Στόχος των διοργανωτών ήταν να ανοίξουν όλοι οι σταθμοί των διοδίων της χώρας και για το λόγο αυτό σε πολλές περιοχές πραγματοποιήθηκαν προσυγκεντρώσεις.
Πολίτες και εκπρόσωποι φορέων της Πελοποννήσου συγκεντρώθηκαν σε όλους τους σταθμούς διοδίων, από το Μάναρι Ασέας ως και τον Ισθμό, σηκώνοντας τις μπάρες ώστε να περνούν ελεύθερα τα αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα μοίρασαν ενημερωτικό φυλλάδιο του κινήματος «Δεν πληρώνω».
Πλήθος κόσμου και εκπρόσωποι φορέων συγκεντρώθηκαν με αυτοκίνητα, νταλίκες και λεωφορεία και στα διόδια Μαλγάρων Θεσσαλονίκης και Λεπτοκαρυάς Πιερίας, επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων.
«Δεν διαπραγματευόμαστε για μείωση του αντιτίμου των διοδίων. Αυτό που ζητάμε είναι να καταργηθούν οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί και έχουν τη λογική της προπληρωμής. Πληρώνουμε τους φόρους στα καύσιμα και στα τέλη κυκλοφορίας για να γίνουν τα έργα, δεν θα προπληρώνουμε και τα διόδια», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Στρατής Λουπάτατζης από την επιτροπή αγώνα της περιοχής του Ωρωπού, ο οποίος παραβρέθηκε στο άνοιγμα των διοδίων των Αφιδνών.
Από την πλευρά του, το μέλος του κινήματος «Πολίτες της Δυτικής Αθήνας» Δημήτριος Ντάβος, που βρέθηκε στο άνοιγμα των διοδίων της Αττικής οδού στη Φυλής, δήλωσε: «δεν είναι ότι δεν θέλουμε να πληρώσουμε τα διόδια, αλλά οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί είναι καταχρηστικές και παράνομες. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις για κάτι που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα».
Δ. Ρέππας: Η Ελλάδα δεν θα αποκτήσει «ταυτότητα ανομίας».
Εν τω μεταξύ, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής» ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας τονίζει πως η Ελλάδα δεν θα αποκτήσει «ταυτότητα ανομίας».
Ο κ. Ρέππας ξεκαθαρίζει πως προέχει «η απαξίωση της κοινωνικής αντίληψης του τζαμπατζή», ενώ υποστηρίζει την ανάγκη να υπάρξουν δραστικές αλλαγές οι οποίες μάλιστα, όπως αναφέρει, «ξεβολεύουν κάποιους».
«Δεν πρόκειται ν' αφήσουμε τη χώρα εκτεθειμένη στον κίνδυνο της διεθνούς ανυποληψίας και της περιθωριοποίησης, γιατί εκεί οδηγείται μια χώρα με ταυτότητα ανομίας», υπογραμμίζει.
Αναφερόμενος στις απεργιακές κινητοποιήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκτιμά πως η ταλαιπωρία των πολιτών θα είναι μια παρένθεση και σημειώνει πως θεωρεί την επίταξη ως οριακή επιλογή, στην οποία πάντως δεν προτίθεται να καταφύγει.
Τέλος, ο κ. Ρέππας τάσσεται υπέρ των αναλογικών διοδίων, ζητώντας αυτή η λύση να προβλεφθεί στις συμβάσεις με τις εταιρείες, έτσι ώστε το μέτρο να αρχίσει να ισχύει μέσα σε ένα χρόνο.
Πηγή: naftemporiki.gr- ΑΠΕ
Ας δούμε σύμφωνα με μήνυμα που μου έστειλε ο φίλος Λάζαρος τι ισχύει στις άλλες χώρες.
"Τα διόδια υπάρχουν σε όλες τις χώρες εκτός απο την Ρουάντα" είπε ένα φίλος.
Είναι όντως έτσι;
Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσης αποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο από το επίσημο site της ΕΕ:
Υπάρχουν οδικά διόδια σε αρκετές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία.
Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένες χώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία) γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος (σαν τα δικά μας τέλη κυκλοφορίας) που πρέπει να τοποθετείται σε εμφανές σημείο του οχήματος. http://europa.eu/travel/index_
Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:
Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουν διόδια στη Ρωσια.
Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει το αυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπως τα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιων επιπροσθετα.
Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ .
Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τελη κυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπου υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια και το αντίστροφο, εάν υπάρχουν διόδια , δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας!
Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.
(Στην Ελλάδα με τόσα που έχουμε πληρώσει η απόσβεση έχει γίνει εδώ και 30 χρόνια χωρίς όμως να έχουμε ακόμη δρόμους!)
Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικό χαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.
Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.
Τζαμπατζή Ρέππα για ρίξε μια ματιά σε τι οργή έχετε οδηγήσει τον ελληνικό λαό....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.