Σελίδες
8 Νοεμβρίου 2011
Δύση ή Ανατολή; Που πρέπει να ανήκουμε;
1. Η Ελλάδα "ανήκει στην Δύση" ως μέλος του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. και μάλιστα της Ευρωζώνης...
2. Η Αννα (Μπίλντεμπεργκ) Διαμαντοπούλου η πρώτη υπουργός (ΜΗ ΕΘΝΙΚΗΣ) Παιδείας είπε (σε ελεύθερη μετάφραση): "αν δεν υπακούσουμε στις εντολές των δανειστών κινδυνεύουμε να ανήκουμε στην Ανατολή".
3. Η Διαμαντοπούλου είναι κορυφαίο στέλεχος της πιο προδοτικής κυβέρνησης της νεότερης ιστορίας.
(παρενθετικά για τους νεότερους αναγνώστες, να πω ότι όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις ήταν προδοτικές και διεφθαρμένες, έκαναν κακοδιαχείριση και ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό η κάθε μία ξεχωριστά για το σημερινό κατάντημα, αλλά η συγκεκριμένη είναι η μοναδική που έβαλε τον αθώο ελληνικό λαό να πληρώσει όσα έκαναν οι προηγούμενες και μάλιστα παραχωρώντας εθνική κυριαρχία ενώ ταυτόχρονα με προμελετημένο σχέδιο -που απέφερε μεγάλα κέρδη στους υπογράφοντες- μας έριξε στα χέρια των πλέον αδίστακτων δανειστών-τοκογλύφων).
Εχουμε λοιπόν αυτά τα 3 δεδομένα....
Πως συνδυάζονται μεταξύ τους και τι συμπεράσματα βγάζουμε από αυτά;
Από τα ίδια τα δεδομένα προκύπτει ότι η Ελλάδα ανήκει στην Δύση κι όχι στην Ανατολή αλλά με τις ενέργειες των ανίκανων πολιτικών, κατά την γνώμη της Διαμαντοπούλου κινδυνεύουμε να μας πετάξουν έξω από την Ε.Ε. και την Ευρωζώνη και να ανήκουμε πλέον στην Ανατολή....
Ας προχωρήσουμε στα συμπεράσματα....
Ας υποθέσουμε ότι εμείς ΟΛΟΙ είμαστε άσχετοι, απλοί πολίτες που παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα.... και αποφεύγουμε να εκφέρουμε γνώμη (λέμε τώρα).
Τι παρατηρούμε;
Μια από τις κορυφαίες υπουργούς της πλέον ανίκανης (αποδεδειγμένα) κυβέρνησης η οποία μάλιστα πρέπει να θεωρείται η χειρότερη υπουργός Παιδείας στην μεταπολίτευση αφού επί των ημερών της για ΠΡΩΤΗ φορά έμειναν μέχρι σήμερα τα παιδιά μας χωρίς σχολικά βιβλία, χωρίς καθηγητές και πολλά εξ αυτών μετά τον "Καλλικράτη" και το κλείσιμο εκατοντάδων σχολείων έχουν να διανύσουν δεκάδες χιλιόμετρα για να μορφωθούν, δηλώνει ότι "κινδυνεύουμε" να γίνουμε Ανατολή!!!!
Καλοί μου φίλοι νομίζω ότι ακόμα και παιδί του δημοτικού να ρωτήσουμε καταλαβαίνει ότι αν ο προδότης Εφιάλτης κάνει μια δήλωση, πεί κάτι, τότε το συμφέρον της πατρίδας είναι
ακριβώς το αντίθετο.....
Μήπως λοιπόν πρέπει να ανήκουμε στην Ανατολή;
Ποιά είναι η Ανατολή σήμερα; Γιατί η Διαμαντοπούλου θεωρεί κάτι κακό την Ανατολή;
Νομίζω ότι οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά είναι απλές....
Ανατολή σήμερα θεωρείται η Ρωσία, η Κίνα, και ορισμένες αραβικές χώρες (καθότι κάποιες άλλες περνούν αργά αλλά σταθερά στην Δύση)....
Τι συμβαίνει λοιπόν στις χώρες τις Ανατολής;
Εχουν καλπάζουσα οικονομική ανάπτυξη. Εχουν πανίσχυρες οικονομίες. Δεν ελέγχονται από τις λεγόμενες αγορές. Δεν μπορούν να τις αγγίξουν οι μεγάλοι χρηματοοικονομικοί οίκοι. Δεν έχουν, ως εκ τούτου, καλή πρόσβαση οι νεοταξικές και εβραιο-μασωνικές στοές.
