτού του φαινομένου: τη σημαντική και αυξανόμενη παρουσία της ελληνικής ακροδεξιάς στο διαδίκτυο.
Εισαγωγή
Εδώ και αρκετά χρόνια το διαδίκτυο
αποτελεί πεδίο δημόσιας έκφρασης και σχολιασμού για όλο και
περισσότερους Έλληνες πολίτες. Εξαιτίας της ιδιαίτερης κατάστασης που
επικρατεί στα ελληνικά ΜΜΕ (οικονομική συγκέντρωση, αδιαφάνεια, διαπλοκή
με την οικονομική και πολιτική εξουσία, βλέπε Σμυρναίος, 2010), η ελληνόφωνη μπλογκοσφαίρα έλαβε γρήγορα πολιτική διάσταση και χαρακτηριστικά μέσου διαμαρτυρίας και κριτικής (Zafiropoulos & Vrana, 2009).
Αρχικά η σφαίρα αυτή είχε
σαφώς προοδευτικά χαρακτηριστικά λόγω της σχετικής κοινωνιολογικής
ομοιογένειας των μελών της (κυρίως νέοι υψηλού μορφωτικού επιπέδου όπως
δείχνει ο Καραμπάσης, 2008).
Η ελληνική ακροδεξιά, πατώντας
εν μέρει σε αυτή την εξέλιξη, βρίσκεται πλέον σε περίοπτη θέση στο
ελληνόφωνο διαδίκτυο μέσω ενός πλέγματος ιστότοπων (επίσημων σελίδων,
ιστολογίων και προφίλ κοινωνικών δικτύων όπως το Youtube και το
Facebook). Από τη θέση αυτή, άλλες φορές με προσωπείο, άλλες ανοιχτά,
προπαγανδίζει τις ιδέες της με επιτυχία.
Παρακάτω θα παραθέσω τα ευρήματα μιας μικρής κλίμακας ανάλυσης της ακροδεξιάς μπλογκοσφαίρας.
Μεθοδολογία
Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση κοινωνικών δικτύων και αναπαράσταση με γράφους (Μπουντουρίδης, 2004). Ένα αρχικό δείγμα είκοσι προεπιλεγμένων ακροδεξιών ιστότοπων αναλύθηκε μέσω crawling από το πρόγραμμα Issuecrawler.
Βρέθηκαν έτσι 88 ιστότοποι που συνδέονται με τους πρώτους είκοσι με δύο
τουλάχιστον hypelinks. Η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των ιστότοπων είναι
ακροδεξιάς προέλευσης. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε το ελεύθερο λογισμικό gephi για τη δημιουργία του γράφου και τον υπολογισμό αλγόριθμων όπως το betweeness centrality.
Επεξήγηση του γράφου
Οι κουκκίδες αντιστοιχούν σε ιστότοπους
και οι γραμμές στους συνδέσμους που υπάρχουν μεταξύ τους. Η τοπολογία
του γράφου είναι αποτέλεσμα των σχέσεων μεταξύ των ιστότοπων. Με άλλα
λόγια αυτοί που βρίσκονται στο κέντρο του χάρτη έχουν σημαντική επιρροή
στην κοινότητα, σε αντίθεση με αυτούς που βρίσκονται στην περιφέρεια.
Το μέγεθος των κουκκίδων
(από το μικρότερο στο μεγαλύτερο) και το χρώμα τους (από το άσπρο στο
κόκκινο) εξαρτάται από το μέγεθος του betweeness centrality του κάθε
ιστότοπου. Ο αλγόριθμος αυτός εκφράζει τον βαθμό κατά τον οποίο ένας
ιστότοπος κατέχει στρατηγική θέση μέσα στην κοινότητα. (Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε ολόκληρο το χάρτη σε μορφή pdf για καλύτερη ανάλυση).
Τα ακροδεξιά ιστολόγια: μια ευμεγέθης κοινότητα
Η πρώτη παρατήρηση
που μπορεί να γίνει αφορά το μέγεθος της ακροδεξιάς κοινότητας στο
εσωτερικό της ελληνικής μπλογκοσφαίρας. Μεγάλος αριθμός ιστολογίων με
ακροδεξιά πολιτική κατεύθυνση και με πλούσια δραστηριότητα και
περιεχόμενο βρέθηκαν με ένα απλό crawling. Μπορούμε λοιπόν να υποθέσουμε
με ασφάλεια ότι ο πραγματικό αριθμός τους είναι πολύ μεγαλύτερος.
