Σελίδες

5 Απριλίου 2009

Γκράν Πρι Μαλαισίας. Διακοπή.


Το δεύτερο grand prix της σεζόν, αυτό της Μαλαισίας, δεν τελείωσε ποτέ.
Για λόγους ασφάλειας, ο αγώνας διακόπηκε στον 32ο γύρο (24 πριν από το τέλος), καθώς η τροπική καταιγίδα, που ούτως ή άλλως αναμενόταν κάποια στιγμή, μετέτρεψε την πίστα της Sepang σε... λίμνη και κατέστησε αδύνατη την ομαλή κίνηση των μονοθεσίων. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι οι πιλότοι (Buemi, Fisichella, Vettel, Hamilton) που πριν κυματίσουν οι κόκκινες σημαίες έχασαν τον έλεγχο στο βρεγμένο και ολισθηρό οδόστρωμα.

Ωσότου πάντως οι αγωνοδίκες ανακοινώσουν τα καθέκαστα, υπήρξε μια αναμονή μεγαλύτερη των 30 λεπτών. Άλλοι οδηγοί εγκατέλειψαν τα μονοθέσιά τους, άλλοι περίμεναν μήπως ο αγώνας εκκινήσει πάλι, οι επιτελείς των ομάδων ήταν εμφανώς ανήσυχοι, δίχως ενημέρωση για το τι πρόκειται να συμβεί. Εν τέλει και πριν τη συμπλήρωση του 2ώρου (μέγιστη διάρκεια ενός αγώνα), το grand prix της Μαλαισίας έλαβε άδοξο τέλος.

"Δύο στα δύο" για Button και Brawn

Σε μια τέτοια περίπτωση, σύμφωνα άλλωστε με τους κανονισμούς, ισχύει η κατάταξη πριν από τη διακοπή. Τυχερός ο Jenson Button, ο οποίος είχε κατορθώσει να "επιβιώσει" από τις διαδοχικές αλλαγές ελαστικών (οι πιλότοι μπαινόβγαιναν στα pits εξαιτίας των... τερτιπιών του καιρού) και οδηγούσε μέχρι εκείνο σημείο την κούρσα. Πανηγύρισε έτσι τη δεύτερη νίκη του για εφέτος, έστω κι αν από τη Μαλαισία έφυγε με τους μισούς βαθμούς (5 αντί για 10), αφού δεν είχε συμπληρωθεί το 75% του grand prix.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε αναπάντεχα ο Nick Heidfeld (BMW), καθώς μολονότι είχε μείνει πίσω από τον Timo Glock ωφελήθηκε από το γεγονός πως ελήφθη υπ' όψη η κατάταξη των μονοθεσίων όταν ο Button πέρασε για τελευταία φορά τη γραμμή του τερματισμού. Αν και στη διάρκεια του επόμενου γύρου ο Heidfeld δέχθηκε το προσπέρασμα του Glock ανέκτησε τη θέση του στα... χαρτιά. Ο Γερμανός πιλότος της Toyota έκανε μια τρομερή προσπάθεια, όταν με ενδιάμεσα ελαστικά (οι άλλοι είχαν ακραίων συνθηκών), εξαπέλυσε επίθεση και γυρνώντας πιο γρήγορα από τους αντιπάλους τους προσπερνούσε έναν-έναν. Κατετάγη ωστόσο τρίτος.

Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Trulli (Toyota), Barrichello (Brawn), Webber (Red Bull), Hamilton (McLaren) και Rosberg (Williams), ο οποίος πήρε... μισό βαθμό. Ούτε βαθμός για τη Ferrari, η στρατηγική της οποίας κατέστρεψε τον αγώνα του Kimi Raikkonen.

Τα αποτελέσματα του GP Μαλαισίας

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Βαθμοί
1. Jenson Button BrawnGP 55:30.622 5
2. Nick Heidfeld BMW Sauber +22.722 4
3. Timo Glock Toyota +23.513 3
4. Jarno Trulli Toyota +46.173 2,5
5. Rubens Barrichello Brawn GP +47.360 2
6. Mark Webber Red Bull +52.333 1,5
7. Lewis Hamilton McLaren +1:00.733 1
8. Nico Rosberg Williams +1:11.576 0,5
9. Felipe Massa Ferrari
10. Sebastien Bourdais Toro Rosso
11. Fernando Alonso Renault
12. Kazuki Nakajima Williams
13. Nelson Piquet Jr. Renault
14. Kimi Raikkonen Ferrari
15. Sebastian Vettel Red Bull
16. Sebastien Buemi Toro Rosso
17. Adrian Sutil Force India
18. Giancarlo Fisichella Force India
19. Robert Kubica BMW Sauber Εγκατέλειψε
20. Heikki Kovalainen McLaren Εγκατέλειψε

Η κατάταξη των οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1. Jenson Button Brawn GP 15
2. Rubens Barrichello Brawn GP 10
3. Jarno Trulli Toyota 8,5
4. Timo Glock Toyota 8
5. Fernando Alonso Renault 4
6. Nick Heidfeld BMW Sauber 4
7. Nico Rosberg Williams 3,5
8. Sebastien Buemi Toro Rosso 2
9. Mark Webber Red Bull 1,5
10. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1
11. Lewis Hamilton McLaren 1

Η κατάταξη των κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1. Brawn GP 25
2. Toyota 16,5
3. Renault 4
4. BMW Sauber 4
5. Williams 3,5
6. Toro Rosso 3
7. Red Bull 1,5
8. McLaren 1

2 σχόλια:

  1. Καλώς σας βρήκα συναγωνιστές!!!

    Καλή δύναμη και καλό αγώνα!!!


    Σας προσθέτω στους συνδέσμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να εισαι καλα.
    Σε περιμενουμε και ως αναγνώστη.
    Βαλαμε το ιστολόγιο σου ηδη στους συνδέσμους μας και στα ιστολογια που παρακολουθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.