Κι αυτά ενοχλούν την Διαμαντοπούλου και τους υπολοίπους πολιτικούς μας....
Το μόνο που δεν έχουν, με εξαίρεση την Ρωσία, είναι οι δημοκρατικές κυβερνήσεις...
Αλλά το τι πέτυχαν οι "δημοκρατικές" κυβερνήσεις σε ολόκληρη την υφήλιο και ειδικότερα στον δυτικό κόσμο το βλέπουμε καθημερινά γύρω μας...
Μέσα στην ίδια την χώρα μας.
Η "δημοκρατική" πατρίδα μας έγινε βορρά των παγκοσμιοποιητών της Νέας Τάξης.
Αφέθηκε από την "δημοκρατική" κυβέρνηση να καταστραφεί, να λοιδωρηθεί, να κατεξευτελισθεί διεθνώς από τις άλλες "δημοκρατικές"κυβερνήσεις της Ευρώπης....
Και θα μου πείτε τι προτείνεις να καταργήσουμε την δημοκρατία;
Καταρχήν το καλό πολίτευμα είναι αυτό με το οποίο ευημερεί η πατρίδα και ο λαός της... Οταν λοιπόν δεν ευημερούν τότε έχουμε ένα καταστροφικό πολίτευμα που πρέπει να καταργηθεί...
Ομως αυτό που ζούμε φίλοι μου στην χώρα μας είναι δημοκρατία; Η μήπως οι ιστορικοί του μέλλοντος θα μιλούν για μια ιδιόρυθμη πλουτοκρατία;
Ποιοί κάνουν κουμάντο; Ο ελληνικός λαός; Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι κάνει σήμερα στην πατρίδα μας κουμάντο ο λαός μας;
Φίλοι μου η Ανατολή που τόσο τρέμουν όλα τα Νεοταξικά φυντάνια δεν ενδιαφέρεται για το πολίτευμα οποιασδήποτε χώρας (όπως η Δύση).
Οι Αραβες αγαπούν την μοναρχία είναι μέσα στο DNA τους. Το Ισλαμ αγαπάει και θέλει την μοναρχία....
Οι Κινέζοι έχουν δημιουργήσει τον δικό τους κομμουνισμό... Θα τολμούσα να τον πω "καπιταλιστικό κομμουνισμό"... μια δική τους εφεύρεση με εμπορικά ανοίγματα σε ολόκληρο τον κόσμο!!!
Οι Ρώσοι κέρδισαν την δημοκρατία τους με αγώνες κατά του αδίστακτου σοβιετικού κομμουνισμού και σήμερα ξαναγίνονται το αντίπαλο δέος στις ΗΠΑ στηριγμένοι σε νέες δυνάμεις και αρχές....
Γιατί λοιπόν να μην συμμετέχουμε κι εμείς στον κόσμο αυτό; Γιατί να μην δημιουργήσουμε την Νέα Ελληνική Δημοκρατία; Μια δημοκρατία που θα σέβεται τον Ελληνα. Τον πατριώτη. Θα επαναφέρει τις προαιώνιες αξίες του. Εναν Ελληνα που θα κερδίσει και πάλι την θέση του στην παγκόσμια σκακιέρα;
Αν πρόκειται να αποκτήσουμε και τα οικονομικά οφέλη της Ανατολής, τότε φίλοι μου η λύση είναι μονόδρομος και μας οδηγεί προς τα εκεί... κι όχι εκεί που θέλουν να μας πάνε κυβερνώντες και οι μαριονέττες που πρόκειται να βγάλουν εντός των ημερών.
Ειδάλλως ας μείνουμε, φίλοι μου, στην αγαπημένη της κυρίας Διαμαντοπούλου, Δύση η οποία ενδιαφέρεται για τα πολιτεύματα των κρατών.... Οπως αποδείχθηκε στο Ιρακ, στην Αιγυπτο, στην Λιβύη και σε λίγο στην Συρία, στο Ιραν όπως παλαιότερα στην Λατινική Αμερική...
