Σελίδες

18 Ιανουαρίου 2009

Τι διδάσκονται τα τουρκόπουλα στο σχολείο; Το πιο βολικό ψέμα ότι πολύ απλά, οι Ελληνες είναι ένα τουρκικό φύλο !!!!!!!!


Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ’Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία -και ξεχνάει το κρυφό σχολειό- το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονας διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:

-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασίαείναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλιατο 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικάύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά τηςχωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά πουβρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά.

Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός-ήταν τουρκικής προέλευσης!
Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωικές, Μυκηναίους, Ίωνες,
Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.

Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα
μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!
Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerivefiliki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το…2480 π.χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία.

Πηγή: Εφημερίδα ΤΟ ΘΕΜΑ - Νίκος Χειλαδάκης

από το strategy-geopolitics.blogspot.com

Οι Τούρκοι παραμυθιάζουν τον λαό τους αποκρύπτοντας την πραγματική καταγωγή τους απο τους Μογγόλους και τις στέππες της Ασίας (αν και τα πολεμικά τους σχέδια ονομάζονται Αττίλας κλπ) και άσχετα με το αν ολα τα ονόματα και τα τοπονύμια μεχρι και σήμερα στην Μογγολία και σε άλλες τουρκογενείς και τουρκόφωνες περιοχές απο όπου πέρασαν οι Τούρκοι ερχόμενοι προς την Ευρώπη περίπου το 1000 μ.Χ., ειναι τα ίδια με των σημερινών Τούρκων. Οι Σκοπιανοί παραμυθιάζουν τον λαό τους κλέβοντας την Ελληνική ιστορία. Οι Αλβανοί παραμυθιάζουν τον λαό τους ισχυριζόμενοι ότι ειναι οι αρχαίοι Ιλλυριοί !!!! και μαλιστα συγγενείς με τους Ελληνες !!!! ενώ ακόμα και σήμερα η περιοχή απο όπου τους έφεραν οι Τούρκοι επι τουρκοκρατίας, στον Καυκασο λέγεται Αλβανία !!!! Οι Βούλγαροι παραμυθιάζουν τον λαό τους και ενώ οι ιδιοι κατέσφαξαν και εκβουλγάρισαν βίαια τους Ελληνες της Ανατολικής Ρωμυλίας, ισχυρίζονται ότι η Μακεδονία και η Θράκη ειναι Βουλγαρικές περιοχές. Μαλιστα το 1941 που εισέβαλαν πίσω απο τους Γερμανούς, σαν στρατός κατοχής και κατέλαβαν την Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη απαίτησαν απο τους Ελληνες κατοίκους να μην μιλούν την Ελληνική γλώσσα !! και να αλλάξουν τις καταλήξεις των ονομάτων τους σε -ωφ.
Ολα αυτά συμβαίνουν σήμερα, εδω και τώρα και η αντιδραση της Ελλάδας φιλειρηνική και να προωθήσει τα συμφέροντα των εν λόγω κρατών προς την Ευρωπ. Ενωση και αλλους διεθνεις οργανισμούς.
Η υποστήριξη της ένταξης της Βουλγαρίας σε Ε.Ε. και ΝΑΤΟ, η σύνδεση της Αλβανίας με την Ε.Ε. (μολις χθες εγκριθηκε απο την Ελληνική βουλή), η προώθηση της ενταξιακής πορείας της Τουρκίας προς την Ε.Ε. (πάγια πολιτική και των δύο μεγαλων κομματων), και η ενταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ με μονη απαίτηση (και καλα) το όνομα το οποίο οπως τελευταία υποστηρίζει η κυβέρνηση, μπορεί καλλιστα να περιέχει τον ορο Μακεδονία !!!!!!!!! αρκει να ειναι σε συνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό !! Ορίστε;
Ως πότε ρε προδότες θα συνεχίσετε αυτά τα αίσχη. Ως πότε θα παραμυθιάζετε κι εσεις τα ελληνόπουλα με ευρωπαϊκά και αμερικανικά ψέματα;Ως πότε ρε προοδευτικοί ξενόδουλοι, κουλτουριαρηδες θα κοιμιζετε τον Ελληνικό λαό;
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ τώρα. Κατάργηση του ανθελληνικού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (αλήθεια το Ινστιτούτο τι σημαίνει, δεν ειχαν μια ελληνική λέξη να χρησιμοποιήσουν;)
Κύριε Υποργέ ΕΘΝΙΚΗΣ Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανελαβε τις ευθύνες σου και εξελλήνισε την παιδεία μας, πριν μπείς κι εσυ μαζι με Μπακογιάννη και Μεϊμαράκη στην "μαυρη" λίστα.

Χάρηκα ιδαίτερα που επιτέλους καποιον Ελληνα Υπουργό τον κ. Σαμαρά άρχισαν απο τώρα να τον βρίζουν και να τον λοιδωρούν οι Σκοπιανοί. Παντα τέτοια κ. Σαμαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.