Γράφει ο Θάνος
Με παρόμοια θέματα σπανίως ασχολούμαι με δικά μου άρθρα, όχι γιατί θεωρώ τους αγώνες των εργαζομένων ασήμαντους (άλλωστε το ιστολόγιό μας είναι γεμάτο με αναρτήσεις για τα δικαιώματα των εργαζομένων) αλλά διότι θεωρώ ότι τα μεγάλα εθνικά μας θέματα είναι πολύ πιο σοβαρά και έχουν επιπτώσεις στο σύνολο του έθνους μας.
Ωστόσο σήμερα αισθάνομαι την ανάγκη να πω δύο λόγια για τις κινητοποιήσεις αυτές.
Γνωρίζω πολύ καλά ότι η ταλαιπωρία των συμπολιτών μας στην πρωτεύουσα της πατρίδας μας λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων στο Μετρό είναι πολύ μεγάλη.
Η ταλαιπωρία αυτή συνοδεύεται κι από υπέρογκα έξοδα μετακίνησης καθώς πολλοί επιλέγουν την μετακίνηση με τα πανάκριβα πλέον, ταξί....
Φυσικά η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ταλαιπωρία αυτή προσπαθώντας να φέρει σε σύγκρουση το επιβατικό κοινό (όπως ονομάζεται) με τους απεργούς...
Ας δούμε το σκεπτικό και των δύο πλευρών...
Η κυβέρνηση (υποτίθεται) θεωρεί ότι εφόσον η χώρα μπήκε στην οικονομική κρίση κι ο λαός υποφέρει τα πάνδεινα κανείς εργαζόμενος δεν πρέπει να ξεφύγει και όλοι να υποστούν τις συνέπειες....
Αυτό θα ήταν μια σωστή σκέψη αν πραγματικά υπήρχε οικονομικό πρόβλημα στην Ελλάδα και δεν ήταν μια τεχνητή (ψεύτικη) κρίση στην οποία οδηγηθήκαμε με ψεύτικα στοιχεία από προδότες πολιτικούς και εντολές ξένων χρηματοπιστωτικών οίκων...., κι αν πραγματικά η κυβέρνηση επιθυμούσε να μην ξεφύγει κανείς... γιατί ούτε αυτό ισχύει και το ξέρουμε όλοι πλέον πολύ καλα....
(Θα ανοίξω εδώ μια παρένθεση)
Είναι βέβαιο ότι στην Ελλάδα έπρεπε να συμβούν 4 πράγματα από χρόνια και τίποτα άλλο....
1. Πάταξη της φοροδιαφυγής
2. Εξορθολογισμός και αναδιάταξη του δημοσίου τομέα.
3. Πάταξη των απατεώνων και της διαφθοράς (μαϊμού συντάξης, γρηγορόσημα, φακελάκια, μίζες κλπ)
4. Ανάπτυξη μέσω ελαφράς φορολόγησης των επιχειρήσεων (και εξασφάλιση αυτάρκειας στον βιομηχανικό και αγροτικό τομέα).
Αυτά θα ήταν και τα μόνα ανεκτά από τους πολίτες.
Και είμαι βέβαιως ότι αν οποιοσδήποτε Πρωθυπουργός και Υπουργός Οικονομικών παρουσιαζόταν και έλεγε στους Ελληνες ότι η κυβέρνηση έχει δύο επιλογές εφόσον οι χρηματοπιστωτικοί Οίκοι και οι ξένοι τοκογλύφοι αποφάσισαν να μας πλήξουν με τεχνητό τρόπο κι αυτές είναι:
α) η περικοπή μισθών και συντάξεων, οι περικοπές των κοινωνικών παροχών και επιδομάτων, οι αποκρατικοποιήσεις και τα λοιπά προδοτικά κι αντεθνικά μέτρα με τα μνημόνια με σκοπό την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας και της δημόσιας και ιδιωτικής μας περιουσίας κλπ.
και β) η παραπάνω ενέργειες που ανέφερα δηλαδή πάταξη της φοροδιαφυγής, εξορθολογισμός και αναδιάταξη του δημοσίου τομέα, πάταξη των απατεώνων και της διαφθοράς (μαϊμού συντάξης, γρηγορόσημα, φακελάκια, μίζες κλπ), ανάπτυξη μέσω ελαφράς φορολόγησης των επιχειρήσεων (και εξασφάλιση αυτάρκειας στον βιομηχανικό και αγροτικό τομέα), τότε προσωπικά πιστεύω ότι σύσσωμος ο λαός μας θα ήταν με το μέρος του και κανείς μας δεν θα μπορούσε να πει κάτι εναντίον....
Αντ' αυτού η προδότες επέλεξαν την πρώτη λύση της ολοκληρωτικής εξαθλίωσης της ελληνικής οικογένειας και την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας κι αξιοπρέπειας....
(Κλείνει η παρένθεση)
Η κυβέρνηση λοιπόν επέλεξε να βάλει τις ΔΕΚΟ στο Ενιαίο Μισθολόγιο του Δημοσίου....