Η Δύση "θέλει" να "εκδημοκρατίσει" την υφήλιο με κυβερνήσεις ανδρεικέλων ραγιάδων, πλήρως ελεγχόμενες (μέσω πουλημένων πολιτικών, ΜΜΕ και αγορών) όπως αυτές που ζήσαμε όλα τα δεκάδες χρόνια στην χώρα μας....
Οπότε ας αποφασίσουμε θα σώσουμε την πατρίδα μας ή θα την αφήσουμε να βυθισθεί στην προδοτική απαξίωση, στην εθνική μειοδοσία και στην οικονομική καταστροφή που την οδηγούν;
ΘΑΝΟΣ
9 σχόλια:
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.
Θᾶνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήτό ζἠτημα εἶναι, τί ἐννοεῖ ἡ Διαμαντομπίντεμπεργκ, ὅταν λέει, "Ἀνατολή".
Ἐγώ ξέρω -ἄς ποῦμε -ὅτι σάν ἔθνος, ἀνἠκουμε στήν "καθ΄ ἡμᾶς Ανατολή".
Αὐτή, ἡ "καθ΄ἡμᾶς Ἀνατολή" εἶναι κάτι διάφορο ἀπό τήν μουσουλμανική Ανατολή, πού προφανῶς ὑπαινίσσεται ἡ κυρία αὐτή.
Δέν ὑπάρχει περίπτωση, χρεωκοπημένοι ἤ ὄχι, νά γίνουμε ποτέ "Ἀντολή" ἔτσι ὁπως διλημματικά τήν ἐννοεῖ. Ἄς σταματήσει λοιπόν τούς βλακώδεις ἐκβιασμούς της.
ΜΠΡΑΒΟ ΘΑΝΟ! ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΡΘΡΟ,ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε μου Cummulus είναι επόμενο ότι η Ελλαδα με τον πολιτισμό και την ιστορία δεν μπορεί να ανηκει στην ασιατική Ανατολη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω νομιζω οτι ποτε δεν παωαμε να ανηκουμε στην καθ' ημάς Ανατολή... στην οποία θεωρώ οτι, με την ευρυτερη εννοια, ανήκουν και οι Ρωσοι....
Πάντως ολοι αυτοι δεν βλέπουν με καλο ματι οτιδήποτε "ανατολικό" ....
και την ιστορία μας...
Πρέπει να παρατηρήσουμε, επίσης, την απαξίωση με την οποία αναφέρεται στην Ανατολή σαν να είναι κάτι μιαρό, υποτιμητικό ή υποδεέστερο. Αν θεωρήσουμε ότι αυτή η Ανατολή εκφράζει την εποχή της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και ό,τι αυτή εξέφραζε σε σχέση με τη Ρωμαιοκαθολική Δύση, τότε δεν είναι καθόλου περίεργη η στάση της καθώς ως γνωστόν αποστρέφεται καθετί ελληνικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει επιτέλους να γίνουμε αυτό που ήμασταν πάντοτε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΛΗΝΕΣ!
Ποτέ δεν ήμασταν Ανατολή. Ποτέ δεν ήμασταν Δύση.
Είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων και των Ελλήνων της Ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Απόγονοι και φορείς του αρχαιοελληνικού ιδεώδους, απόγονοι κσι φορείς της Ρωμηοσύνης.
Δυστυχώς από την ίδρυσή του, στη δεκαετία του 1820, τα κόμματα αυτής της χώρας είχαν πάντα ξένο προσανατολισμό. Καιρός να τελειώσει αυτό.
Μπορεί - και πρέπει - να συζητούμε με όλους, αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι:
ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΔΥΣΗ.
ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΙΩΑΝΝΗΣ
Η ψυχή του Έλληνα είναι ρωμηά, αλλά το μυαλό του έχει Φραγκέψει. Ανήκουμε στην καθ΄ημάς Ανατολή. Ανήκουμε στους εαυτούς μας. Δυστυχώς την Ελλάδα εδώ και χρόνια κυβερνούν λεβαντίνοι που θέλουν να φραγκέχει και η ψυχή μας. Εδώ είναι ο αγώνας.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αλλά το τι πέτυχαν οι "δημοκρατικές" κυβερνήσεις σε ολόκληρη την υφήλιο και ειδικότερα στον δυτικό κόσμο το βλέπουμε καθημερινά γύρω μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα στην ίδια την χώρα μας."
