Στo σιρκουί πόλης, στους δρόμους της Βαλένθια, ο Βραζιλιάνος απέφυγε τα λάθη και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να... χτυπήσει. Αρχικά προσπέρασε στα pits τον Heikki Kovalainen, βγαίνοντας δεύτερος στην πίστα, και εν συνεχεία 20 γύρους πριν από την καρό σημαία επωφελήθηκε του τραγικού λάθους από τους μηχανικούς της McLaren. O μόνιμα πρωτοπόρος ως εκείνο του αγώνα Lewis Hamilton ειδοποιήθηκε να εισέλθει για το δεύτερο ανεφοδιασμό του, αλλά χωρίς τα ελαστικά να είναι στη θέση τους καθυστέρησε πάρα πολύ.
Άλλο που δεν ήθελε ο Barrichello. Κάλυψε εύκολα τη διαφορά που είχε εξασφαλίσει ο Βρετανός αντίπαλός του και οδηγώντας συνετά ως το τέλος άκουσε τον εθνικό ύμνο της πατρίδας του, όντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Ο άτυχος Hamilton πίεσε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, μήπως και προλάβει τον πιλότο της Brawn, μείωσε κάπως τη διαφορά, ωστόσο το παιχνίδι είχε χαθεί προηγουμένως. Πάντως ο παγκόσμιος πρωταθλητής επιβεβαίωσε την επιστροφή της ομάδας του στις κορυφαίες θέσεις. Άλλωστε ο έτερος πιλότος της McLaren, o Kovalainen, τερμάτισε τέταρτος ολοκληρώνοντας ένα αξιόλογο τριήμερο.
Μεταξύ των δύο "ασημί βελών"... σφήνωσε ο Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός έκανε αθόρυβα τη δουλειά του και πήρε αυτό που άξιζε, την τρίτη θέση στο πόντιουμ. Η μάχη για τις πιο πίσω θέσεις βρήκε τον Nico Rosberg (Williams) να κερδίζει τον Fernando Alonso (Renault), τον Jenson Button να παίρνει δύο πολύτιμους βαθμούς και τον Robert Kubica να μπαίνει αναπάντεχα στην οκτάδα δείχνοντας το άλλο πρόσωπο της BMW. Απογοήτευσαν πλήρως οι δύο Red Bull των Vettel και Webber.
πηγή Contra.gr
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφορά | Βαθμοί |
1 | Rubens Barrichello | Brawn | - | 10 |
2 | Lewis Hamilton | McLaren | +2.358 | 8 |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | +15.994 | 6 |
4 | Heikki Kovalainen | McLaren | +20.032 | 5 |
5 | Nico Rosberg | Williams | +20.870 | 4 |
6 | Fernando Alonso | Renault | +27.744 | 3 |
7 | Jenson Button | Brawn | +34.913 | 2 |
8 | Robert Kubica | BMW | +36.667 | 1 |
9 | Mark Webber | Red Bull | +44.910 | |
10 | Adrian Sutil | Force India | +47.935 | |
11 | Nick Heidfeld | BMW | +48.822 | |
12 | Giancarlo Fisichella | Force India | +1:03.614 | |
13 | Jarno Trulli | Toyota | +1:04.527 | |
14 | Timo Glock | Toyota | +1:26.519 | |
15 | Romain Grosjean | Renault | +1:31.774 | |
16 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | +1 γύρος | |
17 | Luca Badoer | Ferrari | + 1 γύρος | |
18 | Kazuki Nakajima | Williams | + 3 γύροι | |
19 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | Εγκατέλειψε | |
20 | Sebastian Vettel | Red Bull | Εγκατέλειψε |
Η κατάταξη των οδηγών
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Βαθμοί |
1. | Jenson Button | Brawn | 72 |
2. | Rubens Barrichello | Brawn | 54 |
3. | Mark Webber | RBR | 51,5 |
4. | Sebastian Vettel | RBR | 47 |
5. | Nico Rosberg | Williams | 29,5 |
6. | Lewis Hamilton | McLaren | 27 |
7. | Kimi Raikkonen | Ferrari | 24 |
8. | Jarno Trulli | Toyota | 22,5 |
9. | Felipe Massa | Ferrari | 22 |
10. | Timo Glock | Toyota | 16 |
11. | Fernando Alonso | Renault | 16 |
12. | Heikki Kovalainen | McLaren | 14 |
13. | Nick Heidfeld | BMW | 6 |
14. | Sebastien Buemi | STR | 3 |
15. | Robert Kubica | BMW | 3 |
16. | Sebastien Bourdais | STR | 2 |
17. | Giancarlo Fisichella | Force India | 0 |
18. | Kazuki Nakajima | Williams | 0 |
19. | Adrian Sutil | Force India | 0 |
20. | Romain Grosjean | Renault | 0 |
21. | Jaime Alguersuari | STR | 0 |
Η κατάταξη των κατασκευαστών
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
1. | Brawn | 126 |
2. | RBR | 98,5 |
3. | Ferrari | 46 |
4. | McLaren | 41 |
5. | Toyota | 38,5 |
6. | Williams | 29,5 |
7. | Renault | 16 |
8. | BMW Suaber | 9 |
9. | STR | 5 |
10. | Force India | 0 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.