Σελίδες

6 Αυγούστου 2012

Η κατάκτηση του Άρη και τα ''επτά λεπτά του τρόμου''.

Τα αποκαλούν ''τα επτά λεπτά του τρόμου'' και όχι άδικα, καθώς τόσος είναι ο (ελάχιστος) χρόνος που θα έχουν στη διάθεσή τους οι επιστήμονες της NASA για να καταφέρουν να προσεδαφίσουν στην επιφάνεια του πλανήτη Αρη το διαστημικό όχημα ''Curiosity''.

Το πρωί της Δευτέρας 6 Αυγούστου, λίγα δευτερόλεπτα μετά τις 08.30 ώρα Ελλάδας, αν όλα εξελιχθούν όπως προγραμματίστηκαν, οι ειδικοί της NASA θα γνωρίζουν αν μία θερμική ασπίδα, μία συστοιχία 8 ανασχετικών πυραύλων και τρία καλώδια φτιαγμένα από νάιλον ήταν αρκετά ώστε να ολοκληρώσουν με επιτυχία μία από τις πιο δύσκολες επιχειρήσεις προσεδάφισης έχουν πραγματοποιηθεί στην ιστορία των ανθρώπων στο Διάστημα.

Είναι η πρώτη φόρα που ένα όχημα εδάφους θα καταβιβαστεί στην επιφάνεια ενός πλανήτη, χρησιμοποιώντας νάιλον σχοινιά που θα είναι επικολλημένα σε ένα δεύτερο μητρικό διαστημόπλοιο, το οποίο θα αιωρείται πάνω από το ''Curiosity''.

Η ασφαλής προσεδάφιση του υπεσύγχρονου οχήματος της NASA θα αποτελέσει το αποκορύφωμα της τελευταίας (και πιο δύσκολης) φάσης ενός ταξιδιού που άρχισε πριν από οκτώ μήνες και για την πραγματοποίηση του οποίου εργάστηκαν 5.000 άνθρωποι και δαπανήθηκαν περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια ευρώ.

Θα αναζητήσει τα συστατικά που αποδεικνύουν ύπαρξη ζωής
Το όχημα της NASA, αν τελικά προσεδαφιστεί με επιτυχία, θα αναζητήσει τα συστατικά εκείνα - αμινοξέα, σάκχαρα και λοιπά οργανικά υλικά - τα οποία αποτελούν απαραίτητη συνθήκη για την ύπαρξη ζωής.

Το επιλεγμένο σημείο προσεδάφισης του ''Curiosity'' βρίσκεται κοντά στον ισημερινό του πλανήτη - είναι ένας τεράστιος κρατήρας με διάμετρο 155 χιλιόμετρα ο οποίος δημιουργήθηκε από τη συντριβή ενός τεράστιου κομήτη στην επιφάνεια του Άρη πριν από περισσότερα από 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια και οποίος ενδέχεται στο παρελθόν, σύμφωνα με τους επιστήμονες, να υπήρξε λίμνη.

Ο Τσαρλς Ελαχί, διευθυντής του εργαστηρίου αεριοπροώθησης της NASA, δεν τρέφει ψευδαισθήσεις σχετικά με τη δυσκολία της επιχείρησης προσεδάφισης, για την οποία δήλωσε ότι είναι τόσο δύσκολη όσο δύσκολο θα ήταν αν προσπαθούσαν να ελέγξουν την ενέργεια 25 τρένων υψηλής ταχύτητας που κινούνται ολοταχώς.

πηγή News 247

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.