Ορμώμενος από αυτή σου, την εύστοχη παρατήρηση, θα δώσω τροφή για σκέψη.
ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ.
Ο εθνικοσοσιαλισμός ζητάει να βρει τους αρίστους μεταξύ των όμαιμων πολιτών, οπουδήποτε και αν βρίσκονται, σε οποιαδήποτε τάξι και αν ανήκουν, επιφυλάσσοντας πάντοτε την τελευταία λέξι της κρατικής πυραμίδας, τον άριστο μεταξύ των αρίστων, τον άνθρωπο, αυτόν που συγκεντρώνει μέσα του στον εντονώτερο δυνατό βαθμό όλες τις προαναφερθείσες αρετές, τον ηγέτη του κράτους, τον Φύρερ. Το εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς δεν αποτελεί δικτατορία, προ παντός όμως δεν έχει τίποτα κοινό με τον κοινοβουλευτισμό. Ο δημοκρατικός κοινοβουλευτισμός, αυτός που κυβέρνησε στο παρελθόν τη Γερμανία και ο οποίος κυβερνά ακόμα αρκετό αριθμό χωρών «…είναι το μεγαλύτερο δημοκρατικό ψεύδος περί ικανότητας του λαού προς αυτοδιοίκηση…Είναι εκείνο το κυβερνητικό σύστημα, το οποίο έχει μέσα του το σπέρμα της αναδείξεως των μειονεκτικών και ασυνειδήτων ανθρώπων. Εμφανιζόμενο εξωτερικά σαν το κυβερνητικό σύστημα που περιλαμβάνει πολλά, στηρίζεται εσωτερικά στην χωρίς κρίση μάζα και φέρνει στην εξουσία κυβερνήσεις οι οποίες δεν είναι τίποτα άλλο παρά η παλαίστρα φιλόδοξων μικροπολιτικών στενοκέφαλων θεωρητικών» (G.Feder)
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
(1895-1975).
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ
Κατά τον εθνικοσοσιαλισμό, κράτος είναι η οργάνωση μιας κοινωνίας όμοιων ανθρώπων - στα φυσικά και στα ψυχικά τους χαρακτηριστικά - που σκοπό έχει την διατήρηση του είδους ώστε να πραγματοποιηθούν αποτελεσματικότερα οι καθορισμένοι από την Πρόνοια σκοποί. Για την εκπλήρωση των στόχων του εθνικοσοσιαλισμού το κράτος πρέπει να είναι ισχυρό στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό του.
Όπως τα έθνη έτσι και τα άτομα που απαρτίζουν ένα έθνος είναι μεταξύ τους άνισα. Η άσκηση της πολιτικής εξουσίας δεν ανατίθεται σε όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως, η κυβέρνηση δεν ορίζεται από την τύχη ή από την απόφαση της πλειοψηφίας στο εθνικοσοσιαλιστικό κράτος. Φορέας της κρατικής κυριαρχίας είναι ολόκληρος ο λαός, η οργάνωση και η καθοδήγηση του κράτους όμως είναι αριστοκρατική, με την έννοια ότι ότι η εξουσία ασκείται από τους άριστους. Ως άριστοι θεωρούνται όχι τόσο οι μορφωμένοι τεχνοκράτες –δηλαδή οι κάτοχοι πτυχίων- όσο εκείνοι που εκδηλώνουν αφοσίωση στο έθνος, είναι ηθικοί χαρακτήρες και διαθέτουν τόλμη και αποφασιστικότητα. Στα πλαίσια αυτής της ηθικής η φιλοπατρία και η εθνική υπερηφάνεια των αρίστων να μην έχει εκδηλωθεί μονάχα στα λόγια αλλά με προσωπικές θυσίες για το συμφέρον της πατρίδας. Οι αρετές δεν πρέπει να είναι γνωρίσματα μόνο των αρίστων αλλά πρέπει να διοχετευτούν και στις λαϊκές μάζες. Για να πραγματοποιηθεί όμως η διαμόρφωση του ήθους του λαού, το κράτος οφείλει να είναι κοινωνικά δίκαιο και να αξιολογεί τον καθένα, σε οποιαδήποτε κοινωνική τάξη κι αν ανήκει, σύμφωνα με την προσφορά του προς το έθνος.
