Σελίδες

3 Ιανουαρίου 2009

Στειλαμε στις γιορτες 311,5εκατ. SMS

Δυσπιστούμε κάθε φορά που οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανακοινώνουν τον αριθμό των γραπτών μηνυμάτων που έστειλαν οι συνδρομητές τους (δηλαδή, όλοι εμείς) στη διάρκεια της Πρωτοχρονιάς, αλλά μετά βλέπουμε τι γίνεται και στο εξωτερικό και δεν έχουμε και πολλές απορίες.

Το 2009, λοιπόν, έκανε ποδαρικό με τους κατοίκους της Ελλάδας να στέλνουν 63,8 εκατ. μηνύματα, 10% περισσότερα σε σύγκριση με πέρυσι. Βέβαια, αρκετοί ήταν εκείνοι που επέμειναν να επικοινωνήσουν χρησιμοποιώντας την... παλιά, καλή υπηρεσία φωνής με αγαπημένα τους πρόσωπα στις πρώτες ώρες της νέας χρονιάς και όσοι το κατάφεραν με την πρώτη, μάλλον θα ένιωσαν περίπου σαν να τους έπεσε το φλουρί της βασιλόπιτας. Τα τρία δίκτυα της χώρας (Cosmote, Vodafone, Wind) ανέφεραν πως σε κάποιες στιγμές η τηλεπικοινωνιακή κίνηση που κλήθηκαν να διεκπεραιώσουν ξεπερνούσε ώς και κατά 200% την κίνηση που καταγράφεται στη διάρκεια μιας κανονικής ημέρας.

Συνολικά στην περίοδο μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας διανεμήθηκαν 311,5 εκατ. μηνύματα. Αυτό είναι το εύκολο, το δύσκολο είναι να υπολογίσει κανείς πόσο κόστισε η αποστολή όλων αυτών των SMS, αφού οι εταιρείες έχουν διάφορα εκπτωτικά προγράμματα. Με ένα μέσο όρο, πάντως, και με σχετικά μετριοπαθείς υπολογισμούς, φαίνεται πως για τις ευχές μας μέσω κινητού ξοδέψαμε κάπου μεταξύ 18 και 22 εκατ. ευρώ.

Ανά εταιρεία, η Cosmote σημειώνει ότι κατά την εορταστική περίοδο πραγματοποιήθηκαν 1,25 εκατ. λεπτά βιντεο-κλήσεων, ενώ μέσω του δικτύου της διακινήθηκαν δεδομένα συνολικού όγκου 35 ΤΒ, το ισοδύναμο δηλαδή 8.900 DVD.

Η Vodafone αναφέρει πως στη διάρκεια της Πρωτοχρονιάς εξυπηρέτησε την αποστολή 17,2 εκατ. μηνυμάτων, 122% περισσότερα σε σχέση με μια κανονική ημέρα. Κατά την πρώτη ώρα του 2009, προσθέτει η εταιρεία, πραγματοποιήθηκαν 5,7 εκατ. τηλεφωνικές κλήσεις.

Η Wind, από την πλευρά της, επισημαίνει πως μόνο κατά τις 3 πρώτες ώρες του 2009 πραγματοποιήθηκαν από τους συνδρομητές της 4,9 εκατ. κλήσεις φωνής και 6,62 εκατ. μηνύματα. Σε σύγκριση με μια τυπική καθημερινή, προσθέτει η εταιρεία, η υπηρεσία γραπτών μηνυμάτων είχε 200% αύξηση στη χρήση της.

Απιστευτα ποσα, και να σκεφτουμε ποσα παιδια πεθαινουν καθε μερα απο την πεινα, γιατι τους λειπει ενα κομματι ψωμι.

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.