Σελίδες

16 Μαρτίου 2010

Η απάντηση του βουλευτή κ. Ηλία Πολατίδη στην Ειδική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Δραγώνα.

Σας παραθέτω την επιστολή του Ηλία Πολατίδη προς την κ. Δραγώνα όπως δημοσιεύθηκε στο Αντιπαρακμή.

ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΑΤΙΔΗΣ

Βουλευτής Σερρῶν - ΛΑ.Ο.Σ

Βασ. Βασιλείου 29 – ΣΕΡΡΑΙ Τ.Κ. 621 22
Τηλ.: 23210-27249, Τηλεομοιότυπο 23210-26856

Αγαπητή κ. Δραγώνα,
Έγινα παραλήπτης της από 8/1/2010 επιστολής σας. Στην επιστολή αυτή ισχυρίζεστε ότι έχετε πέσει θύμα αδίκων επιθέσεων από κομματικά στελέχη και βουλευτές διότι οι αποδιδόμενες σε εσάς θέσεις για το θέμα της Πατρίδος που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Επίσης παραθέτετε αποσπάσματα από το βιβλίο "Τι είναι η πατρίδα μας; Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση" το οποίο συνυπογράφετε, προκειμένου να αποδείξετε την παραποίηση των απόψεών σας από τα δημοσιευόμενα στο διαδίκτυο.

Παρ’ όλο που πράγματι δεν υπάρχουν κατά λέξη τα όσα αναφέρονται στο διαδίκτυο, η μελέτη του βιβλίου επιβεβαιώνει ότι τα δημοσιεύματα αυτά αποδίδουν το πνεύμα του. Και μόνο ο τίτλος του βιβλίου «Τι είναι η πατρίδα μας; Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση» είναι χαρακτηριστικός του πνεύματος των συγγραφέων. Έχετε απορία για το τι είναι η Πατρίδα μας και κάνετε σχετικές έρευνες προκειμένου να το ανακαλύψετε. Θεωρείτε ότι η φυσιολογική ανθρώπινη κοινωνία πρέπει να είναι πολυφυλετική και πολυεθνική όπως αυτή των Η.Π.Α. και οποιαδήποτε παρέκκλιση από αυτόν τον κανόνα πρέπει να είναι αντικείμενο έρευνας. Χρησιμοποιείτε επίσης τον νεολογισμό «Εθνοκεντρισμός» διότι θεωρείτε ότι η αγάπη για την Πατρίδα και το Έθνος είναι κάτι το επίκτητο το οποίο δημιουργείται στα χρόνια της σχολικής εκπαιδεύσεως, και μέσω καταλλήλων πολιτικών χειρισμών οι μαθητές θα είναι έτοιμοι για την νέα πολυπολιτισμική (πιο σωστή μετάφραση θα ήταν πολυκουλτουριάρικη) κοινωνία που εσείς ονειρεύεσθε. Έχω την τύχη να έχω γνωρίσει πρόσφυγες που ήλθαν από τον Πόντο το 1922. Σας πληροφορώ ότι οι άνθρωποι αυτοί που δεν παρακολούθησαν ποτέ ελληνικό σχολείο (είτε παρακολούθησαν ρωσσικό είτε δεν παρακολούθησαν καθόλου) δεν είχαν την παραμικρή αμφιβολία για το τι είναι η Πατρίδα τους και ήταν, συμφώνως με τα δικά σας κριτήρια, σκληροί εθνικιστές. Επίσης δεν είχαν απορία για το τι είναι η Πατρίδα πάρα πολλοί που έδωσαν την ζωή τους γι’ αυτήν όπως οι αγωνιστές του 1821, οι αγωνιστές του Μακεδονικού Αγώνα, οι μετανάστες στην Αμερική που άφησαν το βόλεμά τους και επέστρεψαν για να πολεμήσουν στους Βαλκανικούς Πολέμους και οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ. Όλοι αυτοί δεν είχαν ποτέ παρακολουθήσει σχολείο του ελληνικού κράτους όπου σύμφωνα με εσάς και τούς ομοϊδεάτες σας διαμορφώνεται η εθνική συνείδηση.