Τους άριστους αναζητά να ανακαλύψει ο εθνικοσοσιαλισμός μεταξύ των όμαιμων πολιτών, όπου κι αν βρίσκονται αυτοί, σε οποιαδήποτε κοινωνική τάξη κι αν ανήκουν. Η εξουσία των αρίστων που βρίσκεται πάνω από τις κοινωνικές τάξεις, σε αντίθεση με τις κομματικές κοινοβουλευτικές κυβερνήσεις, έχει τη δύναμη να επιβάλλει την εθνική ομοψυχία και να εξαφανίσει την κρατική μεροληψία έναντι κάποιας κοινωνικής τάξης. Η εξουσία των αρίστων έχει την δύναμη να εκτονώσει κάθε προστριβή από εκείνες που προκύπτουν στον κοινοβουλευτισμό λόγω των αδικιών που δημιουργούνται μεταξύ των κοινωνικών τάξεων, αδικιών που διατηρούν σε αναβρασμό την τάξη που αδικείται. Από τα βασικά σημεία της ιδεολογίας είναι η ανάπτυξη του αισθήματος ευθύνης και από την πλευρά όσων ασκούν εξουσία αλλά και από τις λαϊκές μάζες. Στα πλαίσια της εθνικής υπευθυνότητας, τα δικαιώματα του κάθε ατόμου υποτάσσονται στα δικαιώματα του συνόλου.
συνεχεια....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που προέχει δεν είναι τόσο ο πλούτος μιας χώρας όσο οι ψυχικές αρετές του λαού της. Κάτω από τη σκιά των αρετών αυτών μπορεί μόνο να υπάρχει οικονομική ανάπτυξη. Οι ψυχικές αυτές αρετές, κι όχι τόσο τα υλικά αγαθά, αποτελούν τον λαϊκό πλούτο. Όταν η οικονομία δυναστεύει την ζωή ολόκληρου του λαού κι αυτή η μιζέρια καταπιέζει τις ανώτερες ψυχικές αρετές του τότε μια μέρα θα καταρρεύσει ολόκληρος ο κρατικός μηχανισμός και μαζί του η οικονομία.
Ο εθνικοσοσιαλισμός βρίσκεται κοινωνικά και οικονομικά σε αντίθεση τόσο προς τον μαρξισμό όσο και προς τον καπιταλισμό. Αντιτίθεται στον μαρξισμό γιατί ο εθνικοσοσιαλισμός απορρίπτει την πάλη των τάξεων που διαβρώνει την ιδέα της εθνικής ομοψυχίας, διασπά το ενωμένο και κυρίαρχο κράτος και εμποδίζει την εκπλήρωση των πεπρωμένων του λαού. Αντιτίθεται στις διεθνιστικές θεωρίες που αντικρούουν στην ιδέα του έθνους και των συμφερόντων του. Αντιτίθεται στην κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας και επιχείρησης και στη μετατροπή του κράτους σε ψυχρό διαχειριστή και διανομέα αγαθών με συνέπεια την ταύτιση κράτους και κοινωνικής οικονομίας. Οι ιδεαλιστικές και ηρωικές βάσεις του εθνικοσοσιαλισμού δεν έχουν καμία σχέση με την υλιστική αντίληψη της ζωής της μαρξιστικής ιδεολογίας. Κατά τον εθνικοσοσιαλισμό ο μαρξισμός δεν είναι σε θέση να προαγάγει την ανθρώπινη ζωή, δεν είναι σε θέση να δημιουργήσει δικό του πολιτικό και οικοδομικό οικοδόμημα αλλά η μοναδική του ικανότητα είναι αυτή της ισοπέδωσης των έργων των άλλων και της εγκατάλειψής τους στο κοινωνικό και οικονομικό χάος.Με την ίδια δύναμη αντιτίθεται και στην καπιταλιστική οικονομία γιατί η οικονομία δεν μπορεί να είναι ανεξέλεγκτη από το κράτος αλλά να κατευθύνεται για την υλοποίηση των κρατικών σκοπών. Η παραγωγή των αγαθών δεν πρέπει να καθορίζεται μόνο από την αποδοτικότητα του κεφαλαίου που έχει επενδυθεί σ’ αυτά, όπως συμβαίνει στον καπιταλισμό, αλλά κυρίως από την κάλυψη των πραγματικών υλικών αναγκών του κοινωνικού συνόλου ανεξάρτητα αν τα αναγκαία για το λαό αυτά αγαθά δεν αποφέρουν ανώτερο επιχειρηματικό κέρδος. Αντιτίθεται στον καπιταλισμό γιατί ο εθνικοσοσιαλισμός πιστεύει στον κρατικό έλεγχο των τιμών και της κατεύθυνσης των κεφαλαίων γιατί οι τιμές των αγαθών και ο τόκος των κεφαλαίων δεν πρέπει να επηρεάζονται μόνο από την προσφορά και την ζήτηση και γενικά από το εμπόριο και γιατί οι τράπεζες δεν πρέπει να έχουν σαν μοναδικό στόχο την κερδοσκοπία. Ο εθνικοσοσιαλισμός απορρίπτει την απεριόριστη διανομή των αγαθών και την εγκατάλειψη των ασθενέστερων τάξεων στους κερδοσκόπους.
