Και όμως παρόλο που το Facebook δείχνει να κυριαρχεί και μάλιστα κατά πολύ σε αριθμούς, με 800 εκατομμύρια χρήστες σε όλον τον κόσμο και συνεχή αύξηση, το Twitter αποτελεί πλέον έναν πολύ ισχυρό αντίπαλο.
Με το ένα τέταρτο σχεδόν το χρηστών του Facebook (δηλαδή 200 εκ. περίπου), οι microblogging δυνατότητες του Twitter του δίνουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς αν οι περισσότεροι χρήστες στρέφονται στο Facebook για να παίξουν παιχνίδια και να «σκοτώσουν» λίγο χρόνο, το Twitter αποτελεί για τους περισσότερους πια βασική πηγή ενημέρωσης.
Έτσι, όπως σημειώνει και η Guardian σε ένα ενδιαφέρον άρθρο της, αν τα likes στο Facebook από τη μια πλευρά δεν δίνουν στα online media σταθερούς αναγνώστες αλλά περαστικούς ‘φίλους’, τα retweets από την άλλη οδηγούν σε πιο φανατικούς επισκέπτες με μεγαλύτερο μάλιστα χρόνο παραμονής. Έτσι στη μάχη της ενημέρωσης μέσω social media το Twitter δείχνει να επικρατεί άνετα, καθώς το Facebook δεν προσφέρει μεγάλες ελευθερίες στο κομμάτι της αναζήτησης.
Μεγάλο πλεονέκτημα επίσης και η κυριαρχία του Τwitter στα smartphones: τα μηνύματα με 140 χαρακτήρες κερδίζουν τους χρήστες, καθώς το 13,5% των χρηστών του Twitter το χρησιμοποιούν από το smartphone τους, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για Facebook είναι 7% και 5% για LinkedIn.
πηγή Nea Today
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.