Σελίδες

20 Αυγούστου 2020

ΦΡΑΟΥ ΜΕΡΚΕΛ ΑΛΛΗΘΩΡΙΖΕΙΣ


Σεβαστή κυρία Μέρκελ 
φαίνεται ότι αλληθωρίζεις 
με άλλο μάτι το Νότο βλέπεις 
και με άλλον τον Βορρά αντικρύζεις 
με κακό μάτι τη Ρωσία 
και ας σου δίνει αέρια εν αφθονία 
και σε κάνει πλουσία 
και με άλλο την απολυταρχική Τουρκία 
που τις φυλακές έκανε πολιτεία 

Μόνο ο κ. Μακρόν 
τον μέγα κίνδυνο έχει εννοήσει 
εσένα ο κακούργος Ερντογάν 
όμηρο σε έχει καταστήσει 

Ενας νέος Χίτλερ έχει γεννηθεί 
πολύ πιό επικίνδυνος γιατί είναι τζιχαντιστής 
ο μόνος που τρεις στρατούς διαθέτει 
τον κανονικό (νατοϊκό) τον τρομοκρατικό(τζιχαντιστικό) 
και τον άοπλο μεταναστευτικό 
εκατομμύρια πιστούς στο Ισλάμ 
έχει επιστρατεύσει 
την Ευρώπη με αυτούς θα κυριεύσει 

Προαιώνιο προπύργιο η Ελλάς 
υπέρ των δυτικών ιδανικών από 
αρχαιοτάτων χρόνων πολεμά 
τώρα ο σουλτάνος κρούει την πόρτα 
η Ελλάδα μόνη αμύνεται με τα όπλα 
η Ευρώπη αδιάφορη με ευχολόγια μας ταΐζει 
όπως πρώτα και με χόρτα 

Δύο μέτρα εφαρμόζεις 
και δύο σταθμά 
προσποιείσαι ότι ενεργείς αντικειμενικά 
κάθε πράξη σου τουρκοφιλία όζει 
σε κάθε κρίση την Τουρκία σώζεις 

Τίποτα δεν διδάχθηκες από την ιστορία 
δύο πολέμους έχασες με σύμμαχο την Τουρκία 
και στους δύο η Ελλάδα υπήρξε η αιτία 
τούτη η «δράκαινα» στο αίμα της 
έχει ιχώρ αλλά και αμβροσία 

Διάβασε τους Σίλερ και Νίτσε 
τι ο καθείς για την Ελλάδα είπε; 
τότε ίσως αλλάξεις γνώμη 
και από τους Έλληνες ζητήσεις συγνώμη 
αφού πρώτα το χρέος εξοφλήσεις 
και τους θησαυρούς 
στην αρχαιολογική τους κοίτη γυρίσεις 
το υφάδι η Ελλάδα του Πολιτισμού και το στημόνι 
μην την αφήνεις μόνη και σταμάτα 
να την λαβώνεις 

Η Ελλάδα του Ναζισμού 
και του Φασισμού έγινε ο τάφος 
η Κρήτη τα φτερά του Γερμανού 
αλεξιπτωτιστού έκοψε με πάθος 
αυτά δεν σου έγιναν μαθήματα; 
όμως η ιστορία έχει γυρίσματα και παραπατήματα 
και θα σου βγουν μπροστά σαν πικρά παθήματα 

Κυρία Μέρκελ όχι στην ίδια μοίρα 
το θύτη και τα θύματα 
Ελλάδα και Κύπρος εταίροι σου 
δείξε τους αγνά αισθήματα 

Αμφικτύων 
20/8/ 2020 

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος 
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών   
http://amphiktyon.blogspot.com/  
http://amphiktyon.org

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο, με εξαίρεση τις τελευταίες δύο γραμμές....Να πάνε στα τσακίδια φίλε Στρατηγέ μου...Ούτε τον οίκτο τους θέλουμε, ούτε τα ύπουλα αισθήματα τους, ούτε και τους ίδιους...Δόλιοι ήταν και δόλιοι θα παραμείνουν Ας αφυπνισθεί μόνο αυτός ο λαός ο καλός και αγαπημένος, ο πάντα ευκολόπιστος και πάντα προδομένος. (Σολωμός)

    Και όσο αφορά το ερώτημα γιατί τόσο μίσος τρέφουν για τον Ελληνισμό, οι ξένοι άσπονδοι φίλοι μας, που μας εγκαταλείπουν πάντα, ο μεγάλος φιλόσοφος Νίτσε δίνει μια ολοκληρωμένη τεκμηριωμένη, αποστομωτική απάντηση…
    ΙΔΕ GOOGLE. ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΔΟΛΙΟΙ ΟΛΕΤΗΡΕΣ ΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΈΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ..

    Διαβάστε την, για να βρείτε την απάντηση…:

    Ο μεγάλος *Νίτσε ( Friedrich Nietzshe) το 1872, στο μεγαλειώδες του βιβλίο « Η γέννηση της τραγωδίας» στο κεφάλαιο 15, ( Μνημειώδες έργο του Τάδε έφη Ζαρατούστρας), αναφέρει για το Ελληνικό Έθνος…:

    «Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξης του, ο δυτικοευρωπαϊκός «πολιτισμός», προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε και να δημιουργούσαν φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στην σύγκριση του, με το ελληνικό μοντέλο συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα. Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικό, ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφος του.

    Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους, δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαν μια για πάντα να απαλλαγούν από αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους, έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους. Έτσι οι άνθρωποι συνεχίζουν να νοιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, που και που κάποιος εμφανίζεται, που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, που διδάσκει, ότι οι Έλληνες είναι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα, τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχομένων πολιτισμών, είναι πολύ χαμηλής ποιότητας, σε σχέση με τους ηνίοχους Έλληνες, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία ξεπερνούν με Αχίλλειο πήδημα…» Νίτσε – Επιστολή προς τον γιό του 5 Ιουλίου 1815

    Τέλος μεταξύ αστείου και πολύ σοβαρού..., για όσους διερωτώνται τι λέει η χαριεντισμένη Μερκελ απόγονος των ΝΑΖΙ που σύμμαχοι ήταν των Τούρκων πάντα, στον πολύτιμο καθρέφτη που της χάρισε ο επιστήθιος φίλος της Ερντογάν....

    "Καθρέφτη καθρεφτάκι μου έλα για πες μου τώρα.. Ποια είν’ η ομορφότερη σε τούτη δω τη χώρα;"
    Ο μαγικός καθρέφτης έδειξε να διστάζει για λίγο, αλλά στο τέλος απάντησε.
    "Βασίλισσα μου όμορφη και σ’ όλα προικισμένη, ακόμα είσαι ωραία, μα ακόμα κι από σε πιο ωραία είν’ η Χιονάτη"(Ελλάδα.)
    "Η βασίλισσα Μέρκελ, δεν μπορούσε να πιστέψει στ’ αυτιά της. Πρασίνισε από το κακό της και όταν επέστρεψε στο δωμάτιο της άρχισε να σπάει ότι έβρισκε μπροστά της"
    "Αυτή η καταραμένη Ελλάδα! Θα το πληρώσει πολύ ακριβά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.