16 Μαρτίου 2021

Επιδιώκουν να δημιουργήσουν νέα συνείδηση στους Έλληνες της Κύπρου

Γράφει ο Γιάννης Σπανός 
 
Η διαπίστωση του Γερμανού φιλοσόφου ότι όλοι ψάχνουν να βρούν το δηλητήριο που θα εξοντώσει τους Έλληνες, επαληθεύεται στο κεφάλαιο της συνείδησης των Ελλήνων. Αφού δοκίμασαν κάθε μέσο εξαφάνισης των Ελλήνων και απέτυχαν, αποπειρώνται να εφαρμόσουν τη «σύγχρονη» εξοντωτική μέθοδο. Τον πόλεμο εναντίον της συνείδησης, της δύναμης που εκφράζεται με τον μύθο του αναγεννώμενου φοίνικος μέσα από την τέφρα του. Μάχονται εναντίον των ιδεών που συγκροτούν τη φυλετική οντότητα. Των αρχών, των αξιών, των ιδεωδών που είναι αυτοφυείς δυνάμεις. Και διασπείρουν την παθογένεια του ατομισμού. Την εγκεφαλική αλλοτρίωση.
 
Αφού απέτυχε η εκκαθάριση διά μαχαίρας που ιστορείται από την εποχή των Ρωμαίων, επί Τραϊανού, 116 μ.Χ. με την επανάσταση του Ιουδαίου Αρτεμίωνος. Κατά Ξιφιλίνο (σελ.241, Paul Diacon), σκοτώθηκαν 240.000, «απώλοντο μυριάδες 4 και 20, και διά τούτο ουδενί Ιουδαίω επιβήναι αυτής έξεστιν αλλά και εν ανέμω βιασθείς εις την νήσον εκπέση, θανατούται». Απέτυχαν και οι μετοικεσίες εξαναγκασμού διά της αιχμαλωσίας. Απέτυχαν και οι αραβικές επιδρομές (7ος- 10ος αιώνες) που αποδεκάτιζαν το νησί με αιχμαλωσίες, λεηλασίες, σφαγές, μέχρι που ο Νικηφόρος Φωκάς τερμάτισε τη μάστιγα (960 μ.Χ.).
 
Ακολούθησαν οι Φράγκοι τρεις αιώνες, οι Ενετοί 1489-1571, ενώ κατά την τουρκοκρατία (1570- 1878), οι σφαγές, οι ποικίλοι διωγμοί, ο εξαναγκασμός εκτουρκισμού και οι συνθήκες βαρβαρότητας είχαν σαν συνέπειες τη μείωση του πληθυσμού. Μόνο κατά την άλωση της Λευκωσίας σκοτώθηκαν 20.000. Η απογραφή των Λουζινιανών έδειχνε πληθυσμό μισό εκατομμύριο, των Βενετών 270.000 και του Μουσταφά 85.000 φορολογουμένους και 80.000 γυναικόπαιδα. Δηλαδή σφαγιάστηκε ή εκπατρίστηκε ο μισός πληθυσμός του νησιού. Και το κακό συνεχίστηκε. Στα 1700 έμειναν 60.000 από τους οποίους 18.000 μουσουλμάνοι. (Γιάννη Σπανού, «Κυπριακή Λογοτεχνία», Ε΄έκδοση 1997). Σημειώνονται οι επιδημίες, οι σεισμοί (332, 342) που άνοιξαν νεκροταφεία σ’ όλη την Κύπρο.  
 
Το σύστημα απέτυχε. Και άλλαξε από τους Άγγλους (1878-1960). Όταν ετέθη σε εφαρμογή η διάλυση της ελληνικής συνείδησης του Λαού, της προαιώνιας παράδοσής του και της πνευματικής υπόστασης του ανθρώπου. Ειδικότερα επιχειρήθηκε συνειδησιακή αλλοτρίωση επί Στήβενσον 1920- 25 και Πάλμερ 1933-39. Παρά ταύτα και πάλιν απέτυχε η εξόντωση και αντίθετα η δύναμη του ελληνικού πατριωτισμού έφτασε στο αποκορύφωμα με το ενωτικό συλλαλητήριο του Ιανουαρίου 1950 και γιγαντώθηκε με τον απελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-59.  
 
