Σελίδες

1 Αυγούστου 2011

G.P. Ουγγαρίας. Πρωτιά για Button.

Καρό σημαία για τον Τζένσον Μπάτον στο... βροχερό ουγγρικό γκραν πρι. Δεύτερη νίκη του Αγγλου της McLaren, προηγείται με διαφορά στη γενική ο 2ος του αγώνα Φέτελ. Τρίτος ο Αλόνσο, στην 4η θέση ο άτυχος Χάμιλτον.

Συναρπαστικός αγώνας στην Ουγγαρία με πολλές ανακατατάξεις στην πρώτη θέση κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τον Μπάτον να πιλοτάρει πιο συνετά από τον ομόσταυλό του Λιούις Χάμιλτον και να καταφέρνει τελικά να δεις πρώτος την καρό σημαία, για δεύτερη φορά στο φετινό πρωτάθλημα.

Η βροχή που μία δυνάμωνε και μία σταματούσε εντελώς, αναπροσάρμοσε αρκετές φορές τα σχέδια και τις στρατηγικές των ομάδων. Θύμα των περιστάσεων ο Χάμιλτον ο οποίος λόγω λαθεμένης στρατηγικής έκανε περισσότερα πιτ στοπ από αυτά των αντιπάλων του και από 1ος βρέθηκε τελικά στην 4η θέση. Ο Βρετανός είχε μάλιστα και μια ποινή διέλευσης η οποία του στέρησε ουσιαστικά τη θέση στο βάθρο, καθώς ήταν απρόσεχτος κατά την επαναφορά του στον αγώνα μετά από μία έξοδο που είχε.

Ο Φέτελ αν και εκκίνησε από την πρώτη θέση, έχασε μετά από λίγο την πρωτοπορία από τον μαχητικό Χάμιλτον. Εν τέλει έκανε λιγότερα λάθη από τον Βρετανό στην εξέλιξη του αγώνα και τερμάτισε στη 2η θέση.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Αλόνσο ο οποίος πραγματοποίησε έναν αρκετά καλό αγώνα, ωστόσο η Ferrari δεν έδειχνε ικανή να δημιουργήσει πρόβλημα στη McLaren και τη Red Bull.

Την 10άδα συμπλήρωσαν οι Χάμιλτον, Γουέμπερ, Μάσα, Ντι Ρέστα, Μπουεμί, Ρόσμπεργκ και Αλγκεσουάρι.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η εγκατάλειψη του Χέιντφελντ στον 23ο γύρο καθώς το μονοθέσιο του τυλίχθηκε στις φλόγες. Ευτυχώς πρόλαβε να το εγκαταλείψει πριν αυτό εκραγεί την ώρα μάλιστα που το προσωπικό της πίστας προσπαθούσε να σβήσει τη φωτιά.

πηγή contra.gr

Τελική Κατατάξη

1. Τζένσον Μπάτον McLaren Mercedes 1:43.42.337

2. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault +3.588

3. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +19.819

4. Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes +48.338

5. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Renault +49.742

6. Φελίπε Μάσα Ferrari +1:17.176

7. Πολ Ντι Ρέστα Force India Mercedes +1 γύρος

8. Σεμπαστιάν Μπουεμί Toro Rosso Ferrari + 1 γύρος

9. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes + 1 γύρος

10. Χάιμε Αλγκερσουάρι Toro Rosso Ferrari +1 γύρος

11. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber Ferrari +1 γύρος

12.Βιτάλι Πετρόβ Renault +1 γύρος

13. Ρούμπενς Μπαρικέλο Williams Cosworth + 2 γύροι

14. Άντριαν Σούτιλ Force India Mercedes + 2 γύροι

15. Σέρχιο Πέρες Sauber Ferrari +2 γύροι

16. Παστόρ Μαλντονάντο Williams Cosworth + 2 γύροι

17. Τίμο Γκλοκ Virgin Cosworth + 4 γύροι

18. Ντάνιελ Ρικιάρντο HRT Cosworth +4 γύροι

19. Ζερόμ Ντ'Αμπρόσιο Virgin Cosworth +5 γύροι

20. Βιταντόνιο Λιούτσι HRT Cosworth +5 γύροι

Βαθμολογία Οδηγών
1.Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull-Renault) 234
2Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull-Renault) 149
3Λιούις Χάμιλτον (McLaren-Mercedes) 146
4 Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 145
5 Τζένσον Μπάτον (McLaren-Mercedes) 134
6 Φελίπε Μάσα (Ferrari) 70
7 Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) 48
8 Νικ Χάιντφελντ (Renault) 34
9 Βιτάλι Πετρόφ (Renault) 32
10 Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes) 32
11 Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber-Ferrari) 27
12 Αντριαν Σούτιλ (Force India-Mercedes) 18
13 Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso-Ferrari) 12
14 Χάιμε Αλγκουερσουάρι (Toro Rosso-Ferrari) 10
15 Σέρχιο Πέρες (Sauber-Ferrari) 8
16 Πολ ντι Ρέστα (Force India-Mercedes) 8
17 Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams-Cosworth) 4
18 Τίμο Γκλοκ (Virgin-Cosworth) 0
19 Ναράιν Καρθικέγιαν (HRT-Cosworth) 0
20 Χάικι Κοβαλάινεν (Lotus-Renault) 0
21 Βιταντόνιο Λιούτσι (HRT-Cosworth) 0
22 Πάστορ Μαλντονάντο (Williams-Cosworth) 0
23 Ζερόμ ντ'Αμπρόσιο (Virgin-Cosworth) 0
24 Πέντρο ντε λα Ρόσα (Sauber-Ferrari) 0
25 Ντάνιελ Ρικιάρντο (HRT-Cosworth) 0
26 Γιάρνο Τρούλι (Lotus-Renault) 0
27 Καρούν Τσάντχοκ (Lotus-Renault) 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

1. Red Bull Racing
383
2 Vodafone McLaren Mercedes 280
3 Scuderia Ferrari Marlboro 215
4 Mercedes GP Petronas 80
5 Lotus Renault GP 66
6 Sauber F1 Team 35
7 Force India F1 Team 26
8 Scuderia Toro Rosso 22
9 AT&T Williams 4
10 HRT F1 Team 0
11 Marussia Virgin Racing 0
12 Team Lotus 0

πηγή Sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.