Ο Σεμπάστιαν Φέτελ νίκησε στη Σουζούκα, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο
εγκατέλειψε στην εκκίνηση. Πρώτο βάθρο για τον Φελίπε Μάσα και τον
Καμούι Κομπαγιάσι.
"Πρόσεχε Σεμπάστιαν, έχεις πολλά να χάσεις", φώναζαν από το team radio στον Φέτελ ένα γύρο πριν από το τέλος του Grand Prix Ιαπωνίας.
Ο
οδηγός της Red Bull δεν άκουγε τίποτα, βρισκόταν στο δικό... συννεφάκι
και έκανε ταχύτερο γύρο για να σπάσει τη μονοτονία ενός βαρετού αγώνα.
Πανευτυχής πανηγύρισε την 24η νίκη στην καριέρα του και πλέον η μάχη του
τίτλου των οδηγών ξεκινάει από το μηδέν.
Βλέπετε, η διαφορά από τον Φερνάντο Αλόνσο μειώθηκε στους τέσσερις
βαθμούς και με την Κορέα να ακολουθεί σε επτά ημέρες, ενδεχομένως να
αλλάξει το όνομα του πρωτοπόρου στη βαθμολογία. Ο Ισπανός οδηγός της
Ferrari εγκατέλειψε πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, όταν είχε επαφή
με τον Κίμι Ράικονεν της Lotus.
Η έξοδος του Αλόνσο
"Φούρια" Αλόνσο στο Twitter
"Χθες
στις δοκιμές και σήμερα στον αγώνα είχαμε κακή τύχη με τον Κίμι, μια
κίτρινη σημαία και ένα κλατάρισμα σήμερα! Τώρα όλες οι προσπάθειες μας
επικεντρώνονται στην Κορέα! Σπουδαίος αγώνας από τον Φελίπε Μάσα.
Φανταστικό βάθρο!", έγραψε αμέσως μετά το τέλος του αγώνα ο Αλόνσο
στο twitter, καθώς δεν δέχθηκε να κάνει δηλώσεις μετά την πρόωρη
εγκατάλειψη του.
Τι έκανε ο Μάσα; Μοίραζε χαμόγελα στη Ferrari από
ψηλά και μετά από δύο χρόνια θυμήθηκε πως είναι η θέα από το βάθρο.
Δεύτερη θέση για τον Βραζιλιάνο με εξαιρετικό αγώνα τόσο από τον ίδιο
που εκκίνησε 10ος, όσο και από την ομάδα. Ελπίζει πλέον πως θα τον κρατήσει η Ferrari.
Το
πρόσωπο του αγώνα ήταν ο τρίτος Καμούι Κομπαγιάσι. Ανέβηκε για πρώτη
φορά στην καριέρα του στη Φόρμουλα 1 στο βάθρο, τερματίζοντας τρίτος με
τη Sauber και αποθεώθηκε από τους συμπατριώτες του, κρατώντας πίσω του
τον Τζένσον Μπάτον (McLaren). Είναι πλέον ο Ιάπωνας οδηγός με τους
περισσότερους βαθμούς στη Φόρμουλα 1.
Ο Καμούι Κομπαγιάσι
Μένος κατά του Γκροζάν
Όλοι χάρηκαν για τον Κομπαγιάσι, ακόμα και οι αντίπαλοι του με τον άτυχο Νίκο Ρόσμπεργκ να γράφει στο Twitter του: "Από
το να είμαι στεναχωρημένος, απολαμβάνω την τρελή ατμόσφαιρα στο βάθρο
με τρίτο τον Κομπαγιάσι. Είμαι τόσο χαρούμενος για τους Ιάπωνες". Ο
αγώνας του οδηγού της Mercedes ολοκληρώθηκε λίγο μετά την εκκίνηση,
όταν ήρθαν σε δύσκολη θέση αρκετοί οδηγοί μετά το νέο χτύπημα του Ρομαίν
Γκροζάν, αυτή τη φορά με θύμα τον Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull). Προκλήθηκε
συνωστισμός και ο Μπρούνο Σένα (Williams) χτύπησε τον Ρόσμπεργκ.
Εκνευρισμένος ο Γουέμπερ χαρακτήρισε "τρελό" τον οδηγό της Lotus, προτείνοντας πως "χρειάζεται κι άλλες διακοπές", αναφερόμενος στην τιμωρία του για έναν αγώνα που έχει ήδη εκτίσει ο Γκροζάν.
Η πρόωρη εγκατάλειψη του Ρόσμπεργκ
Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε
πριν τον αγώνα πως δεν περιμένει να πάρει νίκες με τη Mercedes το 2013.
Δεν είχε ρυθμό στη Σουζούκα και περιορίστηκε στην πέμπτη θέση. Το
προσπέρασμα του διαδόχου του στη McLaren, Σέρχιο Πέρες (Sauber) πλήγωσε
τον εγωισμό του, όμως ο Μεξικανός φάνηκε ανυπόμονος τη δεύτερη φορά που
επιχείρησε να προσπεράσει τον Χάμιλτον και τέθηκε εκτός αγώνα.