Στη διάρκεια των έκτοτε χρόνων εμφανίζεται τάση εγκεφαλικής απαλλοτρίωσης με εισαγωγή ξένων ρευμάτων πολιτικοκοινωνικού συρμού. Οι νέοι αποξενώνονται από τα πάτρια ιδεώδη και τον συσχετισμό με την Ελλάδα, ιδιαίτερα μετά τη χουντική προδοσία του 1974 και το πραξικόπημα, όταν η λαϊκή αντίδραση εκδηλώθηκε με θυμό και αγανάκτηση και ο φυλετικός δεσμός αποδυναμώθηκε. Συνεργούντος του πολιτικού τυχοδιωκτισμού μεταστράφηκαν οι προσανατολισμοί και τα ιδεώδη έπαυσαν να ισχυροποιούν συνειδήσεις και να εμπνέουν προοπτικές.  
 
Οι ουσίες της ύπαρξης αντικαταστάθηκαν από τον παθογενή ατομισμό και την κερδοσκοπία, τον συμφεροντολογισμό και την ιστορική αποξένωση. Η νεολαία γλιστρά από το φως της έδρας προς την πνευματική ομίχλη, απομονώνεται από προαιώνιες ιδεολογίες, παγιδεύεται σε ιδεολογικούς χειμώνες , ναρκώνεται από την ξένη κουλτούρα και τη μόρφωση αλλότριας παιδείας, αδιαφορεί για τη διείσδυση της τουρκικής κατοχικής τακτικής και την προώθηση των επεκτατικών σχεδίων του εισβολέα. Η νεολαία αναζητεί τρόπους αποδέσμευσης από τις υποχρεώσεις της. Φυγοστρατεί. Μαγεύεται από την τοξικομανία, αποδέχεται την γλωσσική παραπλάνηση, γυρνά την πλάτη στην απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό. Το μέλλον της πατρίδας δεν επικεντρώνει την προσοχή του λαού.  
 
Ο άνθρωπος καταντά συνειδησιακά ανύπαρκτος με ροπή στον εγωιστικό ατομισμό. Ακόμα και η φιλία παρασύρεται από το κέρδος και την ιδιοτέλεια. Ο κίνδυνος της πληθυσμιακής αλλοτρίωσης δεν αντιμετωπίζεται και ο συμφεροντολογικός εκπατρισμός κερδίζει έδαφος. Ο νέος επιδιώκει ζωή στην Αμερική, την Ευρώπη, η οικογένεια υπεισέρχεται σε δεύτερη μοίρα. Η πολιτική δεν ενδιαφέρει, απαξιώνεται, η εκπροσώπησή της δεν προσελκύει ανθρώπινες αξίες, αφήνεται σε λαθροκυνηγούς που πρακτορεύουν ξένα συμφέροντα, η κοινωνία εγκαταλείπεται στην επιδημία της ολιγωρίας των πολιτών, η πολιτική απαξιώνεται ατομικά και κομματικά. Το εθνικό αύριον χάνει διαρκώς το ενδιαφέρον του, παύει να αποτελεί βιοτική προοπτική και ιστορική ανάγκη. Εν ενί λόγω το έδαφος χάνεται από τα πόδια μας και η κοινωνία δεν πατά σταθερά στη γη απ’ όπου προέρχεται. Ιδού, λοιπόν, ποια είναι η κατάσταση που επιβάλλουν ξένοι και δικοί μας. Η πατρίδα χάνει την υπόστασή της, η ιστορία καταντά ασήμαντη λεπτομέρεια και πνίγεται αργά-αργά στο αχανές πέλαγος απ’ όπου ανεδύθη πριν εκατομμύρια χρόνια για να υπάρξει.  
 
