Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα ανταλλακτικών σε όλους τους τύπους πολεμικών αεροπλάνων, η συντήρησή τους είναι ελλιπέστατη, προκαλώντας κινδύνους για τους πιλότους καθώς είναι υποχρεωμένοι να πετούν «σαράβαλα» αεροπλάνα.
Τα καύσιμα που τους δίνονται με το σταγονόμετρο δεν επαρκούν για τον έλεγχο του Αιγαίου. Δεν είναι καθόλου τυχαία τα περιστατικά του τελευταίου διμήνου, της πτώση Μιράζ 2000 και F16-50BLOG, λόγω τεχνικών προβλημάτων .
Οι δύο Σταυραετοί της Πολεμικής Αεροπορίας που πήραν τα διπλώματα του Α΄ και του Β΄ «πολεμιστή» στο ΝΑΤΟ, ο Νίκου και ο Θεοχαρόπουλος, ανήκουν στην 343 Μοίρα της Σούδας, από κει που ξεκίνησε και ο ήρωας σμηναγός Ηλιάκης στις 23/5/2006 για να καταρριφθεί λίγα λεπτά αργότερα ανοιχτά της Καρπάθου από τουρκικό μαχητικό.
Μισθοί των δύο πρώτων πιλότων του ΝΑΤΟ:
Υποσμηναγός Χαράλαμπος Νίκου € 980 καθαρά
Σμηναγός Λουκάς Θεοχαρόπουλος € 1.300 καθαρά.
Και οι δύο πληρώνονται λιγότερα από όλους τους συναδέλφους τους στην Ε.Ε.
Και οι δύο βάζουν σε κίνδυνο καθημερινά τη ζωή τους περισσότερο από κάθε άλλον συνάδελφό τους στην ΕΕ.
Μισθός οδηγού πολιτικού της Βουλής: € 1.520 καθαρά.
πηγή(ευχαριστώ τον φίλο Μανώλη)
Αἶσχος φίλε μου, αἶσχος!
ΑπάντησηΔιαγραφή