Αντί να κάνετε έρευνα για το τι είναι η Πατρίδα μας και να μοιράζετε ερωτηματολόγια σε ψευτοπροοδευτικούς καθηγητές, θα μπορούσατε να ανατρέξετε στα αναγνωστικά που εδιδάσκοντο στα σχολεία την περίοδο του Γεωργίου Παπανδρέου απ’ όπου δανείζομαι το παρακάτω κείμενο:

Ο τόπος, όπου εγεννήθηκαν οι γονείς μου, τα αδέλφια μου και οι φίλοι μου· το σχολείο και ο διδάσκαλός, η εκκλησία και ο παπάς, όλα αυτά τα λέγουν Πατρίδα.
Τα αγαπάς αυτά; Άμα τα αγαπάς αυτά, αγαπάς την Πατρίδα σου.
Κάθε παιδί έχει την ξεχωριστή, την μικρή του πατρίδα. Κι όλες οι μικρές πατρίδες κάμνουν μια μεγάλη, την Ελλάδα. Γιατί όλες οι μικρές πατρίδες έχουν μερικά πράγματα ίδια και απαράλλακτα. Την ίδια θρησκεία οι κάτοικοι και την ίδια γλώσσα. Τούς ίδιους προγόνους. Τα ίδια ήθη και έθιμα».

Σας επισυνάπτω στην παρούσα επιστολή ολόκληρο το σχετικό κείμενο από το αναγνωστικό της Δ΄ Δημοτικού το οποίο εδιδάσκετο την εποχή της κυβερνήσεως της Ενώσεως Κέντρου, Υπουργός της οποίας ήταν και ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Παπανδρέου. Διατελέσατε Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ της νέας εποχής, που δεν έχει σχέση βέβαια με το «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», αλλά οφείλει την ύπαρξή του στο πατριωτικό ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου. Είναι γεγονός ότι πολλοί εξ υμών έγιναν γνωστοί στους θυρωρούς της πολυκατοικίας τους εξ αιτίας του Ανδρέα Παπανδρέου, άρα οφείλουν κάποιον σεβασμό στις απόψεις του.
Εφ’ όσον όμως αμφισβητείτε την ταύτισή σας με τα όσα περιέχονται στο εν λόγω βιβλίο που συνυπογράφετε, θα κάνω μία αναφορά στην κοινοβουλευτική σας παρουσία. Συνυπήρξαμε στα έδρανα της Βουλής κατά την περίοδο 2007-2009, και έχω ιδίαν άποψιν για τις θέσεις που εκφράζατε από το βήμα της Βουλής. Θα κάνω μία αναφορά σε ομιλίες σας(όπως έχουν καταγραφή στα Πρακτικά της Βουλής) και στις Ερωτήσεις που έχετε υποβάλλει κατά την διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Την 29η/10/2007 στην συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της κυβερνήσεως της ΝΔ αναφέρετε τα εξής:"Με αφορμή το πολύπαθο βιβλίο της ιστορίας, φάνηκε ότι χρειάστηκε να πάμε πέρα από τα προκατασκευασμένα στερεότυπα και να σκεφτούμε ότι οι μαθητές αλλά και οι φοιτητές πρέπει να ασκηθούν στην διερεύνηση αλληλοσυγκρουόμενων εκδοχών και διαφορετικών ερμηνειών". Ονομάζετε "πολύπαθο" το κατάπτυστο βιβλίο της Ρεπούση και υπονοείτε ότι υπάρχουν πολλές εκδοχές για τα γεγονότα που αυτό περιγράφει. Μόνο οι χρηματοδοτούμενοι από περίεργα ιδρύματα πιστεύουν ότι έγινε συνωστισμός στην Σμύρνη το '22, ότι ο Κεμάλ είναι ο "ηγέτης του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα των Τούρκων" ή ότι η Τουρκοκρατία ήταν "η εποχή της οθωμανικής διοίκησης". Τι ακριβώς κριτική θα κάνουν στις απόψεις αυτές 12χρονα παιδιά στα οποία απευθύνεται το βιβλίο; Πού ακριβώς μέσα στο βιβλίο εκφράζονται οι μη νεοταξικές απόψεις ώστε να βγάλουν τα συμπεράσματά τους οι μαθητές;

Την 14η/12/2007 σε Επίκαιρη Ερώτηση που καταθέσατε σχετικά με την έλλειψη δημοσίων σχολείων και την μη διδασκαλία της τουρκικής στην Ροδόπη, ονομάζετε τα Πομακοχώρια "Ορεινό Όγκο του Ν. Ξάνθης" όπως απαιτεί η Τουρκία με σκοπό την δημιουργία ομογενούς μειονότητος στην Θράκη, με αποσιώπηση της τελείως άσχετης προς την Τουρκία, πολιτιστικής και εθνικής Ταυτότητος των Πομάκων. Ονομάζετε μεγάλης σημασίας μέτρο να διδάσκονται τα παιδιά των μουσουλμάνων την τουρκική γλώσσα (γιατί όχι την Πομακική). Επίσης ερωτάτε τον Υπουργό "Ποια θα είναι τα θετικά μέτρα που θα πάρει στα δημόσια σχολεία για την προστασία της ετερότητας των μαθητών της μειονότητας;" Προφανώς ως ετερότητα των μουσουλμάνων εννοείτε τον εκτουρκισμό τους.