Το συμπέρασμα είναι ότι μια τέτοια παρουσία δεν μπορεί να είναι παρά το αποτέλεσμα, τουλάχιστον εν μέρει,
μιας συνειδητής στρατηγικής υποκινούμενης από πολιτικές οργανώσεις.
Αυτό βέβαια είναι αρκετά δύσκολο να αποδειχθεί αφού τα περισσότερα από
αυτά τα ιστολόγια είναι απολύτως ανώνυμα.
Επίσης το μέγεθος της κοινότητας
επιβεβαιώνει την όλο και μεγαλύτερη επιρροή της ακροδεξιάς τη χώρα αλλά
και ενός είδους απενοχοποίηση της δημόσιας έκφρασης της. Το φαινόμενο
αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο και στα κοινωνικά δίκτυα όπου η διάχυση του
ακροδεξιού λόγου βρίσκει πρόσφορο έδαφος ακόμη και σε ομάδες που μπορούν
να χαρακτηριστούν απολιτικές.
Εσωστρέφεια και προώθηση ατζέντας
Η δεύτερη παρατήρηση που μπορεί
να γίνει είναι ότι η συγκεκριμένη κοινότητα, αν και σχετικά
ποικιλόμορφη στο εσωτερικό της, δεν συνδέεται παρά ελάχιστα με το
υπόλοιπο διαδίκτυο, αν εξαιρεθούν υπηρεσίες όπως το Youtube και το
Facebook που αποτελούν απαραίτητα συμπληρώματα των ιστολογίων.
Σε αντίθεση με τη σχετική στεγανότητα
που τους διακρίνει ως προς το εξωτερικό της κοινότητας, οι δεσμοί
μεταξύ των ιστότοπων που την απαρτίζουν είναι πολύ στενοί. Έστω κι αν
αυτό είναι εν μέρει αποτέλεσμα της μεθοδολογίας, η κοινότητα των
ιστολογίων του δείγματος είναι ιδεολογικοπολιτικά ομοιογενής και θέλει
να παραμείνει έτσι.
Για παράδειγμα, ένα ενδιαφέρον στοιχείο
είναι η παντελής απουσία συνδέσμων προς επαγγελματικούς
δημοσιογραφικούς ιστότοπους και κυρίαρχα ΜΜΕ (εφημερίδες, τηλεοράσεις,
ειδησεογραφικές πύλες), κάτι που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα ιστολόγια.
Τη μόνη εξαίρεση αποτελεί η εφημερίδα Δημοκρατία που έχει 296
εισερχόμενους δεσμούς από το δείγμα.
Η εφημερίδα αυτή θεωρείται υποστηρίκτρια
του Σαμαρικού μπλοκ και χαρακτηρίζεται από εθνικιστικές τάσεις. Σε αυτή
γράφουν παλιά μέλη του Δίκτυου 21 όπως ο Σ. Καλεντερίδης και ο Φ.
Κρανιδιώτης. Διαφαίνεται λοιπόν μια σχετική σύμπλευση της άκρας δεξιάς
με τη Νέα Δημοκρατία σε ότι αφορά τουλάχιστον τους διαδικτυακούς δεσμούς
που αναπτύσσουν.
Η κλειστή δομή αυτής της κοινότητας
των ακροδεξιών ιστολογίων έχει ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση μιας
εναλλακτικής ατζέντας θεμάτων και “ειδήσεων” (η μιας διαφορετικής
προσέγγισης της κυρίαρχης ατζέντας) η οποία διακινείται μαζικά και
ανακυκλώνεται με τρόπο τέτοιον ώστε σταδιακά να εξαφανίζεται η αρχική
πηγή της (κάτι που διευκολύνει τη διακίνηση τους στο εξωτερικό της
κοινότητας).
