Σελίδες

14 Ιουνίου 2010

Grand Prix F 1 Καναδά. Νίκησε πάλι ο Lewis Hamilton.

Οι 38 βαθμοί Κελσίου του οδοστρώματος της πίστας του Καναδά ανάγκασε τις ομάδες να παίξουν με τα όρια των ελαστικών και τις στρατηγικές τους και εν τέλει ο Lewis Hamilton αναδείχθηκε νικητής του grand prix (δεύτερη σερί νίκη, δεύτερο σερί 1-2). Ο πιλότος της McLaren έχασε ουσιαστικά μόνο για λίγους γύρους την πρωτοπορία στον αγώνα, από τον Fernando Alonso, με τον Jenson Button να κάνει στο τέλος την αντεπίθεσή του και να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Ισπανό. Στις θέσεις 4-5 οι δύο Red Bull, "πλήρωσαν" τις κακές επιλογές στην επιλογή σκληρής γόμας ελαστικών και κυρίως στα χρονικά σημεία των pit stop.

Η εκκίνηση είχε ως μεγάλο χαμένο τον Vitantonio Liuzzi που είχε... τριπλή επαφή με τον Felipe Massa και αμφότεροι αναγκάστηκαν να μπουν στα pits από τον 1ο γύρο και να αλλάξουν αεροτομές. Παρά την ατυχία του Massa, η Ferrari έδειχνε έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα, όντας σε καλή κατάσταση μετά από δύο αποτυχημένους αγώνες και λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του ανανεωμένου μονοθεσίου (με το πίσω μέρος να μοιάζει με αυτό της Red Bull), πριν τον αγώνα στη Βαλένθια. Ο Hamilton αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μαλακή γόμα εξ αρχής, όπως και ο Button, με τις Red Bull με τη σκληρή γόμα να υπερτερεί και να πιέζει. Εντυπωσιακή εκκίνηση για τον Michael Schumacher, που από 13ος πέρασε 8ος.

Στον 5ο γύρο η τακτική της Red Bull ευοδώθηκε, αφού ο Mark Webber που εκκίνησε από την 7η θέση λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων πριν την έναρξη του grand prix, προσπέρασε τον Button στην όγδοη στροφή και πήρε την τέταρτη θέση. Στον 8ο γύρο τόσο ο Hamilton, όσο και ο Alonso μπήκαν στα pits και βγήκαν κυριολεκτικά μαζί, με τον Ισπανό να περνά τον Αγγλο, αλλά λίγο αργότερα (στον 15ο γύρο) ο πιλότος της McLaren να ανακτά τη θέση του. Ο Vettel που προπορευόταν στο μεσοδιάστημα άλλαξε σε μαλακή γόμα στον 14ο γύρο. Στον 26ο γύρο ο Alonso επιχείρησε να προσπεράσει τον Hamilton, αλλά ο Αγγλος μπήκε στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα και λίγο αργότερα ακολούθησαν οι Button, Vettel και ο Ισπανός, δίνοντας έτσι την πρωτοπορία στον Webber.

Οι μηχανικοί της McLaren... παρακαλούσαν τον Hamilton να φροντίσει τα ελαστικά του ώστε να μην αλλάξει εκ νέου, ενώ ο Vettel ολοκλήρωσε εκεί τα pit stop του. Για τους υπόλοιπους πρωτοπόρους υπήρχε ερωτηματικό για το εάν θα μπορούσαν να αντέξουν μέχρι τέλους. Button και Alonso αντάλλασσαν ταχύτερους γύρους, με τον Vettel να αντιμετωπίζει προβλήματα και να... αποσύρεται από τη μάχη με τον Button. Ο Hamilton έφτασε τον Webber που "χρωστούσε" ένα pit stop. Ο Alonso έχανε ταχύτητα και όταν "κόλλησε" πίσω από την Hispania του Karun Chandhok, ο Button βρήκε την ευκαιρία να τον προσπεράσει και να αρχίσει να μειώνει την “ψαλίδα” και από τον ομόσταυλό του, που δεν εισάκουσε τις οδηγίες της ομάδας του και είχε καταστρέψει τα ελαστικά του.