Το Ενιαίο Μισθολόγιο (ή φτωχολόγιο για την ακρίβεια) είναι ένα μισθολόγιο έκτρωμα το οποίο κατά δήλωση ανώτερου στελέχους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που έτυχε να γνωρίζω, δεν δημιουργήθηκε από την αρμόδια υπηρεσία Μισθολογίου του ΓΛΚ αλλά ήρθε "ουρανοκατέβατο" από το "υπερπέραν"!!!! Κάποιοι "σύμβουλοι" του τότε υπουργού Παπακωνσταντίνου (που έχασε το cd με την λίστα Λαγκαρντ που είχε σχέση με την φοροδιαφυγή!!!) επινόησαν ένα ανεφάρμοστο μισθολόγιο που έχει οδηγήσει στην απόγνωση τους δημοσίους υπαλλήλους και στο χάος όλες τις δημόσιες υπηρεσίες που κλήθηκαν να το εφαρμόσουν μαζί με τα ασφαλιστικά ταμεία....
Ηρθε λοιπόν η κυβέρνηση να βάλει τους εργαζόμενους του Μετρό στο Ενιαίο Μισθολόγιο...
Και δήλωσε ότι δεν είναι δυνατόν αφού ολόκληρος ο στενός κι ευρυτερος δημόσιος τομέας έχει μπεί σε αυτό ... αυτοί να μένουν εκτός!! (Παρακαλώ να μην χαμογελούν όσοι φέρνουν στο μυαλό τους τους υπαλλήλους της Βουλής)
Φυσικά η κυβέρνηση θέλει να μας βάλει στο τρυπάκι ότι αφού παντού κόβονται οι μισθοί γιατί να εξαιρούνται κάποιοι, αλλά το σωστό είναι ότι κανενός δεν έπρεπε να κοπούν οι μισθοί.... και οι συντάξεις. (Κάτι που είναι αναγκαίο για την ανάπτυξη που ευαγγελίζονται οι προδότες)....
Ας έρθουμε τώρα στους εργαζομένους και στα αιτήματά τους...
Είπαν λοιπόν:
Εμείς έχουμε κλαδικές συλλογικές συμβάσεις που μας καλύπτουν μέχρι τον Απρίλιο του 2013 και με την μετενέργεια που έγινε 3 μήνες πάμε μέχρι τον Ιούλιο, όποτε και μπορούμε μέχρι τότε να συζητήσουμε να βρεθεί μια λύση στο μισθολόγιό μας...
Είναι αλήθεια ότι οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μεταφοράς δεν έχουν ουδεμίαν σχέση με τους υπολοίπους δημοσίους υπαλλήλους. Δεν έχουν πενθήμερη εργασία γραφείου. Εργάζονται αργίες, Κυριακές, νυχτερινά ωράρια κλπ...
Στο ενιαίο μισθολόγιο οι προβλέψεις για όλα αυτά είναι σχεδόν ανύπαρκτα...
Υπάρχουν βέβαια πίνακες υπερωριών αλλά με πενιχρά ωρομίσθια 3 και 4 ευρώ την ώρα και απαγορεύεται δια ροπάλου η υπερωριακή απασχόληση πέραν των 20 ωρών μηνιαίως!!!!!
Είναι βέβαιο ότι τα "αστροπελέκια" που σκέφτηκαν και συνέταξαν το έκτρωμα του ενιαίου μισθολογίου δεν είχαν στο νού τους τέτοιες ειδικότητες...
Προχωρώντας ακόμα παραπέρα να πω ότι αν ήθελε η κυβέρνηση έλυνε απλούστατα το πρόβλημα φέρνοντας, μέσα στις τόσες παράνομες κι αντισυνταγματικές Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, μια ακόμα που να προβλέπει μερικά επιδόματα επιπλέον του Ενιαίου Μισθολογίου για τους ανθρώπους που απασχολούνται σε δύσκολες συνθήκες και ωράρια.... (τυγχάνει ευτυχώς λόγω επαγγέλματος, να γνωρίζω πάρα πολύ καλά το τι προβλέπει το συγκεκριμένο ενιαίο μισθολόγιο).
Αντ' αυτού φτάσαμε στις λύσεις των ΜΑΤ και της πολιτικής επιστράτευσης....
Και ένας Θεός ξέρει τι άλλο μας περιμένει....
Ελπίζω λοιπόν οι ταλαιπωρημένοι συμπολίτες μας να δουν με μεγαλύτερη συμπάθεια τους απεργούς από την προδοτική κυβέρνηση που προσπαθεί με νύχια και με δόντια να εξαθλιώσει τον λαό μας, την ίδια στιγμή που αρνείται τις εξεταστικές επιτροπές για Βενιζέλους, Παπαδήμιους και Τζέφρυδες....
Κλείνοντας μην ξεχάσω να σας πω ότι ειδικά οι εργαζόμενοι του Μετρό είναι από τους ελάχιστους που απέργησαν όταν η τότε κυβέρνηση δήλωσε πρόθεση αύξησης της τιμής των εισιτηρίων συμπαραστεκόμενοι στο επιβατικό κοινό... δηλαδή όλους εμας.
Και κάτι ακόμα...
Πρέπει να γνωρίζετε επειδή πολλά ακούγονται για τις τρελές αμοιβές των ΔΕΚΟ (κάτι το οποίο ευσταθεί για ορισμένες) ότι οι εργαζόμενοι στο Μετρό δεν έχουν ουδεμία σχέση (μισθολογικώς) με τους εργαζομένους σε ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.