Την 6η/2/2008 μιλώντας για το νομοσχέδιο περί βακουφιών κάνατε αναφορά σε μία μόνο μειονότητα, όπως ακριβώς είναι η μόνιμη απαίτηση της Τουρκίας, αγνοώντας το διαχωρισμό σε τρεις τουλάχιστον μουσουλμανικές μειονότητες. Επίσης ζητήσατε τον λόγο γιατί δεν προσκλήθηκε να εκφέρει τις απόψεις του ο "Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης" όταν είναι τοίς πάσι γνωστό από πού καθοδηγείται. Αναφέρετε επίσης "ορθότατα λαμβάνεται μέτρο θετικής διάκρισης, σύμφωνα με το οποίο 5‰ των θέσεων του δημοσίου καταλαμβάνεται από μέλη της μειονότητας της Θράκης. ….όπως επίσης τα πέντε πρώτα χρόνια να υπηρετούν οι διοριζόμενοι στην περιφέρεια ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, γιατί έτσι και σταδιακή θα γίνει η ένταξή τους ανά την επικράτεια και θα στελεχωθούν οι υπηρεσίες στην περιοχή με δίγλωσσο προσωπικό". Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ απαιτείτε στελέχωση των δημοσίων υπηρεσιών της Θράκης με δίγλωσσο προσωπικό. Αντί να μάθουν ελληνικά οι μουσουλμάνοι, προκειμένου να ενταχθούν στην ελληνική κοινωνία, θεωρείτε ότι πρέπει να απαιτούν εξυπηρέτηση από το δημόσιο στην γλώσσα τους. Υπονοείτε πάλι ότι οι μουσουλμάνοι έχουν ή πρέπει να έχουν ως κύρια γλώσσα τα τουρκικά. Πάλι κανένα ενδιαφέρον από την πλευρά σας για τούς Πομάκους και τούς Ρομά.

Την 13η/3/2008 στην συζήτησι για την έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη αναφέρετε: "Οι Ρομά αποτελούν την πιο αδικημένη και περιθωριοποιημένη κοινωνική ομάδα στην Ελλάδα". Αδιαφορία όταν είναι μουσουλμάνοι οι Ρομά (βλ. προηγούμενη παράγραφο) διότι χαλάει το αδιαίρετο των μουσουλμάνων στην Θράκη, αλλά υποκριτικό ενδιαφέρον για τούς υπολοίπους. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων διά του αμερικανού Προξένου στην Θεσσαλονίκη προσπαθεί να εντάξει τούς μουσουλμάνους Ρομά στην μία στρατηγική μειονότητα (σύμφωνα με δημοσιευμένες στον Τύπο καταγγελίες του προέδρου του συλλόγου τους). Εσείς με την τοποθέτησή σας συμφωνείτε στην αμερικανική γραμμή.

Την 5η/6/2008 στην συζήτησι για την έκθεση του Συμβουλίου Αποδήμου Ελληνισμού αναφέρατε: "Θεωρώ απολύτως απαραίτητη την αντιστοίχηση της εκπαιδευτικής πολιτικής για τον Ελληνισμό της Διασποράς μ' αυτήν για τους μετανάστες και τις μειονότητες. ... Δεν είναι δυνατόν να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά το δικαίωμα στη γλώσσα και την πολιτισμική ταυτότητα. ...Η διδασκαλία της γλώσσας δεν είναι ουδέτερη υπόθεση. Είναι φορέας συγκεκριμένης ιδεολογίας για τις ταυτότητες που σήμερα πια είναι πολύσημες και πολυδιάστατες". Φανερό και εδώ το άγχος σας μήπως τυχόν οι Έλληνες της διασποράς δεν αποκτήσουν την "πολύσημη" ταυτότητα που θέλετε ή μήπως και αδικηθούν οι λαθρομετανάστες. Με την αναφορά σας ότι η διδασκαλία της γλώσσας δεν είναι ουδέτερη υπόθεση θέλετε να εξασφαλίσετε ότι οι Έλληνες της Διασποράς θα διδάσκονται μέσω των ελληνικών βιβλίων, νεοταξικές ανοησίες και όχι την Ιστορία και τον Πολιτισμό της Πατρίδα τους.

