Σελίδες

30 Μαΐου 2011

GP Μονακό: Θριάμβευσε η στρατηγική του Φέτελ.

Η στρατηγική του Σεμπάστιαν Φέτελ να πάει σε ένα πιτ-στοπ τον δικαίωσε, καθώς παρά την ασφυκτική πίεση των Αλόνσο και Μπάτον ο Γερμανός άντεξε και έφτασε στη νίκη στο GP του Μονακό, την 5η φετινή του σε έξι αγώνες.

Η εκκίνηση επεφύλασσε αρκετές ανακατατάξεις, αφού ο Αλόνσο πέρασε τον Γουέμπερ, ο Ρόσμπεργκ τον Μάσα και ο Σουμάχερ υποχώρησε από την 5η στη 10η θέση.

Ο Φέτελ πήρε από την αρχή τα ηνία της κούρσας, παρά το γεγονός ότι ο Αλόνσο ήταν ο πιο γρήγορος, όμως μία καθυστέρηση των μηχανικών της Red Bull στα πιτ (17ος γύρος), έδωσε την ευκαιρία στον Μπάτον να περάσει πρώτος.

Εκτός του Γερμανού πιλότου, πάντως, και οι Χάμιλτον, Γουέμπερ έχασαν πολύτιμο χρόνο στα πιτς, με αποτέλεσμα ο πρώτος να βγει εκτός 10άδας και ο δεύτερος να υποχωρήσει από την 4η στην 9η θέση.

Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις πολλές συγκρούσεις, στις περισσότερες από τις οποίες είχε συμμετοχή ο Χάμιλτον. Στον 33ο γύρο, ο Βρετανός προσπάθησε ανεπιτυχώς να προσπεράσει τον Μάσα, με συνέπεια ο Βραζιλιάνος να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και να προσκρούσει πάνω στις μπάρες. Ο μεν Χάμιλτον τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης, ο δε Μάσα εγκατέλειψε την κούρσα.

Σε εκείνο το χρονικό σημείο, ο Φέτελ εκμεταλλεύθηκε το πιτ-στοπ του Μπάτον και πέρασε εκ νέου στην πρώτη θέση. Αυτή ήταν η δεύτερη στάση του Βρετανού, ο οποίος ήλπιζε να πράξει αναλόγως και ο Γερμανός. Φευ...

Από εκείνο το σημείο και μέχρι τον 72ο γύρο, οι Μπάτον και Αλόνσο πίεσαν ασφυκτικά τον Φέτελ έχοντας το αβαντάζ των "φρέσκων" ελαστικών, όμως δεν κατάφεραν να τον προσπεράσουν.

Έξι γύρους πριν από το φινάλε, ο αγώνας διακόπηκε για 15 περίπου λεπτά εξαιτίας του χάους που επικράτησε στην πίστα. Ο μεν Αλγκερσουάρι χτύπησε τον Χάμιλτον, ο δε Πετρόφ τον Αλγκερσουάρι, με αποτέλεσμα ο Ισπανός και ο Ρώσος να αποσυρθούν. Σε αυτό το σημείο διακόπηκε οαγώνας καθώς ο Πετρόφ δεν μπορούσε να βγει από το μονοθέσιό του. Έτσι ήρθε το ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο.

Αυτή η διακοπή ευνόησε τον Φέτελ, ο οποίος με την επανέναρξη του αγώνα είχε νέα ελαστικά, γεγονός που τον έφερε ακόμα πιο κοντά στην πρώτη του νίκη στο Πριγκιπάτο.

Λίγο πριν από το τέλος, η επιθετική οδήγηση του Χάμιλτον είχε ως αποτέλεσμα να μείνει εκτός αγώνα και ο Μαλντονάδο, ο οποίος είδε τον Βρετανό να πέφτει πάνω του, στην προσπάθεια που έκανε για να τον προσπεράσει.

Κάπως έτσι, ο Φέτελ πανηγύρισε μία ακόμη νίκη αποδεικνύοντας δύο πράγματα. Πρώτον, ότι όποιος κερδίζει την pole position στο Μονακό, συνήθως τερματίζει πρώτος (αυτό τουλάχιστον ισχύει τα τελευταία οκτώ χρόνια). Δεύτερον, ότι αποτελεί το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση και του φετινού πρωταθλήματος, παρά το γεγονός ότι ολοκληρώθηκε μόλις ο 6ος αγώνας της σεζόν.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος εκμεταλλεύθηκε τη μεγάλη διακοπή για να αλλάξει την μπροστινή και την πίσω αεροτομή, ενώ στην τελευταία θέση του βάθρου ανέβηκε ο εξαιρετικός σήμερα, Τζένσον Μπάτον.

Η κατάταξη του grand prix:

1. Sebastian Vettel RBR-Renault 2h09:38.373
2. Fernando Alonso Ferrari +1.1 secs
3. Jenson Button McLaren-Mercedes +2.3 secs
4. Mark Webber RBR-Renault +23.1 secs
5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari +26.9 secs
6. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +27.2 secs
7. Adrian Sutil Force India-Mercedes +1 Lap
8. Nick Heidfeld Renault +1 Lap
9. Rubens Barrichello Williams-Cosworth +1 Lap
10. Sebastien Buemi STR-Ferrari +1 Lap
11. Nico Rosberg Mercedes +2 Lap
12. Paul di Resta Force India-Mercedes +2 Lap
13. Jarno Trulli Lotus-Renault +2 Lap
14. Heikki Kovalainen Lotus-Renault +2 Lap
15. Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth +3 Lap
16. Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth +3 Lap
17. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth +4 Lap
18. Pastor Maldonado Williams-Cosworth +5 Lap
Ret Vitaly Petrov Renault +11 Lap
Ret Jaime Alguersuari STR-Ferrari +12 Lap
Ret Felipe Massa Ferrari +46 Laps
Ret Michael Schumacher Mercedes +46 Laps
Ret Timo Glock Virgin-Cosworth +48 Laps

Η γενική κατάταξη:

1. Sebastian Vettel RBR-Renault 143
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 85
3. Mark Webber RBR-Renault 79
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 76
5. Fernando Alonso Ferrari 69
6. Nick Heidfeld Renault 29
7. Nico Rosberg Mercedes 26
8. Felipe Massa Ferrari 24
9. Vitaly Petrov Renault 21
10. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 19
11. Michael Schumacher Mercedes 14
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 8
13. Sebastien Buemi STR-Ferrari 7
14. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 2
16. Paul di Resta Force India-Mercedes 2
17. Jaime Alguersuari STR-Ferrari 0
18. Jarno Trulli Lotus-Renault 0
19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 0
20. Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 0
21. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 0
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 0
23. Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 0
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 0

Η κατάταξη των κατασκευαστών:

1. RBR-Renault 222
2. McLaren-Mercedes 161
3. Ferrari 93
4. Renault 50
5. Mercedes 40
6. Sauber-Ferrari 21
7. Force India-Mercedes 10
8. STR-Ferrari 7
9. Williams-Cosworth 2
10. Lotus-Renault 0
11. Virgin-Cosworth 0
12. HRT-Cosworth 0

πηγή contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.