Η πατρίδα πεθαίνει και παραδίδεται στην ξενοκρατία και την τουρκομανία. Απέτυχαν οι Ασσύριοι, οι Αιγύπτιοι, οι Ρωμαίοι, οι Φράγκοι, οι Άγγλοι κατακτητές, δεν βρήκαν το φάρμακο εξόντωσης των Ελλήνων. Το φάρμακο το βρήκαν οι αλλογενείς απόγονοί τους και το διαδίδουν με τους συνενόχους τους. Και ποτίζουν την πατρίδα μέρα με τη μέρα μέχρι να εκπνεύσει ιστορικά, εθνικά, κοινωνικά, με τη συνέργεια των γασμούλων και των πολιτικών. Θα δεχθούμε την κατηγορία που εκπηγάζει από την ανευθυνότητά μας; Θα υπογράψουμε την αυτοκαταδίκη μας; Θα καταδικάσουμε τα παιδιά μας, τους απογόνους μας, στην ιστορική ανυπαρξία και στη συντέλεια ενός ελληνικού πολιτισμού που έζησε θριαμβικά με τη δίκαιη φήμη τεσσάρων χιλιάδων χρόνων;  
 
Φιλελεύθερος 
 



Share

1 σχόλιο:

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ είπε...

ΙΔΕΤΕ.
Μιλούν οι δόλιοι, ολετήρες, οι ... - ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamilykoukfamily.blogspot.com › 2019/09
Translate this page
18 Sep 2019 — Μιλούν οι δόλιοι, ολετήρες, οι ευεργετηθέντες, από τον Ελληνικό Πολιτισμό… ΠΕΡΙ ΑΣΠΟΝΔΩΝ ΦΙΛΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ Όταν ο Λόρδος Βύρων ...


ΠΕΡΙ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ....

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ..... ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΑΞΟΥΝ .... ΤΟ *ΠΕΙΣΜΑ ΤΟ ΚΥΠΡΑΙΪΚΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΤΕ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ, ΟΥΤΕ ΠΑΛΙΑ ΕΝ ΤΟ ΕΔΑΜΑΣΑΝ .....

*Η μακαριστή η μάνα μου έλεγε ότι το γινάτι μας είναι σιηρόττερο από το άτι μας ...Άτι εννοούσε το συμπαθέστατο γαιδουράκι της Κύπρου, σπάνια ράτσα και αυτό, που όταν μουλαρώσει .... δέκα άντρες να το τραβούν ποττέ δε θα κολώσει ....

Του Εθνικού μας Ποιητή Βασίλη Μιχαηλίδη Απόσπασμα από το ποίημα 9η Ιουλίου 1821.

Η Ρωμιοσύνη (της Κύπρου) εν φυλή συνότζιαιρη του κόσμου,
κανένας δεν εβρέθηκεν για να την ι-ξηλείψη,
κανένας, γιατί σιέπει την που τα ‘ψη ο Θεός μου.
Η Ρωμιοσύνη εν να χαθή, όντας ο κόσμος λείψει!

Σφάξε μας ούλους κι ας γενεί το γαίμαν μας αυλάκιν,
κάμε τον κόσμον μακελλειόν και τους Ρωμιούς τραούλλια,
αμμά ξερε πως ίλαντρον όντας κοπεί καβάκιν
τριγύρου του πετάσσουνται τρακόσια παραπούλια.

Το ’νιν αντάν να τρώ’ την γην, τρώει την γην θαρκέται,
μα πάντα κείνον τρώεται και κείνον καταλυέται.
Μεν μάχεσαι την θάλασσαν να την-ι ’ξηντιλήσεις·
άδικα λόγια μεν χάννεις κι αρκείς εις την δουλειάν σου.
Τον ήλιον με φύσημαν μπορείς να τον-ι σβήσεις;

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.