Την 10η/6/2008 στην συζήτησι για την συνθήκη της Λισσαβώνας αναφέρατε: "Το κείμενο αναμφίβολα έχει και αδυναμίες. η πιο σοβαρή κατά τη γνώμη μου είναι ότι παρά την αναφορά στο σεβασμό της πολιτισμικής και θρησκευτικής ελευθερίας, δεν προστατεύονται ρητά τα δικαιώματα των μειονοτήτων". Ξανά λοιπόν το άγχος σας για τις μειονότητες, πάντα βέβαια τις "χρήσιμες" για την νέα τάξι πραγμάτων μειονότητες.

Οι Ερωτήσεις που υποβάλλατε είχαν σχεδόν πάντα ως αντικείμενο την πραγματική ή φανταστική καταπίεση μειονοτήτων ή «μειονοτήτων» και την προάσπιση των «δικαιωμάτων» τους. Απουσίασε οποιοδήποτε ενδιαφέρον για τούς Έλληνες εκτός άν ανήκαν σε κάποια κατ’ εσάς «μειονότητα». Ούτε μία ερώτηση για την επιθετικότητα της Τουρκίας, καμμία για τα εθνικά θέματα, καμμία για οτιδήποτε ξεφεύγει από την ατζέντα των ανθελληνικών ΜΚΟ και της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Από τα ανωτέρω νομίζω ότι είναι απολύτως σαφές και αδιαμφισβητήτως τεκμηριωμένο ότι εκφράζετε νεοταξικές απόψεις, δεν πιστεύετε στην έννοια του έθνους και έχετε μία έντονη απέχθεια για οτιδήποτε ελληνικό. Έχετε το αναφαίρετο δικαίωμα να έχετε τις οποιεσδήποτε απόψεις θεωρείτε ορθές, αλλά είναι επίσης δικαίωμα κάποιων να διαφωνούν με αυτές.

Οι απόψεις που εκφράζετε δεν είναι πρωτότυπες αλλά έχουν διαμορφωθεί από την νεομαρξιστική «Σχολή της Φραγκφούρτης» που έχει ως διακηρυγμένο στόχο την διάλυση των θεσμών και κατάπτωση των ιδεών που κρατούν ενωμένη μια εθνική κοινωνία. Οι απόψεις αυτές προωθούνται από τις οργανώσεις των George Soros, David Rockfeller, και άλλων μεγαλοκαπιταλιστών διότι θεωρούν ότι έτσι θα αυξήσουν τα κέρδη τους και τον έλεγχο στην παγκμοσμιοποιημένη κοινωνία που ονειρεύονται.

Στην επιστολή σας κάνετε αναφορά σε «εμπρόθετη αμφισβήτηση της επιστημονικής σας έρευνας». Δεν θεωρώ ότι έχετε καταλήξει στην απόψεις αυτές με κάποια επιστημονική μεθοδολογία, αλλά ενδεχομένως από κάποια ιδεολογική ή άλλου είδους αναζήτηση. Τα θέματα στα οποία αναφέρεται η «έρευνά» σας, είναι εξόχως πολιτικά. Με την επιμονή σας σε δήθεν επιστημονικές μεθόδους προσπαθείτε να δώσετε κύρος και ψευδοεπιστημονική κάλυψη σε μία προσπάθεια χειραγωγήσεως της κοινωνίας. Μπορεί τις απόψεις σας αυτές να τις συμμερίζεται η πλειοψηφία των «ακαδημαϊκών» που έσπευσαν να σας συμπαρασταθούν αλλά νομίζω ότι πρέπει να αναγνωρίσετε και εσείς ότι η επιστήμη δεν είναι θέμα ψηφοφοριών και πλειοψηφίας. Σε άπειρες περιπτώσεις κατά το παρελθόν μειοψηφούντες στην επιστημονική κοινότητα απεδείχθη ότι είχαν δίκαιο ενώ η συντριπτική πλειοψηφία και οι μεγαλοσχήμονες είχαν άδικο.