Ενίοτε αυτές οι “ειδήσεις”,
που συχνά έχουν εντυπωσιακό χαρακτήρα, αφομοιώνονται και από άλλα μη
ακροδεξιά ιστολόγια, διαχέονται στα κοινωνικά δίκτυα και φτάνουν αρκετές
φορές ακόμη και στα κυρίαρχα ΜΜΕ έστω κι αν είναι ψευδείς ή
χειραγωγημένες (βλέπε θαύμα του Γέροντα Παϊσιου).
Η αισθητική του Blogger
Στα ομοιογενή χαρακτηριστικά του δείγματος
εντάσσεται επίσης η χρήση σχεδόν αποκλειστικά της πλατφόρμας
δημοσίευσης Blogger της Google. Ελάχιστοι από τους ιστότοπους του
δείγματος έχουν δικό τους domain name και κανείς δεν χρησιμοποιεί μία
άλλη από τις δημοφιλείς υπηρεσίες όπως το Worpress.
Μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτό
οφείλεται σε λόγους ιστορικούς (κληρονομιά της πρώτης γενιάς ιστολογίων
του είδους ), τεχνικούς (η χρήση μιας μοναδικής πλατφόρμας διευκολύνει
τη διασύνδεση με τα άλλα μέλη της κοινότητας), κοινωνιολογικούς (πχ.
μικρότερη εξοικείωση με τα νέα μέσα) αλλά και ένα είδος τυποποίησης του
λόγου και της αισθητικής που εκφράζεται μέσω αυτών των ιστολογίων.
Εσωτερική ποικιλομορφία
Στο εσωτερικό της κοινότητας συνυπάρχουν
όλες οι τάσεις της ελληνικής ακροδεξιάς (θρησκόληπτοι, εθνικιστές,
συνωμοσιολόγοι, αντισημίτες κλπ.). Αλλά τις κομβικές θέσεις κατέχουν
ιστολόγια που κατευθύνονται ή πρόσκεινται στη Χρυσή Αυγή όπως το
ventetta.blogspot.com και το egersis2.blogspot.com.
Άλλα ιστολόγια που κατέχουν στρατηγικές θέσεις
στην κοινότητα είναι πιο δύσκολο να χαρακτηριστούν όπως το
koukfamily.blogspot.com που παρουσιάζεται ως οικογενειακό μπλογκ ή το
kostasxan.blogspot.com με πιο επαγγελματικά και λιγότερο οπαδικά
χαρακτηριστικά.
Τη λίστα συμπληρώνουν ομοϊδεατικά ιστολόγια τοπικού ενδιαφέροντος,
ιστότοποι γενικής πληροφόρησης που συνδυάζουν λαϊκίστικη ρητορική με
ελαφρές θεματικές όπως τα αθλητικά, τα κοσμικά μέχρι και το ελαφρό
πορνό, γνωστά ηλεκτρονικά μέσα του δεξιού πατριωτικού χώρου όπως
το antinews.gr και το Ρεσάλτο, “δημοσιογραφικά” όπως το Athinapoli, το
eglimatikotita.gr και το Makeleio (εδώ μπορείτε να κατεβάσετε ολόκληρη τη λίστα των ιστότοπων σε μορφή csv).
Σε ότι αφορά τη ρητορική που χρησιμοποιείται στην
ονοματολογία αυτή περιστρέφεται γύρω από τις έννοιες της αντίστασης
(ταμπούρι, εσχατιά, ανάσχεση), της εναλλακτικής θεώρησης
(αντιπληροφόρηση, διαφορετική ματιά, εναντίον όλων, αντίλογος), της
εκδίκησης (βεντετα, hellenic revenge) του συναγερμού (greekalert, red
sky warning, έχω μάτια και βλέπω, ξυπνήστε ρε), της συνωμοσιολογίας, της
παλινόρθωσης του έθνους κλπ.
Τα ανοιχτά ρατσιστικά άρθρα είναι σπάνια αλλά
υπαρκτά. Τα περισσότερα όμως ιστολόγια κάνουν επιλεκτική δημοσίευση
ειδήσεων που αφορούν τη μετανάστευση, το Ισλάμ και την εγκληματικότητα
με τρόπο που να στοχοποιούν μειονότητες (μετανάστες, Ρομά κλπ.).
