Από την εκκίνηση οι δύο Ferrari έδειξαν ότι θα είναι πρωταγωνίστριες του αγώνα. Ο poleman Vettel προσπάθησε να κλείσει τον Alonso στον τοίχο και όχι μόνο δεν τα κατάφερε, αλλά είδε τον Massa να προσπερνά και τους δύο από την εξωτερική και να αναλαμβάνει την πρωτοπορία του αγώνα. Μόλις στον 1ο γύρο έκανε την πρώτη της εμφάνιση η κίτρινη σημαία για λογαριασμό του Sebastien Buemi, αλλά δεν κράτησε πολύ και ο αγώνας συνεχίστηκε ανεπηρέαστος.
Οι ομάδες είχαν επιλέξει μαλακή γόμα στην αρχή και στον 12ο γύρο άρχισε ο "χορός" των pit stop για την πιο σκληρή επιφάνεια. Ο Vettel έκανε την αρχή, ο Alonso ακολούθησε και κατόπιν ο Massa με τον Lewis Hamilton που από την τέταρτη θέση παρακολουθούσε τις εξελίξεις της κορυφής και είχε στους καθρέφτες του τον Mark Webber έτοιμοι να εκμεταλλευτεί κάποιο λάθος.
Η έξοδος από τα pits βρήκε τις δύο Ferrari κολλημένες η μία πίσω από την άλλη. Ο Massa δεν μπορούσε να χειριστεί καλά τη σκληρή γόμα και είχε αρκετά γλιστρήματα, με τον Ισπανό ομόσταυλό του να τον πλησιάζει σε σημείο προσπεράσματος. Ο Βραζιλιάνος, αν και φανερά πιο αργός (καθυστερώντας έτσι και τον Alonso), δεν συναίνεσε στο προσπέρασμα, πάλεψε για τη θέση του και εκνεύρισε τον Alonso ("παιδιά αυτό είναι γελοίο", αναφώνησε στο team radio ο Ισπανός). Ο Jenson Button είχε ξεμακρύνει στην πρώτη θέση διότι δεν είχε μπει για αλλαγή ελαστικών και όταν δημιούργησε διαφορά, τον κάλεσε η McLaren για το pit stop-ρεκόρ των 3 δευτερολέπτων.
Ο Vettel "ψαλίδισε" την απόσταση από τις δύο Ferrari όσο αυτές... τρώγονταν μεταξύ τους, αλλά όταν ο Massa συνήθισε τα νέα ελαστικά του, κατάφερε να βελτιώσει τους χρόνους του και να ανοίξει τη διαφορά από τον Γερμανό, με τον Alonso να εξακολουθεί να τον καταδιώκει. Ο γρηγορότερος γύρος άλλαζε συνεχώς κάτοχο μεταξύ των δύο Ferrari που μονοπωλούσαν τις εξελίξεις. H McLaren ήταν πιο αμυντική, προσδοκώντας μία απερισκεψία του Alonso σε ενδεχόμενη απόπειρα προσπεράσματος, αλλά αυτή, εν τέλει, δεν ήρθε. Την ίδια στιγμή η Red Bull του Webber είχε κάποια προβλήματα με τα λάδια και έχανε έδαφος.
Ο Alonso βούτηξε στο γκάζι και δεν κοίταξε πίσω του, ο Vettel οδηγούσε μανιασμένα για να προσεγγίσει τον Massa και η Hamilton ενημερώθηκε ότι δεν χρειάζεται να σώσει άλλα καύσιμα και να επιτεθεί για να μην χάσει άλλο έδαφος από την τέταρτη θέση όπου βρισκόταν, με τον Button να τον ακολουθεί. Το τελικό αποτέλεσμα βρήκε τις δύο Ferrari στις δύο πρώτες θέσεις του podium και στο επίκεντρο συζητήσεων με τις αντίστοιχες αποφάσεις της scuderia την εποχή του Michael Schumacher και του Rubens Barrichello, τη στιγμή που ο Vettel συμπλήρωνε το βάθρο, έχοντας από πίσω του τις δύο Mclaren.
Νεότερα στοιχεία για την "ύποπτη" προσπέραση του Αλόνσο.