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο πολλοί εκπαιδευθέντες στην Εσπερία να διακατέχονται από ξενομανία και περιφρόνηση κάθε τι ελληνικού. Ενδεχομένως να έχετε καταλήξει στις απόψεις αυτές και εσείς από ξενομανία αφού λάβατε τον διδακτορικό σας τίτλο από Πανεπιστήμιο της Αγγλίας. Για εσάς τούς ξενομανείς, δήθεν προοδευτικούς και δήθεν προχωρημένους που περιφρονείτε την Ελλάδα και τούς Έλληνες, έχει γράψει ήδη από το 1903 ο φιλόσοφος Περικλής Γιαννόπουλος τα εξής

«Αυτός ο ανώτερος, ο πλούσιος, ο ανεπτυγμένος, ο ταξιδευμένος, ο παντογνώστης, ο παντοκρίτης, ο ιατρός, ο δικηγόρος, ο πολιτικός, ο παππάς, ο δάσκαλός, ο καθηγητής, ο τραπεζίτης, ο έμπορος, ο άνθρωπος του πνεύματος, που επήγε εις την Ευρώπην και εγύρισε ξενομανής, και αμαθής. Επήγε και εγύρισε κούτσουρον. Δι’ αυτό είναι ξενομανής. Επήγε και εγυρισε χωριάτης δι’ αυτό είναι ξενομανής.

Ό,τι είδε, ό,τι έμαθε δεν του εχρησίμευσεν εις τίποτε.
Δεν εδιόρθωσε το κεφάλι, το εχάλασε.
Δεν εφωτίσθη, αλλά ετυφλώθη διά πάντα.
Δι’ αυτό είναι ξενομανής»
.

Περικλής Γιαννόπουλος, «Άπαντα», σελ. 80,
β΄ έκδοσις Μάϊος 1988, εκδοτικός οίκος Ελεύθερη Σκέψις

Το Σύνταγμα δηλώνει στο άρθρο 16 παρ. 1 & 2 ότι:

«1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες· η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους· η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
2. Η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες»
Αφού δεν πιστεύετε στην ύπαρξη του Έθνους και το θεωρείτε μία αυθαίρετη πολιτιστική κατασκευή, πώς ακριβώς θα ασκήσετε τα καθήκοντά σας ώστε να αναπτύσσεται η εθνική συνείδηση των μαθητών;
Εφ' όσον εσείς έχετε τις ιδέες αυτές, η τοποθέτησή σας στην θέση αυτή είναι πράξη αντισυνταγματική. Οι προϊστάμενοί σας, ο Πρωθυπουργός και η Υπουργός Παιδείας και δια βίου Μάθησης έδωσαν όρκο να τηρούν το Σύνταγμα και τούς νόμους, τον οποίο με την τοποθέτησή σας στην θέση της Ειδικής Γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας, έχουν σαφώς παραβιάσει.
Εάν επίστευαν οι πολιτικοί σας προϊστάμενοι στην κοινοβουλευτική δημοκρατία όφειλαν να αλλάξουν πρώτα το Σύνταγμα, συμφώνως με τις σχετικές διαδικασίες του πολιτεύματος και να διαμορφώσουν το αντίστοιχο άρθρο 16 παρ. 2:
«2. Η Παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την δημιουργία ανθρώπων χωρίς εθνική και θρησκευτική συνείδηση κατά τα πρότυπα του νέου σοβιετικού ανθρώπου του Στάλιν, τις κατευθυντήριες γραμμές των ιδρυμάτων των Soros και Rockfeller και την διάπλασή τους σε άβουλους καταναλωτές και δανειολήπτες και ουδέποτε δυσπιστούντες σε ό,τι τους σερβίρεται από τα ΜΜΕ».
Εάν διαμορφωθεί έτσι το Σύνταγμα πράγματι μπορείτε να μείνετε πιστή στις ιδέες σας και συνεπής σε όσα επιβάλλει η θέση της Ειδικής Γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας.

Σας διαβεβαιώ ότι καμμία σκοπιμότητα ή κομματικός σχεδιασμός δεν υπάρχει με σκοπό να πλήξη το πρόσωπό σας αλλά υπάρχει έντονη αντίθεση από μέρους του ΛΑ.Ο.Σ. προς τις ιδέες τις οποίες εσείς και μια ελάχιστη μειοψηφία εκφράζετε, κάτι απολύτως θεμιτό σε ένα κοινοβουλευτικό πολίτευμα. Στην δε αναφορά σας για «ιδιότυπη μονοπώληση του πατριωτισμού», θα ήθελα να απαντήσω ότι Πατριώτη ή μη κάποιον τον κάνουν οι πράξεις του και η συνείδησή του και όχι οι κρίσεις, θετικές ή αρνητικές, των πολιτικών του φίλων και αντιπάλων.

Είμαι στην διάθεσή σας για κάθε δυνατή διευκρίνηση.
Με τις ευχές μου για την καινούργια χρονιά.
Ηλίας Πολατίδης

Μπορείτε να δείτε και την επιστολή προς τον κ. Πολατίδη της κ. Δραγώνα στο ιστολόγιο Αντιπαρακμή ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.