Στην εκκίνηση του βελγικού γκραν πρι ξεχώρισε το κακό ξεκίνημα του Γουέμπερ, ο οποίος βρέθηκε από την 3η στην 8η θέση.
Ο Φέτελ άρχισε να οδηγεί την κούρσα με... καθυστέρηση δύο γύρων. Στον 3ο έκανε χρήση DRS και προσπέρασε τον Ρόσμπεργκ, την ώρα που ο Αλόνσο άφηνε στην 5η θέση τον Χάμιλτον.
Λίγο αργότερα (στον 7ο γύρο), ο Αλόνσο εκμεταλλεύθηκε την είσοδο του Φέτελ στα πιτ και αφού ξεπερασε το εμπόδιο του Ρόσμπεργκ, πέρασε πρώτος.
Η πιο έντονη στιγμή που έζησαν οι θεατές του αγώνα έλαβε χώρα στον 13ο γύρο, όπου ο Χάμιλτον συγκρούστηκε με τον Κομπαγιάσι και εν συνεχεία προσέκρουσε στις πλαϊνές μπάρες για να αποχωρήσει ζαλισμένος, αποχαιρετώντας τις τελευταίες ελπίδες του για τον τίτλο.
Εν αντιθέσει με τον Χάμιλτον, οι Τζένσον Μπάτον και Μίκαελ Σουμάχερ έδειξαν ότι διαθέτουν τεράστια υπομονή και όσο περνούσε η ώρα, σκαρφάλωναν όλο και περισσότερο στις πρώτες θέσεις.
Ο μεν Βρετανός εκκίνησε 13ος αλλά κάνοντας εξαιρετική χρήση ελαστικών πέρασε και τον Αλόνσο δύο γύρους πριν από το φινάλε, για να πλασαριστει 3ος, ο δε Γερμανός εκκίνησε τελευταίος αλλά τερμάτισε 5ος, αφού προηγουμένως προσπέρασε τον ομόσταβλό του Νίκο Ρόσμπεργκ.
Όσον αφορά στον Φέτελ, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας κέρδισε για πρώτη φορά στο βελγικό γκραν πρι, δύο μήνες μετά την τελευταία του νίκη στην Βαλένθια.
Εξάλλου, έγινε ο τρίτος πιο επιτυχημένος εν ενεργεία πιλότος μετά τους Σουμάχερ και Αλόνσο.
πηγή contra.grOι βαθμολογίες από το επίσημο σάιτ της Φόρμουλα 1
1 | Sebastian Vettel | German | RBR-Renault | 259 |
2 | Mark Webber | Australian | RBR-Renault | 167 |
3 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 157 |
4 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 149 |
5 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 146 |
6 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 74 |
7 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 56 |
8 | Michael Schumacher | German | Mercedes | 42 |
9 | Vitaly Petrov | Russian | Renault | 34 |
10 | Nick Heidfeld | German | Renault | 34 |
11 | Kamui Kobayashi | Japanese | Sauber-Ferrari | 27 |
12 | Adrian Sutil | German | Force India-Mercedes | 24 |
13 | Sebastien Buemi | Swiss | STR-Ferrari | 12 |
14 | Jaime Alguersuari | Spanish | STR-Ferrari | 10 |
15 | Sergio Perez | Mexican | Sauber-Ferrari | 8 |
16 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 8 |
17 | Rubens Barrichello | Brazilian | Williams-Cosworth | 4 |
18 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Cosworth | 1
|
1 | RBR-Renault | 426 |
2 | McLaren-Mercedes | 295 |
3 | Ferrari | 231 |
4 | Mercedes | 98 |
5 | Renault | 68 |
6 | Sauber-Ferrari | 35 |
7 | Force India-Mercedes | 32 |
8 | STR-Ferrari | 22 |
9 | Williams-Cosworth | 5 |
10 | Lotus-Renault | 0 |
11 | HRT-Cosworth | 0 |
12 | Virgin-Cosworth | 0 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.