Ο Λιούις Χάμιλτον αναδείχθηκε νικητής στο ιταλικό Grand Prix. Ο Σέρχιο
Πέρες πήρε τη δεύτερη θέση και προσπέρασε τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος
αύξησε τη διαφορά του στη βαθμολογία.
Η McLaren επιθυμεί την παραμονή του Λιούις Χάμιλτον στην ομάδα και πρέπει να κάνει τα πάντα για να τον ικανοποιήσει.
Η McLaren επιθυμεί την παραμονή του Λιούις Χάμιλτον στην ομάδα και πρέπει να κάνει τα πάντα για να τον ικανοποιήσει.
Απροβλημάτιστος
ο Χάμιλτον κυριάρχησε στο ιταλικό Grand Prix στην πίστα της Μόντσα,
ολοκληρώνοντας το υπέροχο καλοκαίρι του (τρίτη νίκη μετά τον Καναδά και
την Ουγγαρία) και ενώ πίσω του γινόταν... πανικός!
Η δεύτερη θέση του Σέρχιο Πέρες στη Μαλαισία πυροδότησε τις φήμες περί
μεταγραφής του στη Ferrari στη θέση του Φελίπε Μάσα ακόμα και μεσούσης
της σεζόν. Στη "φωλιά" της Scuderia ο Πέρες υπενθύμισε σε όλους τις
ικανότητες και τερμάτισε δεύτερος, προσπερνώντας μάλιστα και τον
Φερνάντο Αλόνσο.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας κατάφερε και έκρυψε την ενόχληση του και
ίσως φταίει το γεγονός πως είδε τη διαφορά να εκτινάσσεται στους 37
βαθμούς από τον νικητή Χάμιλτον.
Εκκίνησε 10ος, κέρδισε δύο θέσεις στην εκκίνηση και στη συνέχεια ξεκίνησε να καταπίνει αντιπάλους. Προσπέρασε τους Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) και Κίμι Ράικονεν (Lotus), δυσκολεύτηκε απέναντι στον Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes), αλλά τα βρήκε μπαστούνια με αντίπαλο τον Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull).
Στην Curva Grande ο Αλόνσο επιχείρησε να βρεθεί πλάι στον Φέτελ, ο Γερμανός τον... έσπρωξε προς το γρασίδι και ο οδηγός της Red Bull τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με ποινή διέλευσης από τα πιτ. Ο Φέτελ είχε τη δυνατότητα να πάρει την έκτη θέση, αν ένα μηχανικό πρόβλημα δεν τον υποχρέωνε να εγκαταλείψει για να... διασώσει τον κινητήρα της Renault.
Ο... παράγοντας Μάσα
Ο Φελίπε Μάσα (Ferrari) πραγματοποίησε εκπληκτική εκκίνηση, έστριψε δεύτερος πίσω από τον Χάμιλτον και μπροστά από τον Τζένσον Μπάτον (McLaren). Στην καλύτερη φετινή εμφάνιση του... τερμάτισε τέταρτος και ενώ θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο.
Ο Βραζιλιάνος που επιθυμεί να συνεχίσει να αγωνίζεται στη Ferrari... παραχώρησε τη δεύτερη θέση στον Φερνάντο Αλόνσο και στη συνέχεια δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον ορμητικό Πέρες.
Ο Μπάτον ήταν πραγματικά άτυχος, αφού ακόμα μια καθυστέρηση στην αλλαγή ελαστικών (σ.σ. αυτή τη φορά στον εμπρός αριστερά τροχό), αποτέλειωσε τις ελπίδες του για να ανέβει στο βάθρο, ενώ ο κινητήρας της Mercedes εξεμέτρησε το ζην στον 32ο γύρο.
Ο Ράικονεν τερμάτισε στην πέμπτη θέση μπροστά από το δίδυμο της Mercedes, αποτελούμενο από τους Σουμάχερ και Νίκο Ρόσμπεργκ.
Άτυχος ήταν και ο Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) που γλύτωσε από ένα σοβαρό ατύχημα, όταν έκανε τετακέ στην Ασκάρι και εγκατέλειψε στον προτελευταίο γύρο με τεχνικό πρόβλημα.
Το δίδυμο των "Tαύρων" εγκατέλειψε για πρώτη φορά στον ίδιο αγώνα για πρώτη φορά μετά το Grand Prix της Κορέας το 2010. Και τα "ταυράκια" της Toro Rosso πρωταγωνίστησαν με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να δυσκολεύει τους πρωτοπόρους που ήθελαν να του ρίξουν γύρο και τον Ζαν-Έρικ Βερν να... ίπταται με τρομακτική ταχύτητα, δίχως ευτυχώς να τραυματιστεί.
Το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 αφήνει την Ευρώπη και μετακομίζει στη Σιγκαπούρη για το GP στη Μαρίνα Μπέι την 23η Σεπτεμβρίου.
Η τελική κατάταξη
1. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1ωρ.19:41.221
2. Σέρχιο Πέρες Sauber-Ferrari +4.356δευτ.
3. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari-Ferrari +20.594
4. Φελίπε Μάσα Ferrari-Ferrari +29.668
5. Κίμι Ράικονεν Lotus-Renault +30.881
6. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes-Mercedes +31.259
7. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes-Mercedes +33.55-
8. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes +41.057
9. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari +43.898
10. Mπρούνο Σένα Williams-Renault +48.144
11. Παστόρ Μαλντονάντο Williams Renault +48.682
12. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari +50.316
13. Ζερόμ Ντ'Αμπρόσιο Lotus-Renault +1:15.861
14. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault +1 γύρος
15. Βιτάλι Πετρόβ Caterham-Renault + 1 γύρος
16. Σαρλ Πικ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
17. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth + 1 γύρος
18. Πέδρο ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1 γύρος
19. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 1 γύρος
20. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault +2 γύροι
21. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 3 γύροι
22. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault + 6 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Αλόνσο 179β.
2. Χάμιλτον 142
3. Ράικονεν 141
4. Φέτελ 140
5. Γουέμπερ 132
6. Μπάτον 101
7. Ρόσμπεργκ 83
8. Γκροζάν 76
9. Πέρες 65
10. Μάσα 47
11. Σουμάχερ 43
12. Κομπαγιάσι 35
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 272
2. McLaren 218
3. Lotus 207
4. Ferrari 199
5. Mercedes 112
6. Sauber 80
7. Force India 59
8. Williams 53
9. Toro Rosso 12
πηγή sport24
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.