συνεχιζεται...
συνεχεια....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καπιταλισμός έθρεψε τόσο τον μαρξισμό όσο και την κεφαλαιοκρατία με την παντοδυναμία του κεφαλαίου έναντι των άλλων συντελεστών της παραγωγής και ιδιαίτερα της ανθρώπινης εργασίας.
Η κεφαλαιοκρατική ανάπτυξη εξαφάνισε κατά τους δυο τελευταίους αιώνες τις μεσαίες παραγωγικές τάξεις και δημιούργησε δύο αντικρουόμενες και κοινωνικά διαφορετικές τάξει: α) την πολυάριθμη τάξη των μισθωτών εργατών και υπαλλήλων οι οποίοι ζουν διαθέτοντας στην αγορά μονάχα την εργατική τους δύναμη και β) την τάξη των ολιγάριθμων εργοδοτών οι οποίοι συγκέντρωναν στα χέρια τους τα υλικά μέσα παραγωγής και τα κεφάλαια. Οι σχέσεις μεταξύ των δύο αυτών κοινωνικών τάξεων υπήρξαν πάντοτε εχθρικές. Κατά τον εθνικοσοσιαλισμό είναι αναγκαία η ενίσχυση των μέσων παραγωγικών τάξεων (μικροί ανεξάρτητοι παραγωγοί στη γεωργία, τη βιοτεχνία, στο εμπόριο κλπ) η κατοχύρωση της κοινωνικής δικαιοσύνης στην οικονομική ζωή και η προσέγγιση της οικονομίας προς την ηθική. Η εργασία αποτελεί το πολυτιμότερο αγαθό του λαού η οποία αποτελεί τον βασικότερο συντελεστή της παραγωγής, είναι η πηγή της ανθρώπινης ευτυχίας και χωρίς την εργασία δεν μπορεί να υπάρχει χαρά στη ζωή. Δεν αποτελεί δικαίωμα των ατόμων αλλά σπουδαιότατη κοινωνική υποχρέωση. Η ενεργή συμβολή στην παραγωγική δράση χάριν του κοινωνικού συνόλου αποτελεί την προϋπόθεση ένταξης στην λαϊκή κοινότητα. Η κοινωνική καταξίωση του κάθε εργαζόμενου δεν εξαρτάται από το είδος της εργασίας που ασκεί αλλά από την ευσυνειδησία που επιδεικνύει κατά την εκτέλεση της εργασίας αυτής. Δεν υπάρχει ευγενής και αγενής εργασία εφ’ όσον η κοινωνία χρειάζεται όλων των ειδών τις εργασίες, υπάρχει μόνο άνιση προσφορά υπηρεσιών στην παραγωγική διαδικασία γιατί οι άνθρωποι που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους είναι από τη φύση άνισοι.
Χωρίς την ανάπτυξη ηθικών δεσμών μεταξύ εργοδότη κι εργαζομένου είναι αδύνατη η ανάπτυξη ορισμένων ανθρώπινων αρετών όπως του ζήλου, της ενεργητικότητας, του ενδιαφέροντος υπαλλήλων και εργατών για μια επιχείρηση και προ παντός είναι αδύνατη η ύπαρξη της μεταξύ τους εμπιστοσύνης.
[Αυτές είναι κάποιες από τις γενικές αρχές της εθνικοσοσιαλιστικής θεωρίας σχετικές με τα κοινωνικά ζητήματα, οι οποίες παραθέτονται συνοπτικά και σε τέτοιο βαθμό ώστε να σχηματιστεί επαρκώς μια εντύπωση γύρω από την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία. ]