Οι αγωνοδίκες δεν πείστηκαν για την αθωότητα των ανθρώπων της Ferrari και επέβαλλαν πρόστιμο στην scuderia ύψους 100.000 δολαρίων (περίπου 77.500 ευρώ)για παράβαση κανονισμών.Συγκεκριμένα, έκριναν ότι η ομάδα έδωσε εντολή στον Felipe Massa να ελαττώσει ταχύτητα ώστε να συναινέσει στο προσπέρασμα του Fernando Alonso. Με αυτόν τον τρόπο κρίθηκε και το αποτέλεσμα του αγώνα στη Γερμανία, κάτι που απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς που διέπουν το άθλημα.
Η απαγόρευση σχετικών εντολών άρχισε το 2002, όταν είχε πρωταγωνιστήσει εκ νέου η Ferrari σε ανάλογο περιστατικό, με τον Rubens Barrichello να κόβει λίγο πριν τη γραμμή του τερματισμού του αγώνα στην Αυστρία, ώστε να στεφθεί νικητής ο Michael Schumacher.
πηγή contra.gr (δειτε στο λινκ πολλά ενημερωτικα βιντεο με στιγμές του αγωνα)Τα αποτελέσματα του GP της Γερμανίας
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος | Πόντοι |
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 67 | 25 | |
2 | Felipe Massa | Ferrari | 67 | +4.1 | 18 |
3 | Sebastian Vettel | Red Bull | 67 | +5.1 | 15 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren | 67 | +26.8 | 12 |
5 | Jenson Button | McLaren | 67 | +29.4 | 10 |
6 | Mark Webber | Red Bull | 67 | +43.6 | 8 |
7 | Robert Kubica | Renault | 66 | +1 γύρος | 6 |
8 | Nico Rosberg | Mercedes | 66 | +1 γύρος | 4 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes | 66 | +1 γύρος | 2 |
10 | Vitaly Petrov | Renault | 66 | +1 γύρος | 1 |
11 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 66 | +1 γύρος | |
12 | Rubens Barrichello | Williams | 66 | +1 γύρος | |
13 | Nico Hulkenberg | Williams | 66 | +1 γύρος | |
14 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 66 | +1 γύρος | |
15 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 66 | +1 γύρος | |
16 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 65 | +2 γύροι | |
17 | Adrian Sutil | Force India | 65 | +2 γύροι | |
18 | Timo Glock | Virgin | 64 | +3 γύροι | |
19 | Bruno Senna | Hispania | 63 | +4 γύροι | |
- | Heikki Kovalainen | Lotus | 56 | +11 γύροι | |
- | Lucas di Grassi | Virgin | 50 | +17 γύροι | |
- | Sakon Yamamoto | Hispania | 19 | +48 γύροι | |
- | Jarno Trulli | Lotus | 3 | +64 γύροι | |
- | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 1 | +66 γύροι |
Η κατάταξη των οδηγών
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Βαθμοί |
1 | Lewis Hamilton | McLaren | 157 |
2 | Jenson Button | McLaren | 143 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 136 |
4 | Sebastian Vettel | Red Bull | 136 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 123 |
6 | Nico Rosberg | Mercedes | 94 |
7 | Robert Kubica | Renault | 89 |
8 | Felipe Massa | Ferrari | 85 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes | 38 |
10 | Adrian Sutil | Force India | 35 |
11 | Rubens Barrichello | Williams | 29 |
12 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 15 |
13 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 12 |
14 | Vitaly Petrov | Renault | 7 |
15 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 7 |
16 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 3 |
17 | Nico Hulkenberg | Williams | 2 |
18 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 0 |
19 | Heikki Kovalainen | Lotus | 0 |
20 | Karun Chandhok | Hispania | 0 |
21 | Lucas di Grassi | Virgin | 0 |
22 | Jarno Trulli | Lotus | 0 |
23 | Bruno Senna | Hispania | 0 |
24 | Timo Glock | Virgin | 0 |
25 | Sakon Yamamoto | Hispania | 0 |
Η κατάταξη των ομάδων
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
1 | McLaren | 300 |
2 | Red Bull | 272 |
3 | Ferrari | 208 |
4 | Mercedes | 132 |
5 | Renault | 96 |
6 | Force India | 47 |
7 | Williams | 31 |
8 | BMW Sauber | 15 |
9 | Toro Rosso | 10 |
10 | Lotus | 0 |
11 | Hispania | 0 |
12 | Virgin | 0 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.