Σελίδες

25 Σεπτεμβρίου 2011

GP Σιγκαπούρης: Εύκολη νίκη για τον Φέτελ.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέδειξε έμπρακτα ότι δεν... γίνεται να χάσει είτε αγωνίζεται μέρα είτε αγωνίζεται νύχτα. Στη Σιγκαπούρη πήρε μία ακόμη άνετη νίκη και "αγκάλιασε" τον δεύτερο σερί τίτλο του. Απομένει η μαθηματική επιβεβαίωση.

Ο Γερμανός πιλότος εκκίνησε για 11η φορά φέτος από την πρώτη θέση και δεν δυσκολεύτηκε να την διαφυλάξει σε κανένα σημείο του αγώνα. Αντίθετα, ο ομόσταβλός του, Μαρκ Γουέμπερ είδε τον Τζένσον Μπάτον να τον προσπερνά στην εκκίνηση.

Ο μεγάλος χαμένος της εκκίνησης δεν ήταν άλλος από τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος κατέληξε από την 4η στην 7η θέση, όμως λίγο αργότερα, κέρδισε το χειροκρότημα των θεατών για το εντυπωσιακό προσπέρασμά του στον Μίκαελ Σουμάχερ.

Στον επόμενο γύρο (σ.σ. 5ο), ο Βρετανός οδηγός άφησε πίσω του και τον έτερο Γερμανό της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, για να εδραιωθεί στην πρώτη 6άδα.

Ο πιο... επεισοδιακός γύρος του grand prix ήταν ο 12ος, καθώς αφενός ο Τίμο Γκλοκ εγκατέλειψε και αφετέρου υπήρξε επαφή μεταξύ του Χάμιλτον και του Μάσα. Ο Βρετανός συνέχισε να αγωνίζεται με σπασμένη αεροτομή (για δύο ακόμη γύρους), ενώ ο Βραζιλιάνος σταμάτησε στα πιτ για να αντικαταστήσει το κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό του.

Λίγο αργότερα είχε έρθει η ώρα του πρώτου πιτ στοπ για τους δύο πρωτοπόρους της κούρσας, Σεμπάστιαν Φέτελ και Τζένσον Μπάτον (αμφότεροι τοποθέτησαν λίγο πιο σκληρά ελαστικά).

Με το πέρας του 16ου γύρου, η πρώτη 5άδα αποτελείτο από τους Φέτελ, Μπάτον, ντι Ρέστα, Αλόνσο και Πέρες, την ώρα που οι Βιτάλι Πετρόφ και Ρούμπενς Μπαρικέλο έδιναν μεγάλη "μάχη" με φόντο την 10άδα. Εξάλλου, ο Χάμιλτον τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες με ποινή διέλευσης από τα πιτ και βρέθηκε στη διόλου τιμητική 15η θέση. Εκμεταλλευόμενος την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα και τα προσπεράσματα στη ζώνη του DRS, όμως, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην πρώτη 5άδα.

Φτάνοντας σχεδόν στα μισά του αγώνα, η ατυχία χτύπησε την πόρτα των Μίκαελ Σουμάχερ και Σέρχιο Πέρες. Αμφότεροι υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν την πίστα μετά τη μεταξύ τους σύγκρουση. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε άμεσα την εμφάνισή του και τρεις γύρους αργότερα μπήκε στα πιτ για να συνεχιστεί κανονικά ο αγώνας.

Στους τελευταίους γύρους του αγώνα ξεχώρισε η κινητικότητα του Χάμιλτον, ο οποίος προσπέρασε τους Σούτιλ και ντι Ρέστα για να καταλάβει τελικά την 5η θέση. Λίγο νωρίτερα είχε εγκαταλείψει ο Γιάρνο Τρούλι, ενώ την ίδια ώρα ο Μπάτον έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με συνέπεια να ρίξει αισθητά τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Φέτελ.

Οι περίπου 400.000 θεατές που βρέθηκαν στη Marina Bay είδαν τον Σεμπάστιαν Φέτελ να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία, κάνοντας χρόνο 1:59.06.537.

Δείτε αποτελέσματα και βαθμολογίες ΕΔΩ

πηγή contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.