Σελίδες

29 Αυγούστου 2010

Εχασε την μάχη για την ζωή και το δεύτερο παλικάρι μας.

Στη 1.15 σήμερα έχασε τελικά τη μάχη για τη ζωή, ο σμηναγός Σήφης Αναστασάκης, ο οποίος νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, ύστερα από τη σύγκρουση και πτώση των δύο F16 νοτίως της νήσου Χρυσή στη θαλάσσια περιοχή της Ιεράπετρας, το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης.
Ο Σήφης Αναστασάκης έφερε σοβαρά κατάγματα στη λεκάνη.

Ωστόσο, εξ αιτίας των τριών ανακοπών που είχε υποστεί κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του στο νοσοκομείο, είχαν προκληθεί ανεπανόρθωτες βλάβες στην εγκεφαλική του λειτουργία.

Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεστεί σήμερα Κυριακή 29 Αυγούστου και ώρα 17:30 στον Ιερό Ναό Υπαπαντής του Χριστού στη Γέργερη Ηρακλείου Κρήτης.

Ο 36χρόνος πιλότος, ο οποίος καταγόταν από την........ Γέργερη Ηρακλείου, ήταν παντρεμένος και είχε ένα τρίχρονο κοριτσάκι, ενώ η σύζυγός του είναι έγκυος.

από το Ελληνικό Καφενείο

ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ

2 σχόλια:

  1. Χάσαμε 34 πιλότους σε 20 χρόνια

    Του Πάρι Καρβουνόπουλου

    Η ΕΚΔΟΧΗ του «ανθρώπινου λάθους» στα αεροπορικά ατυχήματα είναι πάντα βολική όταν ο πιλότος είναι νεκρός. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της εναέριας σύγκρουσης των F-16, νότια της Κρήτης.

    Μόνο που για να γίνει ένα «ανθρώπινο λάθος», έχουν προηγηθεί πολλά εξίσου σημαντικά ανθρώπινα σφάλματα, που συνήθως δεν απασχολούν τις επιτροπές διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων.

    Ίσως γι' αυτό από το 1990 έως σήμερα έχουμε θρηνήσει 34 νεκρούς κι έχουμε χάσει 62 μαχητικά αεροσκάφη και δύο μεταγωγικά C-130, με απώλειες 68 ανθρώπινων ζωών!

    Η άσκηση εναέριας μάχης που έκαναν τα τέσσερα F-16 είναι από τις πλέον δύσκολες αλλά και σημαντικές νια την αξιολόγηση των πιλότων της Π.Α. Για τη μείωση των κινδύνων που συνεπάγεται ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης υπάρχουν όρια ασφαλείας που δεν πρέπει να παραβιάζονται:

    Απαγορεύεται η προσέγγιση των αεροσκαφών σε απόσταση μικρότερη των 1.000 ποδών.

    Υπάρχει όριο κατώτερου ύψους πτήσης ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος να «καρφώσει» κάποιο αεροσκάφος στη θάλασσα.

    Ζήλος.

    Είναι προφανές ότι ο κανόνας που δεν τηρήθηκε με θρησκευτική ευλάβεια είναι ο πρώτος αφού τη στιγμή της σύγκρουσης τα μαχητικά πετούσαν σε ύψος 7.000 ποδών, το οποίο κάλυπτε με το παραπάνω τα καθορισμένα όρια ασφαλείας ύψους.
    Η διαπίστωση αυτή, όμως, δεν απαντά στο ερώτημα γιατί δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα. Η εξήγηση που θέλει τον υπερβάλλοντα ζήλο των πιλότων μας να αποτελεί αιτία που τους οδηγεί στο «ανθρώπινο λάθος», δεν μπορεί να αποτελεί μόνιμη, βολική και, τελικά, άδικη για τους αδικοχαμένους πιλότους μας δικαιολογία.

    Εφημερίδα: RealNews – ΣΕΛ.23 – 29.08.2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς πατριωτικά ιστολόγια
    Αιωνία η μνήμη του
    Βάλτε τις φωνές ρε παιδιά ξετιναχτετους όλους δεξιούς πράσινους κόκκινους πορτοκάλι όλους τους άχρηστους κουράστηκα να μετράω νεκρούς έχασα τον αριθμό πλέον
    Μανώλης Τσακίρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.