Άλλοι συνήθεις στόχοι αποτελούνται από τον Σύριζα,
που ταυτίζεται πάντα με τους κουκουλοφόρους και τον εσωτερικό εχθρό, το
ΠΑΣΟΚ, που χαρακτηρίζεται προδοτικό κόμμα, την Τρόικα και όσους
συνεργάζονται μαζί της (εκτός του Σαμαρικού μπλοκ της ΝΔ που αναφέρεται
πιο σπάνια), την εξωτερική απειλή (Τουρκία, Αλβανία, ΠΓΔΜ), τη
“σιωνιστική απειλή”, τις ΗΠΑ κλπ. Συχνές επίσης είναι οι θετικές
αναφορές στα σώματα ασφαλείας, τις ένοπλες δυνάμεις, την Εκκλησία, κάτι
που χαρακτηρίζει παραδοσιακά την ελληνική δεξιά.
Τέλος, μια ενδιαφέρουσα τάση που παρατηρείται είναι η
χρήση από αρκετά ιστολόγια του δείγματος μιας ρητορικής η οποία
βασίζεται σε σχήματα και φόρμες παραδοσιακά ταυτίζόμενες με την αριστερά
όπως η λαϊκή κυριαρχία, η αντίσταση στους κατακτητές, ο
αντικαπιταλισμός. Αυτό το νέο γνώρισμα της ακροδεξιάς στην Ελλάδα σε
κάποιες περιπτώσεις κάνει δυσκολότερη την ανίχνευση της πραγματικής
πολιτικής ταυτότητας ενός διαδικτυακού μέσου που την εκφράζει.
Κεκαλυμμένη υποστήριξη στη Χρυσή Αυγή
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ οι αναφορές στη Χρυσή Αυγή
ως θέμα επικαιρότητας είναι πολύ συχνές σε μεγάλο αριθμό ιστολογίων,
δεν υπάρχουν καθόλου σύνδεσμοι ούτε προς τον επίσημο ιστότοπο της
οργάνωσης, ούτε προς άλλες φίλα προσκείμενες πολιτικές ομάδες.
Η ακροδεξιά ρητορική στο διαδίκτυο παρουσιάζεται
λοιπόν πρωτίστως ως ακομμάτιστη και πατριωτική. Αυτή η στρατηγική
φαίνεται να είναι επιτυχής αν κρίνουμε από το βαθμό αναδημοσίευσης των
ειδήσεων που παράγουν τα ακροδεξιά ιστολόγια.
Επίλογος
Η ανάδυση του διαδικτύου ως μαζικού μέσου ενημέρωσης
αντιμετωπίστηκε αρχικά ως εγγενώς θετική εξέλιξη. Ο εκδημοκρατισμός των
μέσων παραγωγής και διάχυσης της πληροφορίας θεωρήθηκε, δικαίως, ως
παράγοντας εμπλουτισμού της δημόσιας σφαίρας.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα όμως φαίνεται ότι η
ανάπτυξη της μπλογκοσφαίρας και των κοινωνικών δικτύων διευκολύνει την
προπαγάνδα. Το ελληνικό διαδίκτυο αντικατοπτρίζει έτσι την γενικότερη
τάση που υπάρχει αυτή την στιγμή στην ελληνική κοινωνία: την ηγεμονία
της ακροδεξιάς ιδεολογίας πάνω σε πλατιά κοινωνικά στρώματα αλλά και
σημαντικό κομμάτι του πολιτικού συστήματος.
Έστω κι αν αυτή η εξέλιξη δεν είναι καινούρια,
φαίνεται ότι η ανάδυση της Χρυσής Αυγής σε σημαντικό πολιτικό μόρφωμα
επιταχύνει την εξέλιξη μεγάλου κομματιού της ελληνόφωνης μπλογκοσφαίρας
σε φορέα ιδεών μίσους.
Διαφαίνεται μάλιστα ότι μέσω του διαδικτύου
αναπτύσσονται και εμβαθύνονται οι δεσμοί μεταξύ γειτονικών ιδεολογικών
χώρων της δεξιάς και της άκρας δεξιάς οι οποίοι καταλήγουν στην
αποκρυστάλλωση ενός κοινού ιδεολογικού και πολιτικού υπόβαθρου.
