Λέκτορα του Πανεπιστημίου του Newcastle, U.K.
Δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα και το όνομα του παιχνιδιού φαίνεται να συνοψίζεται με επιτυχία στο τρίπτυχο «μαθαίνουμε από το παρελθόν, ζούμε στο παρόν, δημιουργούμε για το μέλλον».
Καθώς η παγκοσμιοποίηση των αγορών συνεχίζεται και αυξάνεται ο ανταγωνισμός, οι περισσότερες χώρες σε όλο τον κόσμο εγκαταλείπουν το χθεσινό «modus operandi» στην άκρη, φροντίζοντας να αναδιαρθρώσουν τις οικονομίες τους ώστε να διαχειριστούν με επιτυχία τις τρέχουσες ανάγκες και να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν τις μελλοντικές προκλήσεις.
Μέσα σε αυτό το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον, οι δημιουργικοί άνθρωποι, ως εργαζόμενοι, γίνονται πιο πολύτιμοι και επιθυμητοί για τις επιχειρήσεις σε σύγκριση με τα άτομα που εργάζονται με, κατασκευάζουν ή διαθέτουν τα δικά τους μηχανήματα.
Η αξία της δημιουργικότητας - η ικανότητα να δημιουργήσουμε κάτι νέο και δυνητικά χρήσιμο - για τη δημιουργία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για την επιχείρηση έχει γίνει το σημείο εστίασης της προσοχής και του ενδιαφέροντος για επιχειρήσεις και Έθνη στον 21ο αιώνα.
Εδώ θέλω να σας υπενθυμίσω την παροιμιακή φράση του Henry Ford ο οποίος, ξεκινώντας την ιστορική του πλέον
Με καθημερινά αυξανόμενη ένταση και συχνότητα, ακούμε το επιχείρημα ότι οι «ιδέες» έχουν γίνει πλέον ο πιο σημαντικός οικονομικός πόρος για άτομα, επιχειρήσεις και Έθνη. Σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, αρχίζει να αναδύεται ευδιάκριτα και εντυπωσιακά μια «δημιουργική τάξη» προσώπων που διαθέτουν σύνθετες διανοητικές δεξιότητες και συναισθηματικά ώριμες (νοήμονες και ευφυείς) προσωπικότητες.
Επακόλουθο αυτών των ιστορικών αλλαγών είναι η διαπίστωση ότι ενώ μέχρι πρόσφατα η έμφαση δινόταν στη γνώση, το επίκεντρο της προσοχής και του ενδιαφέροντος πλέον στρέφεται συστηματικά προς την κατεύθυνση της δημιουργικότητας.
Μάνατζερ και επιχειρηματίες που καταστρώνουν διοικητικές στρατηγικές αναμφίβολα επιθυμούν να είναι δημιουργικοί, αλλά διαπιστώνεται ότι πολύ συχνά δεν είχαν την δυνατότητα και την ευχέρεια στο παρελθόν να μελετήσουν και να σπουδάσουν τα θέματα της δημιουργικότητας και ως εκ τούτου, δυστυχώς, παρά τη θέληση τους, αδυνατούν να κατανοήσουν βασικά συστατικά της έννοιας της δημιουργικότητας.
Η δημιουργικότητα περιλαμβάνει ειδικές δεξιότητες και πνευματικές ικανότητες, που μέσα από την διαδικασία της κληρονομικότητας είναι εμφανή σε κάποια άτομα, αλλά μπορεί να διδαχθεί και να αναπτυχθεί, εφόσον δοθούν στο άτομο οι κατάλληλες γνώσεις και υποστηριχθεί με την σχετική συστηματική
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, οι δημιουργικές βιομηχανίες και μέσα σε αυτές ο τομέας των δημιουργικών επιχειρήσεων αναγνωρίζονται ολοένα και περισσότερο από τους φορείς χάραξης πολιτικής και τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ότι είναι ζωτικής σημασίας για την αναγέννηση και την οικονομική ανάπτυξη σε περιφερειακό και Εθνικό επίπεδο.
Στις δημιουργικές βιομηχανίες συγκαταλέγονται «Διαφήμιση, Αρχιτεκτονική, Τέχνη, Χειροτεχνία, Σχέδιο, Μόδα, Κινηματογράφος, Μουσική, Εφημερίδες, Εκδόσεις, Ραδιόφωνο, λογισμικό πληροφοριακών συστημάτων, Τηλεόραση, Παιχνίδια, και Video Games».
Στο σημείο αυτό σας προτρέπω να επισκεφθείτε το http://arts-business-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.