Ο
Ράικονεν κατηγορήθηκε από τον Αλόνσο με τον Φινλανδό οδηγό να
περιορίζεται στην έκτη θέση, δίχως να καταφέρει να συγκρατήσει τον
Χάμιλτον. Κράτησε πίσω του τον Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), ο
οποίος ήταν έβδομος μπροστά από τον Γουέμπερ.
Ο δεύτερος Αυστραλός
της Φόρμουλα 1, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso) αντιστάθηκε στην πίεση
του Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes) και δεν επέτρεψε στον πολυπρωταθλητή να
πάρει τον τελευταίο διαθέσιμο βαθμό που χαρίζει η 10η θέση. Άξια
αναφοράς είναι και η επιστροφή του Παστόρ Μαλντονάντο (Williams) στους
βαθμούς μετά από τη νίκη του στην Ισπανία τον περασμένο Ιούνιο!
Το φινάλε ανήκει στον Αλόνσο
Ήταν
καλοκαίρι (Ιούλιος) και τώρα πλησιάζει ο χειμώνας. Η Ferrari δεν έχει
πάρει νίκη, όμως ο Αλόνσο ξανάπιασε το twitter για να στείλει ένα μήνυμα
στον Φέτελ.
"Μας περιμένουν πέντε μεγάλοι αγώνες! Αν ο εχθρός
σκέφτεται τα βουνά, θα επιτεθούμε από τη θάλασσα, αν σκέφτονται από τη
θάλασσα, θα επιτεθούμε από τα βουνά". Δεν βγάζει νόημα, αρκεί να
μην βγει ο Ισπανός στη θάλασσα, γιατί οι Ισπανοί δεν τα πηγαίνουν καλά
με τη θάλασσα. Το αγγλικό ναυτικό "βούλιαξε" την ισπανική αρμάδα στο
παρθενικό της ταξίδι και το σπίτι της Red Bull βρίσκεται επί βρετανικού
εδάφους.
Η τελική κατάταξη
ΘΕΣΗ/ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ |
1. Σεμπάστιαν Φέτελ | Red Bull-Renault | 1ωρ:28.56.242 |
2. Φελίπε Μάσα | Ferrari | +20.369δευτ. |
3.Καμούι Κομπαγιάσι | Sauber-Ferrari | +24.538 |
4. Τζένσον Μπάτον | McLaren-Mercedes | +25.098 |
5. Λιούις Χάμιλτον | McLaren-Mercedes | +46.490 |
6. Κίμι Ράικονεν | Lotus-Renault | +50.424 |
7. Νίκο Χούλκενμπεργκ | Force India-Mercedes | +51.159 |
8. Παστόρ Μαλντονάντο | Williams-Renault | +52.364 |
9. Μαρκ Γουέμπερ | Red Bull-Renault | +54.675 |
10. Ντάνιελ Ρικιάρντο | Toro Rosso-Ferrari | +1:06.919 |
11. Μίκαελ Σουμάχερ | Mercedes | +1:07.769 |
12. Πολ ντι Ρέστα | Force India-Mercedes | +1:23.400 |
13. Ζαν-Έρικ Βερν | Toro Rosso-Ferrari | +1:28.600 |
14. Μπρούνο Σένα | Williams-Renault | +1:28.700 |
15. Ρομαίν Γκροζάν | Lotus-Renault | + 1 γύρος |
16. Χέικι Κοβαλάινεν | Caterham-Renault | + 1 γύρος |
17. Τίμο Γκλοκ | Marussia-Cosworth | + 1 γύρος |
18. Βιτάλι Πετρόβ | Caterham-Renault | + 1 γύρος |
19. Πέδρο ντε λα Ρόσα | HRT-Cosworth | + 1 γύρος |
Ταχύτερος γύρος | Φέτελ | 1:35.774 |
Εγκατέλειψαν
ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΓΥΡΟΣ |
Σαρλ Πικ | Marussia-Cosworth | 39ος γύρος |
Ναράιν Καρθικέγιαν | HRT-Cosworth | 34ος γύρος |
Σέρχιο Πέρες | Sauber-Ferrari | 19ος γύρος |
Φερνάντο Αλόνσο | Ferrari | 1ος γύρος |
Νίκο Ρόσμπεργκ | Mercedes | 1ος γύρος |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
ΘΕΣΗ/ΟΔΗΓΟΣ | ΒΑΘΜΟΙ |
1. Αλόνσο | 194 |
2. Φέτελ | 190 |
3. Ράικονεν | 157 |
4. Χάμιλτον | 152 |
5. Γουέμπερ | 135 |
6. Μπάτον | 131 |
7. Ρόσμπεργκ | 93 |
8. Γκροζάν | 82 |
9. Μάσα | 69 |
10. Πέρες | 65 |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
ΘΕΣΗ/ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1. Red Bull-Renault | 325 |
2. McLaren-Mercedes | 283 |
3. Ferrari | 263 |
4. Lotus-Renault | 239 |
5. Mercedes | 136 |
6. Sauber-Ferrari | 115 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.