Για το ζήτημα του “ντοκυμαντέρ” του ΣΚΑΙ 1821, έχουν ήδη χυθεί πολλοί τόνοι μελάνι. Για το εάν είναι ιστορικά ακριβές, για το ποιόν βολεύει η απόδοση της ιστορικής εκείνης περιόδου του λαού μας, υπό το πρίσμα της ρεπούσειας αντίληψης της ιστορίας και ούτω καθ' εξής. Για το εάν ήταν άγιοι ή όχι οι ήρωες του 1821 και για το εάν ακόμη και αν δεν ήταν άγιοι, εάν αγιοποιήθηκαν μέσω των θυσιών τους, στα μάτια τουλάχιστον των απογόνων τους.
Σαφώς και ο κ. Βερέμης έχει πολύ πιο σοβαρό και βαρύνοντα λόγο στο περιεχόμενό της. Όμως ήταν ο κ. Τατσόπουλος που επέλεξε να την προβάλλει και να την υπερασπιστεί δημοσίως. Ως εκ τούτου, δέχθηκε και τις αντιδράσεις μιας μεγάλης μερίδας του κόσμου. Κάτι λογικό και αναμενόμενο, για όποιον είναι διατεθειμένος να εκτεθεί στην δημόσια σφαίρα. Αντέδρασε όμως με τον πλέον προκλητικό τρόπο. Αντί να αντιμετωπίσει σιωπηρά, με επιχειρήματα ή ακόμη και με θυμό την όλη κατάσταση επεδόθη - μέσω της προσωπικής του σελίδας σε γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (facebook) σε μια άνευ προηγουμένου αλαζονική, σαρκαστική και γεμάτη προσβολή αντιμετώπιση οποιουδήποτε τολμούσε να του εκφράσει τις αντιρρήσεις του. Αντιθέτως με τα όσα ισχυρίζεται ο ίδιος είναι πλέον κοινό κτήμα όλων, ότι τέτοιες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι προσωπικός αλλά δημόσιος χώρος.
Το “αστείο” με τον Κολοκοτρώνη δεν ήταν το μοναδικό σφάλμα του κ. Τατσόπουλου. Προηγήθηκαν πολλά ακόμη. Ασύστολες προσβολές κατά όποιου δεν δέχεται τις θεωρήσεις του κ. Τατσόπουλου, ειρωνικοί διάλογοι ακόμη και με τον κ. Βαλλιανάτο περί ... λιωσίματος φασιστικών κατσαρίδων, όπου τις συναντάει και ούτω καθ' εξής. Οι διάλογοι υπάρχουν εδώ και καιρό στο διαδίκτυο. Όταν το θέμα πήρε διαστάσεις και ο κ. Τατσόπουλος συγκέντρωσε επάνω του την οργή ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας, αρχικά προσπάθησε να δικαιολογηθεί και μετά να αυτοθυματοποιηθεί, μέσω των καταγγελιών του για “απειλές” και ούτω καθ' εξής. Αυτό μπορεί να χαρακτηρίζει προσωπικά τον κ. Τατσόπουλο ως... φαφλατά, αφού από την μία είναι “κυνηγός” και το φωνάζει δυνατά, ενώ από την άλλη φοβάται και σπεύδει να καταγγείλει τις φοβίες του.
Αποτελεί όμως και μια από τις ατραπούς στις οποίες κινείται σήμερα το πολιτικά ορθό σύστημα. Μία κοινωνία ολόκληρη που αντέδρασε μεταβάλλεται σε “εν δυνάμη θύτης” ενός εγκλήματος που ποτέ δεν έχει γίνει. Γιατί αυτό ακριβώς κάνει το σύστημα. Μεταβάλλει όλους αυτούς που αντέδρασαν σε ... πιθανούς εγκληματίες. Στην προσπάθειά του ο κ. Τατσόπουλος να δείξει ότι έχει “υπερκομματική στήριξη” σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι τον πήρε τηλέφωνο για συμπαράσταση ο κ. Αβραμόπουλος. Προφανώς ήθελε να περιθωριοποιήσει ακόμη περισσότερο αυτούς που αντιδρούσαν. Ο – Αρκάς μην το ξεχνάμε - κ. Αβραμόπουλος δέχτηκε σκληρή κριτική, χτες όταν κυκλοφόρησε το θέμα.
Έτσι από το γραφείο του, στάλθηκε το εξής μήνυμα, το οποίο αν μη τι άλλο εκθέτει τον κ. Τατσόπουλο ακόμη παραπάνω: «Πριν από δέκα ημέρες, ο κ. Αβραμόπουλος επικοινώνησε με τον κ. Τατσόπουλο τηλεφωνικά, με σκοπό να ενημερωθεί για κάποιες πτυχές των όσων δημόσια είχαν αναφερθεί σε πρωινή συζήτηση στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι. Στη συζήτηση διευκρινίστηκαν κάποια σημεία, που όπως διεπιστώθη, ήσαν αποτέλεσμα μιας προσωπικής αλληλογραφίας στο facebook και δεν αντανακλούσαν τις ιστορικές και επιστημονικές απόψεις του συγγραφέα. Και εκεί έκλεισε το θέμα».
Τα συμπεράσματα δικά σας!
elora.gr
από το Ηπειρος Ελλάς
Εάν το μοναδικό των επιχείρημα και ο μοναδικός των στόχος είναι η διαβολή των ηρωικών προσώπων και προτύπων του ελληνικού εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος,τ ό τ ε και η μοναδική συνεπής κίνηση και αντίδραση των Ελλήνων είναι ο εμπτυσμός,η διακωμώδηση και διαπόμπευσή των.Είναι προκλητικότατο να καθυβρίζεται σε όλους τους τόνους και με όλα τα μέσα ένα από τα ιστορικότερα έθνη του πλανήτη μας και να μένουμε απρακτούντες και αδιαφορούντες.Υποτιμούμε τις ίδιες μας τις ιστορικές και πολιτισμικές καταβολές που αντεμάχοντο τόσο τη Δύση με όλα τα σημαινόμενά της όσο και την Ανατολή α λ λ ά κ α ι Άπω Ανατολή με τις δαιμονικές και βαρβαρικές,σκοταδιστικές πρακτικές των.
ΑπάντησηΔιαγραφή