πηγή smyrnaios
(ευχαριστώ τον φίλο Θαλασσοκράτωρα για την ενημέρωση)
Εδώ και κάποιους μήνες που έχω ανακαλύψει το ιστολόγιό σας, δεν παραλείπω καθημερινά να διαβάζω τις νέες αναρτήσεις του. Και αν και επισκέπτομαι αρκετά πατριωτικά ιστολόγια, πρέπει να ομολογήσω χωρίς φόβο και πάθος ότι το δικό σας είναι μακράν το καλύτερο, καθώς αμέσως
ΑπάντησηΔιαγραφήδιακρίνεις σ΄αυτό την καθαρή ματιά
του κανονικού, του αληθινού ΄Ελληνα και Ορθόδοξου ανθρώπου που βρίσκεται πάνω από κάθε κομματισμό
και ιδιοτέλεια. Κι αυτή η κατηγορία ανθρώπων είναι απολύτως
υπαρκτή, όσο κι αν αντιμετωπίζεται
σαν ανύπαρκτη από την εξουσία.
Θάνο, συμφωνώ απόλυτα με όσα σχετικά αναφέρεις στο άρθρο σου.
Σίγουρα αυτοί που χαρακτηρίζουν
το Koukfamily ακροδεξιό, θα ξυπνήσουν κάποια στιγμή αντικρίζοντας όλη την Ελλάδα "ακροδεξιά" μπροστά τους.
Για την ώρα ας τους αφήσουμε στη
δύσκολη θέση που βρίσκονται, απ΄τη μια να είναι αναγκασμένοι να παραδεχτούν τη δυναμική των πατριωτικών ιστολογίων κι απ΄την άλλη να πρέπει να τα υπονομεύσουν
και ευσχήμως να τα συκοφαντήσουν,
αφού προφανώς είναι αντίθετα στις
δικές τους επιδιώξεις.
Συγχαρητήρια και μην αλλάξετε, παρακαλώ!
Μπάβο σας, συνεχίστε την πατριωτική σας δράση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεται ένα τέτοιο ιστολόγιο.
θΕΡΜΟΤΑΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι "ταμπέλες" ΔΕΝ ενδιαφέρουν και μπαίνουν από αυτούς που ΔΕΝ έχουν να επιδείξουν Έργο.
Ευτυχώς που το διαδίκτυο μπορεί (ακόμη) να προσφέρει "οάσεις".
Θάνο φίλε μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήγιά κάποιους, οποιος δέν είναι αριστερός, είναιφασίστας ¨Οποιος αγαπά την Πατρίδα καί το Έθνος είναι ακροδεξιός. Αυτή είναι ή ρητορική τους, εδώ κσί δεκαετίες.
Για τούς χαρακτηρισμούς λοιπόν πού προέρχονται άπ αύτούς , ΤΙΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ!
cummulus
Καλησπέρα φίλε Θάνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μπράβο και από μένα.
Όσον αφορά τις "ταμπέλες" που βάζουν ορισμένοι έχουν καταντήσει παιδικά διλήμματα πια. Ή είσαι με εμάς ή αλλιώς είσαι φασίστας.
Μην ασχολείσαι. Εντάξει, δεν θα αργήσει να τελειώσει κι' αυτό. Η πείνα όλα τα γιατρεύει... μέχρι και τη βλακεία τελικά!
Φιλικά / Λουκάς
Όποιος αγαπάει την πατρίδα του, είναι φασίστας και ακροδεξιός...Ε, ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ...ΣΤΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ είμαστε φασίστες και ακροδεξιοί... Αλλά εμείς υπερασπιζόμαστε το έργο των προγόνων μας που εσείς θέλετε με λύσσα να γκρεμίσετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε δυνατά φιλέ Θάνο και μη φοβασαι τιποτα!
«Εν τη ρομφαια μου ζησομαι»
Ενας φίλος blogger
Γειά σου Θάνο ακροδεξιέ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου αντιγράψω το σχόλιό μου που ανέβασα στο Αττικά Νέα.
Ότι ισχύει για εκεί, ισχύει και για εδώ.
