Σελίδες

10 Δεκεμβρίου 2009

Πορεία κατά των νέων τελών κυκλοφορίας στις 21/12/2009 ώρα 5:00 στο Καλλιμάρμαρο.

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

ΘΕΜΑ : ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΤΟ 2009 ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Λαμβανομένου υπόψη ότι η μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων ΙΧ μέχρι μεσαίου κυβισμού 1600 κ.εκ. εμπίπτει στην κατηγορία των χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιούχων, που προκειμένου να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση η κυβέρνηση αποφάσισε την χορήγηση εκτάκτου ετήσιου βοηθήματος, η ατεκμηρίωτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας, το μέγεθος των οποίων θυμίζει ληστρική επιδρομή, μας αναγκάζει να προσκαλέσομε τους θιγόμενους ΠΟΛΙΤΕΣ να εκφράσουν την αντίθεσή τους, προσερχόμενοι με το ΙΧ ή τη μοτό τους, στην ΠΟΡΕΙΑ διαμαρτυρίας που οργανώνουν πολυάριθμοι σύλλογοι, BLOGGERS και ιστοσελίδες INTERNET, την ΔΕΥΤΕΡΑ, 21 Δεκεμβρίου 09, ώρα 5 μμ (17.00) μπροστά στο Καλλιμάρμαρο που είναι και η αφετηρία της πορείας.

Καλούμε τον Πρωθυπουργό σε εφαρμογή της απόφασής του για διαφάνεια των πράξεων και ενεργειών της δημόσιας διοίκησης, να αναρτήσει σε ιστοσελίδα του Γραφείου Πρωθυπουργού

1. Το σκεπτικό του ορισμού των τελών κυκλοφορίας κατά κατηγορίαν οχημάτων πχ. Πως αντέχει το κριτήριο των "αρμόδιων" στην ποσότητα ρύπανσης ενός "οικολογοκού" Lexus RX450h SC-L με εκπομπές 148g/km, με αυτή ενός Seat Ibiza SC E 1.2 1200 cc με μικρότερες εκπομπές 128g/km ώστε να πληρώνει τα μισά τέλη ! ! ! Μήπως οι αρμόδιοι "επιμένουν" Ελληνικά φορολογώντας την ηλικία και τα κυβικά που είναι εύκολος τρόπος τυφλοσούρτη ενώ γνωρίζουν, ότι η αναφορά στην δήθεν προστασία του περιβάλλοντος, είναι ψευδής. Καμία σχέση δεν έχει η παρούσα φορολογική δομή των τελών κυκλοφορίας με το περιβάλλον κι ας φωνάζει η ευρωπαϊκή επιτροπή ότι πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) – μέχρι 50% το 2010

2. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων ρύπανσης των παλιών (10-20 ετών και άνω) αυτοκινήτων, πότε έγιναν, με ποιές συνθήκες, που δημοσιεύτηκαν, ΑΝ γνωστοποιήθηκαν στους ιδιοκτήτες τους και ΠΟΤΕ.

3. Τα κριτήρια που οι αρμόδιες Υπηρεσίες υιοθέτησαν περιείχαν το γεγονός ότι, όταν οι ΠΟΛΙΤΕΣ τα αγόρασαν, δέν υφίστατο τέτοιου είδους πρόβλημα, και συνεπώς η υπέρογκη αύξηση των τελών είναι απαγορευτική για μέγιστο αριθμό ΠΟΛΙΤΩΝ και περιορίζει την ελευθερία κινήσεών τους που προστατεύει το Σύνταγμα. Πιό απλά, ΠΩΣ το κράτος τιμωρεί τους Πολίτες χωρίς νόμο που να ισχύει πριν από την τέλεση αξιόποινης πράξης.

4. Εφόσον οι ΠΟΛΊΤΕΣ έχουν αδυναμία να αγοράσουν νεότερης ηλικίας ΙΧ, τα εκτός πάσης οικονομικής λογικής υπέρογκα τέλη, επιβάλλουν στους εργαζόμενους ΠΟΛΙΤΕΣ να εγκαταλείψουν τα ΙΧ τους, δυσχεραίνοντας τη μετάβασή τους στην εργασία τους ή την αναζήτηση δουλειάς, και καταργούν την ανάγκη τους για Κυριακάτικη ανάσα της οικογένειας και των παιδιών τους, έξω από την ασφυξία της πόλης.

5. Δέν συμβιβάζεται με απλή οικονομική λογική, απ' τη μιά το κράτος να χορηγεί επίδομα βοήθειας στους χαμηλόμισθους και από την άλλη το ίδιο το κράτος να επιδιώκει να το πάρει πίσω μέσω των αυξημένων τελών. Πρόκειται περί ανακολουθίας, που αντιστρατεύεται στην πραγματοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων" του ΠΑΣΟΚ !

6. Εάν το ΠΑΣΟΚ επιμείνει στην απόφασή του να πάρει πίσω με το "δεξί" αυτό που δίνει με το "αριστερό", δίνει επιχείρημα στους πολίτες να θεωρούν τις πρωθυπουργικές δηλώσεις : "ΠΡΩΤΑ ο ΠΟΛΙΤΗΣ", λόγια του αέρα που δέν αξίζουν καμμιάς εμπιστοσύνης. Πράγμα βέβαια που βλάπτει καίρια τις σχέσεις κράτους και ΠΟΛΙΤΩΝ, γιατί η αποτυχία αποκατάστασης κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης οδηγεί στα σίγουρα στο Μ Η Δ Ε Ν !

7. Τέλος να μην παραβλέπεται η επιταγή του Συντάγματος ότι οι ΠΟΛΙΤΕΣ συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους, που εκ των πραγμάτων αποδείχνεται ότι ουδόλως ελήφθη υπόψη.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ OTO-MOTO ΣΤΙΣ 21 /12 ΣΤΙΣ 5 ΤΟ

ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

εστάλλει από την Σύμπραξη πολιτών

2 σχόλια:

  1. Περί του θέματος, θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο περί αυτής της θέσης:

    http://area51gr.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html

    Ωστόσο, κάποιος έκανε και μια καλύτερη πρόταση:

    Χρήστος:
    «Αγοραζεις ενα αυτοκινητο καποια στιγμη της ζωης σου και σου κοστιζει οσο ενα διαμερισμα!
    Θα μπορουσαν πολυ απλα τους φορους να τους εισπρατουν απο τα καυσιμα! Δεν θελει κοπο... τροπο θελει! Βαλε τη βενζινη 50%(ως φορο) πανω το λιτρο, με μηδεν τελη κυκλοφοριας ομως! Κρατα και την εισφορα μεγαλου κυβισμου γιατι για να το παρεις σημαινει οτι εχεις αλλιως δεν το παιρνεις (αν το πηρες χωρις να εχεις ας προσεχες). Ετσι ευκολα μπορεις να 'φορολογισεις' οσους κανουν πολλα χιλιομετρα, ριπαινουν περισσοτερο, εχουν αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου (καινε περισσοτερο). Δεν χρειαζονται ουτε καρτες καυσαεριων ουτε χιλιομετρητες ουτε χρονολογιες.»

    Αν εκτιμάτε τα παραπάνω ως λύσεις, ενημερώστε την "Σύμπραξη Πολιτών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς τον Χρήστο.. φίλε ωραία ιδέα σου να φορολογήσουν τα καύσιμα αλλά επειδή τα ωραία τέλη είναι μόνο στα παραμύθια άκου λίγο και την δική μου πρόταση γιατί μάλλον βιάστηκες να καταλογίσεις τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.

    1. Εγώ προσωπικά πήρα ένα αυτοκίνητο του 2004 μεταχειρισμένο και είναι 2000 κε και με έσκισαν στο σήμα από 446 στα 671 ευρώ το αυτοκίνητο είναι πένα, και αν το βάλεις κάτω με στατιστικές και αποδιξης ένα αυτοκίνητο τέτοιου τύπου είναι πολύ ποιο φιλικό προς το περιβάλλον και λιγότερο ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΟ από τα 1600αρακια και και 1800 που το τέλος είναι πολύ ποιο μειωμένο αδίκως , απλά έχουν μεγαλύτερο ντεπόζιτο τίποτα άλλο. Για του λόγου το αληθές μπορούμε να απευθυνθούμε σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία η ΚΤΕΟ .