Την ώρα που ο Sebastien Buemi προσπερνούσε τον Schumacher για την όγδοη θέση και ο Robert Kubica έκανε ταχύητερο γύρο, οι δύο McLaren άνοιγαν τη διαφορά από τον Alonso που τρεις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας πέταξε "λευκή πετσέτα". Το ίδιο και οι δύο Red Bull, με τους ιθύνοντες να μην επιτρέπουν στον Vettel να πιέσει, την ώρα που ο Webber με τη μαλακή γόμα μάζευε τη διαφορά όντας πέμπτος, χωρίς να καταφέρει κάτι παραπάνω.

(δείτε ενδιαφέροντα video από τον αγώνα πατώντας το λινκ του contra.gr παρακάτω)

πηγή contra.gr

Η κατάταξη του καναδικού GP

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΓύροιΧρόνοςΒαθμοί
1 Lewis HamiltonMcLaren701:33.53.45625
2 Jenson ButtonMcLaren70+2.218
3 Fernando AlonsoFerrari70+9.215
4 Sebastian VettelRed Bull70+37.812
5 Mark WebberRed Bull70+39.210
6 Nico RosbergMercedes70+56.08
7 Robert KubicaRenault70+57.36
8 Sebastien BuemiToro Rosso70+1 γύρο4
9 Vitantonio LiuzziForce India70+1 γύρο2
10 Adrian SutilForce India70+1 γύρο1
11 Michael SchumacherMercedes70+1 γύρο-
12 Jaime AlguersuariToro Rosso70+1 γύρο-
13 Nico HulkenbergWilliams70+1 γύρο-
14 Rubens BarrichelloWilliams70+1 γύρο-
15 Felipe MassaFerrari70+1 γύρο-
16 Heikki KovalainenLotus70+2 γύρους-
17 Vitaly PetrovRenault70+2 γύρους-
18 Karun ChandhokHTR70+4 γύρους-
19 Lucas di GrassiVirgin70+5 γύρους-
20 Timo GlockVirgin50Εγκατέλειψε -
21 Jarno TrulliLotus42Εγκατέλειψε -
22 Pedro de la RosaBMW Sauber30Εγκατέλειψε -
23 Bruno SennaHTR13Εγκατέλειψε -
24 Kamui KobayashiBMW Sauber1Εγκατέλειψε -

Η κατάταξη των οδηγών

ΘέσηΟδηγόςΟμάδαΒαθμοί
1 Lewis HamiltonMcLaren109
2 Jenson ButtonMcLaren106
3 Mark WebberRed Bull103
4 Fernando AlonsoFerrari94
5 Sebastian VettelRed Bull90
6 Nico RosbergMercedes74
7 Robert KubicaRenault73
8 Felipe MassaFerrari67
9 Michael SchumacherMercedes34
10 Adrian SutilForce India23
11 Vitantonio LiuzziForce India 12
12 Rubens BarrichelloWilliams7
13 Vitaly PetrovRenault6
14 Sebastien BuemiToro Rosso5
15 Jaime AlguersuariToro Rosso3
16 Nico HulkenbergWilliams 1
17 Kamui KobayashiBMW Sauber 1
18 Pedro de la RosaBMW Sauber 0
19 Heikki Kovalainen Lotus 0
20 Karun Chandhok HRT 0
21 Lucas di Grassi Virgin 0
22 Jarno Trulli Lotus 0
23 Bruno Senna HRT 0
24 Timo Glock Virgin 0

Η κατάταξη των κατασκευαστών

ΘέσηΟμάδαΒαθμοί
1 McLaren215
2 Red Bull193
3 Ferrari161
4 Mercedes108
5 Renault79
6 Force India35
7 Toro Rosso8
8 Williams8
9 BMW Sauber1
10 Lotus0
11 HRT0
12 Virgin0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.