Η μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι ακριβότερη για τον πολίτη σε σχέση με την μετακίνηση με ΙΧ αυτοκίνητο μετά τις τελευταίες αυξήσεις, δείχνει έρευνα του Ινστιτούτου Καταναλωτών.
Με βάση αυτήν, το ΙΝΚΑ καλεί την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα τις αυξήσεις, καλώντας την να έλθει σε επαφή με τους κοινωνικούς φορείς για προτάσεις - λύσεις στο ζήτημα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ΙΝΚΑ, ένα τυπικό σύγχρονο μικρό ή μεσαίο Ι.Χ. καταναλώνει .......στην πόλη 5-7 λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με μέση τιμή 6 lt/100 χλμ. η κατανάλωσή του είναι 0,06 λίτρο ανά χιλιόμετρο.
Με τις σημερινές τιμές διεθνούς και ημεδαπής, αλλά και κρατικής αισχροκέρδειας στα καύσιμα, ένα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη καταναλώνει κάτι λιγότερο από 10 λεπτά ανά χιλιόμετρο και συγκεκριμένα με τιμή αμόλυβδης 1,60/λίτρο καταναλώνει 9,6 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Λαμβάνοντας ως τιμή αναφοράς τα 10 λεπτά ανά λίτρο βενζίνης, συνυπολογίζοντας και τα λοιπά λειτουργικά κόστη του Ι.Χ., προκύπτει ότι με το αντίτιμο ενός εισιτηρίου των 1,40 Ευρώ, το Ι.Χ. διανύει δεκατέσσερα ολόκληρα χιλιόμετρα!
Έτσι ενδεικτικά το ΙΝΚΑ δημιούργησε τον πιο κάτω πίνακα:
Με βάση αυτήν, το ΙΝΚΑ καλεί την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα τις αυξήσεις, καλώντας την να έλθει σε επαφή με τους κοινωνικούς φορείς για προτάσεις - λύσεις στο ζήτημα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ΙΝΚΑ, ένα τυπικό σύγχρονο μικρό ή μεσαίο Ι.Χ. καταναλώνει .......στην πόλη 5-7 λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με μέση τιμή 6 lt/100 χλμ. η κατανάλωσή του είναι 0,06 λίτρο ανά χιλιόμετρο.
Με τις σημερινές τιμές διεθνούς και ημεδαπής, αλλά και κρατικής αισχροκέρδειας στα καύσιμα, ένα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη καταναλώνει κάτι λιγότερο από 10 λεπτά ανά χιλιόμετρο και συγκεκριμένα με τιμή αμόλυβδης 1,60/λίτρο καταναλώνει 9,6 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Λαμβάνοντας ως τιμή αναφοράς τα 10 λεπτά ανά λίτρο βενζίνης, συνυπολογίζοντας και τα λοιπά λειτουργικά κόστη του Ι.Χ., προκύπτει ότι με το αντίτιμο ενός εισιτηρίου των 1,40 Ευρώ, το Ι.Χ. διανύει δεκατέσσερα ολόκληρα χιλιόμετρα!
Έτσι ενδεικτικά το ΙΝΚΑ δημιούργησε τον πιο κάτω πίνακα:
ΔΙΑΔΡΟΜΗ | ΑΠΟΣΤΑΣΗ | ΚΟΣΤΟΣ Ι.Χ. |
ΚΑΛΛΙΘΕΑ – ΑΘΗΝΑ (Σύνταγμα) | 3 χλμ | 0,30 |
ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΑΘΗΝΑ | 2,5 χλμ. | 0,25 |
ΠΑΤΗΣΙΑ - ΑΘΗΝΑ | 3-5 χλμ. | 0,3- 0,50 |
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ – ΑΘΗΝΑ | 2,5 χλμ. | 0,25 |
ΒΥΡΩΝΑΣ – ΑΘΗΝΑ | 5 χλμ. | 0,50 |
ΖΩΓΡΑΦΟΥ – ΑΘΗΝΑ | 4 χλμ. | 0,40 |
ΓΑΛΑΤΣΙ – ΑΘΗΝΑ | 4 χλμ. | 0,40 |
ΜΑΡΟΥΣΙ – ΑΘΗΝΑ | 11 χλμ. | 1,10 |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΘΗΝΑ | 12 χλμ. | 1,20 |
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ – ΑΘΗΝΑ | 4,5 χλμ. | 0,45 |
Π. ΦΑΛΗΡΟ – ΑΘΗΝΑ | 9 χλμ. | 0,90 |
ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΑΘΗΝΑ | 9 χλμ. | 0,90 |
από το Οδηγός Αγοράς
ΣΧΟΛΙΟ
Καλά για το Μετρό δεν συζητάμε..... με εισιτήριο 1,40 καλύτερα να μην το παίρνει κανένας....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.