Σελίδες

3 Αυγούστου 2011

Μήπως είμαστε Έθνος… Λωτοφάγων; Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου.

Αναρωτήθηκε ο κ Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ Παπουτσής, με αφορμή τη συνεχιζόμενη καλοκαιριάτικα, απεργία των ταξιτζήδων «πώς μπορεί μια ομάδα να κρατά δέσμια ολόκληρη τη Βιομηχανία Τουρισμού (την μόνη που μας έμεινε υγιής, συμπληρώνω εγώ) και να μας εκθέτει…διεθνώς;

Αναρωτιούνται τα στελέχη της εγχώριας και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας εάν «συνειδητοποιούμε ότι διώχνουμε τουρίστες και συνάλλαγμα στην Τουρκία την ώρα που εκλιπαρούμε για δανεικά;»

Μήπως διαθέτουμε την «κοντή» μνήμη των χρυσόψαρων;

Μήπως εμείς επιτρέπουμε στους πολιτικούς μας να… ξεχνούν εύκολα το χτες καθώς εμείς το ξεχνάμε πάρα πολύ εύκολα;

Ή μήπως, τελικά, είμαστε ΕΘΝΟΣ… ΛΩΤΟΦΑΓΩΝ;

Να θυμίσω στους κκ Παπουτσή, Ραγκούση και Ρέππα ότι πριν ΕΝΑ ακριβώς χρόνο, Ιούλιο του 2010 είχε αναρωτηθεί ό τότε τσάρος της Οικονομίας Doctor Γιώργος Παπακωνσταντίνου και είχα στα blogs συμφωνήσει μαζί του, «πώς μπορεί μια ομάδα (χαρακτηρίστηκε από δημοσιογράφους και ως ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ) να κρατά δέσμια ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ελληνική κοινωνία στερώντας της τα καύσιμα που απαιτούνται για να κινηθούν τα ιδιωτικά και δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα;»

Είχα συμφωνήσει τον Ιούλιο του 2010 ΜΕΡΙΚΩΣ με τον Dr Γιώργο Παπακωνσταντίνου και όχι ΑΠΟΛΥΤΩΣ και ανέστρεψα το ερώτημά του ρωτώντας γιατί ΔΕΝ μας είπε ο κ Υπουργός «πώς μπορεί ένας συνάδελφός του Υπουργός, ο πολύ έμπειρος πολιτικός κ Δημήτρης Ρέππας να ΔΩΣΕΙ, εκ προθέσεως ή εξ αμελείας, εσκεμμένα ή ακούσια προσωπικά ΔΕΝ είμαι σε θέση να γνωρίζω και δεν θέλω να κρίνω, το ΑΙΤΙΟ που χρειαζόταν οι ιδιοκτήτες Βυτιοφόρων και φορτηγών Δ.Χ. για να προκύψει το αιτιατό της απεργίας που ξεκίνησε τα μεσάνυχτα της Κυριακής 24ης Ιουλίου 2010 και συνεχίστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα βασανίζοντας Έλληνες και ξένους;»

Όταν διδάσκουμε στα παιδιά την έννοια της αιτιότητας, δηλαδή τη συνάφεια ανάμεσα σε ένα αίτιο και ένα αιτιατό χρησιμοποιούμε απλά, χειροπιαστά παραδείγματα (στον κόσμο της αντικειμενικής πραγματικότητας λέμε ότι πατάμε το διακόπτη και ανάβει το φως).

Η ταλαιπωρία των Ελλήνων πολιτών και των τουριστών που τον Ιούλιο του 2010 επισκέπτονταν τη χώρα μας, το βαρύ οικονομικό ΚΟΣΤΟΣ που επέφερε η απεργία και η έλλειψη βενζίνης σε ελληνικές επιχειρήσεις, η ΚΑΚΙΣΤΗ εικόνα που προβλήθηκε από τα διεθνή ΜΜΕ για την Ελλάδα και η «διακωμώδηση» του ελληνικού Κράτους με την μη-εφαρμοζόμενη ΕΠΙΤΑΞΗ και ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ οφείλονταν, μας είπε πέρυσι ο πρόεδρος κ Τζωρτζάτος και άλλα μέλη του ΔΣ των Ελλήνων φορτηγατζήδων στο γεγονός ότι ο κ Ρέππας ανακοίνωσε ότι θα καταθέσει το Νομοσχέδιο για την κατάργηση του «κλειστού επαγγέλματός του» την εβδομάδα που ξεκίνησε στις 26 Ιουλίου!

