Σελίδες
12 Οκτωβρίου 2010
Μια ιστορία με σεξ, γάμους, θανάτους και αγωγούς!
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του......
Η κυρία που βλέπετε στη φωτογραφία είναι η Τουρκάλα δημοσιογράφος Zeyno Baran.
Η οποία, στις 14 Μαρτίου 2007, έγραψε στο Αμερικανικό περιοδικό NATIONAL REVEW, ένα άρθρο για τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, στο οποίο προειδοποιεί την Ελλάδα για τους κινδύνους της Ελληνορωσικής συμφωνίας και ουσιαστικά ρίχνει την πρώτη προειδοποιητική βολή προς Καραμανλή, να μην κάνει κακές παρέες (βλέπε Πούτιν).
Το άρθρο βρίκετε εδώ.
Δύο μέρες μετά, στις 16 Μαρτίου 2007, Πούτιν και Καραμανλής, υπογράφουν τη συμφωνία για τον αγωγό (χωρίς να ακούσουν τη zeyno!)
Ο κύριος που βλέπετε παρακάτω, είναι ο Αμερικανός βοηθός Υπουργός Εξωτερικών, Matthew Bryza.
Στις 29 Ιουνίου 2007, ο κ. Μπράιζα, ρίχνει τη δεύτερη προειδοποιητική βολή, με δηλώσεις του στο ΒΗΜΑ, προς Καραμανλή: "μην προχωράς με τον αγωγό"
Το δημοσίευμα του ΒΗΜΑτος είναι αυτό:
Ο Καραμανλής συνεχίζει να μην ακούει τους Αμερικανούς και την Zeyno !
Έτσι, στις 24 Αυγούστου 2007, ξεσπούν 170 πυρκαγιές σε μια νύχτα στην Πελοπόννησο, με δεκάδες νεκρούς (εδώ)
Πόνος, δάκρυ, θάνατος, καταστροφή και για όλα φταίει ο Καραμανλής (φυσικά).
Επειδή όμως, όλες οι ιστορίες έχουν happy end,
την ίδια μέρα, στις 23 Αυγούστου 2007, η Τουρκάλα δημοσιογράφος Zeyno, που γνωρίσαμε παραπάνω και έριξε την πρώτη προειδοποιητική βολή στον Καραμανλή,
παντρεύεται στην Κωνσταντινούπολη, τον Matthew Bryza !
Kαι ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα !
3 σχόλια:
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.
και ο μητσοτακησ ,,,φταιει
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αστακός και οι "δαγκάνες" του
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί η ΡΑΕ (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας) να εξέδωσε σε χρόνο ρεκόρ (σε λιγότερο από ένα μήνα) θετική γνωμοδότηση για την άδεια παραγωγής της μονάδας ηλεκτρισμού, αλλά η αρμόδια υπουργός ΥΠΕΚΑ Τ. Μπιρμπίλη, που έχει την τελική ευθύνη για την έκδοση της άδειας, δεν κάμπτεται. Η επένδυση του Αστακού χρειάζεται μελέτη επικινδυνότητας, διότι υπάγεται στους όρους της Οδηγίας Σεβέζο ΙΙ. Καθώς επίσης και μελέτες περιβαλλοντικής σκοπιμότητας. Τίποτε απ' αυτά δεν υπάρχει.
Αλλά και η σύνθεση του επιχειρηματικού σχήματος των επενδυτών είναι αδιαφανής. Μέχρι και η off shore εταιρεία που πρωταγωνίστησε στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου συμμετέχει, σύμφωνα με πληροφορίες. Και πάντοτε παραμένουν οι υποψίες για την αδιευκρίνιστη εμπλοκή προσώπων του στενού πρωθυπουργικού περιβάλλοντος.
Υπάρχει και κάτι ακόμη πιο σοβαρό. Σε ποιο εθνικό σχέδιο έχει ενταχθεί η επένδυση στον Αστακό; Η μονάδα θα παράγει ηλεκτρισμό για εξαγωγή στην Ιταλία. Έχει αναλάβει δεσμεύσεις η γειτονική χώρα και έναντι ποίων όρων να αγοράζει το ρεύμα;
Ο Αστακός, λοιπόν, έχει "πολύ φαγητό".
Όλα έχουν μια εξήγηση τελικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή