Δεύτερος τερμάτισε ο Τίμο Γκλοκ της Toyota, ισοφαρίζοντας έτσι το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά μέσα στο 2009, παίρνοντας την τρίτη θέση πίσω από το τιμόνι της Renault.
Μεγάλος κερδισμένος της κούρσας ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος μπροστά από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο και επέκτεινε κατά ένα βαθμό την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα έναντι του Βραζιλιάνου team mate του (στους 15 πλέον), τρεις αγώνες πριν πέσει η αυλαία της σεζόν.
Μπροστά από τις δύο Brawn, στην τέταρτη θέση, βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ένα αποτέλεσμα που αφήνει τον Γερμανό οδηγό της Red Bull με μηδαμινές ελπίδες διεκδίκησης του τίτλου.
Η τελική κατάταξη του GP Σιγκαπούρης:
Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος
1. Χάμιλτον McLaren-Mercedes (B) 1h56:06.337
2. Γκλοκ Toyota (B) + 9.634
3. Αλόνσο Renault (B) + 16.624
4. Φέτελ Red Bull-Renault (B) + 20.261
5. Μπάτον Brawn-Mercedes (B) + 30.015
6. Μπαρικέλο Brawn-Mercedes (B) + 31.858
7. Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes (B) + 36.157
8. Κούμπιτσα BMW Sauber (B) + 55.054
9. Νακατζίμα Williams-Toyota (B) + 56.054
10. Ράικονεν Ferrari (B) + 58.892
11. Ρόσμπεργκ Williams-Toyota (B) + 59.777
12. Τρούλι Toyota (B) + 1:13.009
13. Φιζικέλα Ferrari (B) + 1:19.890
14. Λιούτσι Force India-Mercedes (B) + 1:33.502
Εγκαταλείψεις:
Οδηγός Μονοθέσιο Γύροι
Αλγκουερσουάρι Toro Rosso-Ferrari (B) 47
Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari (B) 48
Ουέμπερ Red Bull-Renault (B) 45
Σούτιλ Force India-Mercedes (B) 23
Χάιντφελντ BMW Sauber (B) 19
Γκροζάν Renault (B) 3
Οι βαθμολογίες μετά από 14 γύρους:
Οδηγοί:
1. Μπάτον 84
2. Μπαρικέλο 69
3. Φέτελ 59
4. Ουέμπερ 51.5
5. Ράικονεν 40
6. Χάμιλτον 37
7. Ρόσμπεργκ 30.5
8. Αλόνσο 26
9. Γκλοκ 24
10. Τρούλι 22.5
11. Κοβαλάινεν 22
12. Μάσα 22
13. Χάιντφελντ 12
14. Κούμπιτσα 9
15. Φιζικέλα 8
16. Σούτιλ 5
17. Μπουεμί 3
18. Μπουρντέ 2
Κατασκευαστές:
1. Brawn-Mercedes 153
2. Red Bull-Renault 110.5
3. Ferrari 62
4. McLaren-Mercedes 59
5. Toyota 46.5
6. Williams-Toyota 30.5
7. Renault 26
8. BMW Sauber 21
9. Force India-Mercedes 13
10. Toro Rosso-Ferrari 5
πηγή το βήμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.