Σελίδες

13 Ιουνίου 2011

Γκραν Πρι Μόντρεαλ. Ο Button πήρε την καρώ σημαία στον τελευταίο γύρο!!!

Μετά από ένα γκραν πρι που διήρκησε τέσσερις ώρες εξαιτίας της βροχής ο Τζένσον Μπάτον είδε πρώτος την καρό σημαία στον Κανάδα προσπερνώντας τον Σεμπάστιαν Φέτελ στον τελευταίο γύρο. Τρίτος ο Ουέμπερ, άγγιξε το βάθρο ο Σουμάχερ.

Ο αγώνας

Η αναμονή των δύο και πλέον ωρών άξιζε τον κόπο. Τόσο κράτησε η διακοπή μετά τον 25ο γύρο εξαιτίας της αδιάκοπης καταιγίδας που πλημμύρισε την πίστα του Μόντρεαλ και κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση του γκραν πρι. Από τη στιγμή ωστόσο που οι αγωνοδίκες έδωσαν το σύνθημα για επανεκκίνηση (πάντα μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας) το θέαμα και το ενδιαφέρον περίσσεψαν. Λίγο τα λιμνάζοντα ύδατα στην πίστα, λίγο ο υπερβάλλων ζήλος των πιλότων, λίγο τα λάθη στο υγρό οδόστρωμα έδωσαν απίστευτες στιγμές θεάματος.

Σημείο αναφοράς ήταν αναμφίβολα ο Τζένσον Μπάτον. Παρά τις αντιξοότητες που συνάντησε στο δρόμο του, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε ακόμη και τελευταίος, στάθηκε στα πόδια του. Πίστεψε στο θαύμα και λίγες στροφές πριν από το φινάλε, αφού είχε προσπεράσει αρκετούς αντιπάλους και κυρίως τους Ουέμπερ - Σουμάχερ, εκμεταλλεύτηκε τη στραβοτιμονιά του Φέτελ και κατέκτησε τη νίκη στο πιο επεισοδιακό γκραν πριν από την έναρξη της σεζόν.

Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγούσε από την αρχή την κούρσα και μολονότι έχανε διαρκώς το αβαντάζ που αποκτούσε εξαιτίας της συχνής εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα έδειχνε το ακλόνητο φαβορί για τη νίκη. Προδόθηκε ωστόσο από τον ίδιο του τον εαυτό, από τη σιγουριά στις κινήσεις του. Στη μόνη στιγμή που πιέστηκε έκανε το οδηγικό λάθος και το πλήρωσε.

Ευτυχώς γι' αυτόν έχασε μόνο μία θέση, αφού Ουέμπερ και Σουμάχερ είχαν επικεντρωθεί στη δική τους μάχη. Ο πιλότος της Mercedes έφτασε πολύ κοντά στο βάθρο, το πρώτο μετά την επιστροφή του στη Formula 1, έχοντας απολαυστικές στιγμές αντίστοιχες μ' εκείνες του παρελθόντος, ωστόσο στο φινάλε δεν άντεξε και έχασε τη μάχη από τον Αυστραλό που πήρε έφερε τη δική του Red Bull στην τρίτη θέση. Πέμπτος με έναν συνετό αγώνα κατετάγη ο Βιτάλι Πετρόφ (Renault), ενώ ο Φελίπε Μάσα που στη διάρκεια του αγώνα είχε αποκτήσει δικαίωμα στην ελπίδα, έκανε... χαρακίρι όταν στον 54ο γύρο χτύπησε στις μπαριέρες και το μόνο που πέτυχε ήταν να τερματίσει έκτος.

Ούτε ο Καμούι Κομπαγιάσι, που βρέθηκε για αρκετούς γύρους στη δεύτερη θέση, κατάφερε να πετύχει κάτι ξεχωριστό, μένοντας έβδομος και προκαλώντας την εγκατάλειψη του Νικ Χάιντφελντ, ενώ οι Αλγκερσουάρι, Μπαρικέλο και Μπουεμί συμπλήρωσαν τη 10άδα, εξασφαλίζοντας βαθμούς για τους ίδιους και τις ομάδες τους.

Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον ήταν από τα "θύματα" της κούρσας. Ο Ισπανός της Ferrari συγκρούστηκε με τον Μπάτον και εγκατέλειψε στον 37ο γύρο, ενώ ο Βρετανός της McLaren τιμωρήθηκε για τα παιδικά λάθη του. Στο πρώτο εξ αυτών δεν έβαλε μυαλό, όταν στον 3ο γύρο χτύπησε με τον Ουέμπερ, και στο δεύτερο -στον 8ο γύρο- τέλειωσε πρόωρα τον αγώνα του, βρίσκοντας την πίσω πτέρυγα του Μπάτον και καταλήγοντας στα προστατευτικά.

Η τελική κατάταξη
1. Τζένσον Μπάτον (McLaren)
2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) +2.7
3. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) +13.8
4. Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes) +14.2
5. Βιτάλι Πετρόφ (Renault) +20.3
6. Φελίπε Μάσα (Ferrari) +33.2
7. Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) +33.2
8. Χάιμε Αλγκερσουάρι (Toro Rosso) +35.9
9. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) +45.1
10. Σεμπαστιάν Μπουεμί (Toro Rosso) +47.0
11. Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes) +50.4
12. Πέδρο ντε λα Ρόσα (Sauber) +63.6
13. Βιταντόνιο Λιούτσι (HTR) +1γύρος
14. Ναράιν Καρθικέγιαν (HTR) +1γύρος
15. Ζερόμ Ντ' Αμπρόζιο (Virgin) +1γύρος
16. Τίμο Γκλοκ (Virgin) +1γύρος
17. Γιάρνο Τρούλι (Lotus) +1γύρος
18. Πολ ντι Ρέστα (Force India) +3γύροι
19. Παστόν Μαλντονάντο (Williams) Εγκατέλειψε
20. Νικ Χάιντφελντ (Renault) Εγκατέλειψε
21. Άντριαν Σούτιλ (Force India) Εγκατέλειψε
22. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) Εγκατέλειψε
23. Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus) Εγκατέλειψε
24. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) Εγκατέλειψε

H βαθμολογία των οδηγών

1. Σεμπαστιάν Φέτελ (Red Bull) 161
2. Τζένσον Μπάτον (McLaren) 101
3. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) 94
4. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 85
5. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 69
6. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 32
7. Βιτάλι Πετρόφ (Renault) 31
8. Νικ Χάιντφελντ (Renault) 29
9. Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes) 26
10. Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes) 26
11. Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) 25
12. Άντριαν Σούτιλ (Force India) 8
13. Σεμπαστιάν Μπουεμί (STR) 8
14. Χάιμε Αλγκερσουάρι (STR) 4
15. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) 4 16. Σέρχιο Πέρες (Sauber) 2
17. Πολ ντι Ρέστα (Force India) 2
18. Πέδρο ντε λα Ρόσα (Sauber) 0
19. Γιάρνο Τρούλι (Lotus) 0
20. Βιταντόνιο Λιούτσι (HRT) 0
21. Ζερόμ ντ' Αμπρόσιο (Virgin) 0
22. Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus) 0
23. Ναράιαν Καρθικέγιαν (HRT) 0
24. Παστόρ Μαλντονάδο (Williams) 0
25. Τίμο Γκλοκ (Virgin) 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Red Bull 255
2. McLaren 186
3. Ferrari 101
4. Renault 60
5. Mercedes 52
6. Sauber 27
7. Toro Rosso 12
8. Force India 10
9. Williams 4
10. Lotus 0
11. HTR 0
12. Virgin 0

πηγή contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.