Η αλήθεια είναι ότι οι κάτοχοι βυτιοφόρων και φορτηγών ΔΧ είχαν ανακοινώσει ότι θα ξεκίναγαν την απεργία τους στις 27 Αυγούστου 2010!

ΑΙΤΙΟ πέρυσι το καλοκαίρι με τα βυτιοφόρα και τα φορτηγά;

Η Υπουργική ανακοίνωση ότι το Νομοσχέδιο κατατίθεται στη Βουλή των Ελλήνων ΑΜΕΣΑ!!!

ΑΙΤΙΑΤΟ;

Η ΑΜΕΣΗ αντίδραση και δυναμική απεργία Ιούλιο του 2010 των κατόχων αδειών βυτιοφόρων και φορτηγών ΔΧ!!!

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ;

Από τη Δευτέρα 25 Ιουλίου 2010 και μετά οι Έλληνες βιώσανε ένα δυναμικό, απίστευτο ΜΠΑΧΑΛΟ της Δημόσιας Διοίκησης, οι Έλληνες αναστενάζανε σε ατέλειωτες ουρές στα βενζινάδικα, ο Τουρισμός που ήδη υπέφερε έχασε πολλά, τα έξοδα της τουριστικής καμπάνιας ακυρώθηκαν, η εικόνα της χώρας υπέστη ακόμη ένα οδυνηρό, δυσβάσταχτο πλήγμα, η παραπαίουσα αγορά και οικονομία φάγανε ακόμη ένα δυνατό χαστούκι!

ΔΗΛΑΔΗ τον Ιούλιο του 2010 βιώσαμε καταστάσεις επικίνδυνες που θύμιζαν όχι ευνομούμενη Πολιτεία αλλά αναρχία….

Είχαν δίκαιο οι φορτηγατζήδες και κάτοχοι βυτιοφόρων;

Σε κάποιο βαθμό ΝΑΙ (αφέθηκαν ελεύθεροι και ανεξέλεγκτοι επί 4 σχεδόν δεκαετίες οπότε επιβεβαιώθηκε το αρχαϊκό ρητό που διατείνεται για τη ΣΥΝΗΘΕΙΑ ότι «η έξη είναι Δεύτερη Φύση»…και άντε να τους μεταπείσεις)

Είχαν δίκαιο οι Έλληνες πολίτες, οι επιχειρηματίες, οι τουρίστες;

Στο μέγιστο βαθμό ΝΑΙ!

Φέτος τα πρόσωπα άλλαξαν, τον κ Ρέππα διαδέχθηκε ο κ Ραγκούσης, τον Dr Παπακωνσταντίνου ο καθηγητής κ Βενιζέλος, τον κ Χρυσοχοϊδη ο κ Παπουτσής, και η ΑΠΕΡΓΙΑ των ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ διαλύει την τουριστική αγορά πάλι μήνα Ιούλιο αλλά του…2011…

ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ;
Στη χώρα που γέννησε και δάνεισε στην ανθρωπότητα έννοιες όπως:

- η ΛΟΓΙΚΗ, λειτουργούμε άλογα και παράλογα,

- η ΟΡΓΑΝΩΣΗ, αποδεικνύεται ότι είμαστε απίστευτα ανοργάνωτοι,

- το ΣΥΣΤΗΜΑ, δεν υπάρχουν συστηματικές πράξεις και ενέργειες,

- η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΗΘΙΚΗ βιώνουμε συμπεριφορές ανήθικες & ανάλγητες.

Πέρυσι ρωτούσαμε «πού θα βρω βενζίνη καθώς φεύγαμε για τις πολυπόθητες διακοπές»…

Φέτος, Ιούλιο του 2011 τουρίστες και ντόπιοι ρωτάμε «πού θα βρούμε ένα ταξί για εμάς, τα παιδιά και τις βαλίτσες μας;¨

Μήπως θα ήταν πιο σωστό τότε και τώρα να ρωτούσαμε:

«Είδε κανείς σας πουθενά το περιβόητο Ελληνικό Κράτος;»

Εάν απαντήσετε ΝΑΙ δώστε μας και τη διεύθυνση να προλάβουμε να του στείλουμε ένα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ τηλεγράφημα πριν το εντοπίσει η Αξιωματική Αντιπολίτευση η οποία αφού ο Πρόεδρος της ΝΔ κ Σαμαράς δήλωσε ότι είναι "έτοιμος αυτός και το Κόμμα του να...Κυβερνήσουν" στήθηκε και περιμένει να…πέσει ως ώριμο φρούτο το ΠΑΣΟΚ για να αναλάβει το Κράτος που ο κ Καραμανλής είχε υποσχεθεί να...επανιδρύσει αλλά δεν το έκανε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.