Αν και χαμηλότερα στην κατάταξη από εσένα, και αυτό σημαίνει πως είμαι λιγότερο ακροδεξιός...1/4 με 300 γραμμάρια περίπου), έχω να δηλώσω πως είναι μέγιστη τιμή για εμένα και τους συνεργάτες μου να με κατατάσσουν στους πολέμιους της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Γιατί μόνον έτσι μπορώ να αντιληφθώ την παραπάνω ανάλυση...
Τον "κύριο" Nikos που υπογράφει το άρθρο του myrnaios.net δεν έχω την τιμή να τον γνωρίζω.
Υποθέτω πως θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον μια συζήτηση μαζί του...(τον προκαλώ για μια τέτοια.)
Να γελάσω ή να κλάψω;
Είμαι σε διάσταση άποψης...
Συνέχισε τον αγώνα σου, (και εμείς το δικό μας), έχουμε πολλά ράμματα ακόμη για τη γούνα τους... και το βελόνι καλά κρατεί.
Άντε και εις ανώτερα...
Με εκτίμηση
Τρύφωνας Τιπούρτης, ιδιοκτήτης του ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ
(γιατί μέσα στην περιβόητη ανάλυση γράφεται:
--------Ελάχιστοι από τους ιστότοπους του δείγματος έχουν δικό τους domain name.
-------τα περισσότερα από αυτά τα ιστολόγια είναι απολύτως ανώνυμα.)
Φίλτατε Θάνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ενημέρωσαν για το φακέλλωμα των αριστερών ρουφιάνων, οι οποίοι βλέπουν ότι χάνουν το παιχνίδι σιγά-σιγά και το ρίχνουν στη ρίψη λάσπης και συκοφαντίας για τα πατριωτικά ιστολόγια.
Δηλώνω τιμή μου να με συμπεριλαμβάνουν οι νεοταξίτες τσάτσοι στα δήθεν ακροδεξιά ιστολόγια. Αποτελεί, όμως, μεγαλύτερή μου τιμή που έχω εσένα, όπως και άλλους αξιόλους πατριώτες μπλόγκερς ως διαδικτυακούς συνοδοιπόρους. Είμεθα Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι, περήφανοι για την κληρονομιά μας και κριτικοί στα λάθη του παρελθόντος. Δεν ντρεπόμεθα για την καταγωγή μας, πρεσβεύουμε τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη, την κληρονομιά του Βυζαντίου μας και σε όποιον αρέσει.
Όσο για αυτές τις χαμερπείς ανθυπομετριότητες ένα έχω να πω: Νίψον ανομήματα μη μονάν όψιν (εάν την πλένετε και αυτή ποτέ).
ΙΩΝ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ (lalei-kairia.blogspot.com)
Σας ευχαριστω ολους καλοι μου φιλοι για την στηριξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ειναι λοιπον τοσο γελοιοι;
Δεν βλεπουν οτι με παρομοιες φαρσοαναλυσεις οδηγουν σε ακομα πιο μεγαλη συσπειρωση τα πατριωτικα ιστολογια;
Τελικά μεσα στο μενος τους κατα της Ελλαδας και της Ορθοδοξιας προσφερουν μια εμμεση υπηρεσια....
Σας ευχαριστω και παλι ολους.
Παντα θα ειμαστε κι εμεις διπλα σας "τοις κείνων ρήμασι πειθομενοι".
Μετά τη λίστα της Λαγκάρντ, και η λίστα των "ακροδεξιών blogs και sites" ....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.epirus-ellas.gr/2013/01/blogs-sites.html
Πατριώτες του αριστερού χώρου (ναι υπάρχουν και αυτοί) μην πέφτετε στη λακούβα.
Θάνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω μόνο δύο ερμηνευτικές επιλογές -
πρόκειται για κάποιο μωροφιλόδοξο μεταπτυχιακό φοιτητή που συνέθεσε μια μπουρδολογία για την διπλωματική του εργασία (εάν ζει όντως στη Γαλλία εκεί ότι πεις σε επίπεδο αριστερής φιλολογίας είναι...ευπρόσδεκτο) ή
για άτομο που είχε εντολή να "υποδείξει" ποια blogs δυσαρεστούν αυτούς που ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΆ κρίνουν τις τύχες μας και ανεβοκατεβάζουν..."ηγέτες"...
με αγάπη
πιπερόπουλος