    2. Αν θέλουν να πληρώνουμε μεγάλα τέλη κυκλοφορίας τότε να λαμβάνουν υπόψη το τι αυτοκίνητο αγοράσαμε βάση αντικειμενικής αξίας όπως ήταν παλαιοτέρα με το τεκμήριο, δεν μπορείς να έχεις ιδο τέλος κυκλοφορίας με έναν που είσπραττε τον χρόνο 10.000 με έναν που είσπραττε 60,000 κλπ,

    3. Δεν έχουμε όλη λεφτά για να πάρουμε καινούρια γιατί αν είχα θα έπαιρνα Mercedes 1800 κκ με 70.000 ευρώ και θα πλήρωνα το ανάλογο σήμα που είναι γελοίο σε σχέση με το αυτοκίνητο.

    4. Συνοψίζοντας : βενζίνη είναι ήδη σε ψηλά επίπεδα για όλα τα ΙΧ-μοτο οπότε αφήστε τη εκεί που είναι.

    Θέλουν ψηλά σήματα?. Ωραία να καταργήσουν τα ΚΤΕΟ και της κάρτες καυσαερίων έτσι και αλλιώς άχρηστα είναι από την στιγμή που λαδώνονται όπως όλοι ξέρουμε,

    Να δημιουργηθούν παντού χώροι παρκαρίσματος ( αν δείτε την Ευρώπη θα κλαίτε. ) και να πληρώνουμε το μικρό αυτό αντίτιμο και όχι τα 5 ευρώ την ώρα σε κάθε αληταρία. Καθώς και το bonus του κάθε ασtνομικού που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να κόβει κλήσεις , πυροβολεί παιδιά και να αφήνει αλλοδαπούς και άλλους εγκληματίες ατιμώρητους .

    Όλοι σίγουρα γνωρίζετε πώς αν φέρετε ένα αυτοκίνητο από ευρωπαϊκή χωρά είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ μέχρι αηδίας να το εκτελωνίζουν εφόσον είμαστε γκουχου γκουχου χωρά της ευρωπαϊκής ένωσης , και πληρώνει το κράτος μεγάλο πρόστιμο κάθε μήνα στην Ε.Ε αλλά τα έσοδα υπερτερούν τον εξόδων τους αλλά επιβαρύνουν εμάς που θέλουμε να βρούμε καλό και φτηνό αυτοκίνητο.

    Μπορώ να κάθομαι να μιλώ με της ώρες για τις αδικίες, και όλα τα άλλα θέματα που απασχολούν την δίστιχη και μαύρο πρόβατο τις Ε.Ε Ελλάδα, καλύτερα ήμασταν πριν ενταχτούμε λες και το θέλαμε.

    Ένα αυτοκίνητο πλέον θέλει κάθε χρόνο σήμα , ασφάλεια, βενζίνες, συντήρηση , κτεο,καρτα καυσαερίων , και σε πολλές περιπτώσεις παρκινγκ (κάντε τα μαθηματικά)


    Λύσεις : επαναφορά στα τεκμήρια αυτοκινήτων ώστε να φορολογείται ο καθένας με το όχημα του αναλόγως τον εισοδημάτων του,
    Επαναφορά στα προηγούμενα τέλη κυκλοφορίας στην χειρότερη περίπτωση .
    Τα πράσινα τέλη ξέρουμε άλλοι πώς είναι απλά φοροεισπρακτικός μηχανισμός δεν περιμέναμε την νοικοκυρά Μπιρμπίλη του πασοκ να μας πι πιο αμάξι είναι κακό η καλό, ας ασχοληθεί με τα οικιακά που σίγουρα δεν της πάω κόντρα.
    Θέλουν να τα κρατήσουν ως έχουν? Πολλή ωραία κανένα πρόβλημα να μας κάνουν αυξήσεις έχετε ιδέα πόσο είναι ο βασικός μισθός ανειδίκευτου στης ευρωπαϊκές χώρες? έχω πάει και έχω δει, είμαστε για κλάματα.
    Υστερόγραφο :την ολυμπιάδα θα την πληρώνουμε ξανά και ξανά και τα ολυμπιακά ακίνητα σαπίζουν όλα το ένα μετά το άλλο.
    Ευχαριστώ πολύ Χρήστος συνονόματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.