16 Ιανουαρίου 2021

Τα παιδιά, ο μεγαλύτερος στόχος της αριστερής νεοταξικής προπαγάνδας

Eagle forum / ΚΟ
 
Ενώ η προσοχή όλου του κόσμου έχει στραφεί στα όσα διαδραματίζονται στην Αμερική και στα του κόβιντ, η Αριστερά συνεχίζει να στοχεύει τα παιδιά με την επιθετική ατζέντα των LGBTQ. Τίποτα δεν θα μείνει εκτός ορίων: παιδικά κινούμενα σχέδια, διαφημίσεις, παιχνίδια και εμφανή μηνύματα στα διαδικτυακά προγράμματα σπουδών. Ενώ οι περισσότεροι γονείς δεν έχουν ιδέα για την έκταση της προπαγάνδας, η Nicole Russell εξηγεί με μεγάλη λεπτομέρεια πόσο αδιάκοπα είναι τα μηνύματα και γιατί οι γονείς πρέπει να αντιδράσουν μαζικά.
 
Το 2020 ήταν δύσκολο για όλους, παιδιά και ενήλικες. Τα περισσότερα παιδιά σχολικής ηλικίας αναγκάστηκαν να παρακολουθήσουν σχεδόν το σχολείο, τουλάχιστον για ένα μέρος του έτους. Αυτό, σε συνδυασμό με τα lockdown, προκάλεσε αύξηση του χρόνου που τα παιδιά κάθονται μπροστά από μία οθόνη.
 
Αυτό έκανε τους γονείς να ανησυχούν ότι τα παιδιά δεν μαθαίνουν καλά ή εκτίθενται σε πράγματα που δεν είναι αρκετά ώριμα για να τα χειριστούν. Σχετικά με αυτό, η διαίσθηση τους μπορεί να είναι σωστή: το 2020 σημειώθηκε αύξηση στο φιλικό προς το LGBTQ μάρκετινγκ που απευθύνεται σε παιδιά. 
 
Το Cartoon Network –το κύριο κοινό του οποίου είναι παιδιά– έστειλε πρόσφατα αυτό το tweet: 
 
 
"Εδώ είναι όχι μόνο η ομαλοποίηση των αντωνυμιών φύλου, αλλά και ο σεβασμός τους," λέει το tweet του Cartoon Network. «Ανεξάρτητα από το εάν τον χρησιμοποιείτε αυτός/αυτή/εμείς ή κάτι άλλο, σας αναγνωρίζουμε και σας αγαπάμε!» 
 
Τον Νοέμβριο, υπήρχαν προσπάθειες από δύο άλλες μάρκες κάπως φιλικές προς τα παιδιά, την Oreo και την Tampax. 
 
Νωρίτερα φέτος, το τηλεοπτικό κανάλι Nickelodeon ενθάρρυνε το νεαρό κοινό του να δεχτεί τρανσέξουαλ άτομα. 
 
Μάρκες που παρέχουν προϊόντα ή ψυχαγωγία που προορίζονται συνήθως για νεανικό κοινό θέλουν κατά τρόπο ξεκάθαρο να δείξουν ότι χρησιμοποιούν την επωνυμία τους για να φαίνονται «προοδευτικές» και να προβάλουν θέματα LGBTQ, ιδίως ιδέες που σχετίζονται με τα φύλα. 
 
Η αλλαγή στην γλώσσα για την μετάδοση της ιδέας μιας πολιτικής ομάδας δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά υπήρξε χαρακτηριστικό για την αξιοποίηση του πρωταρχικού στόχου του LGBTQ κινήματος: το να αναγκάζεις τους άλλους να δεχτούν αυτά τα άτομα όχι μόνο ως ίσους με τους άλλους αλλά όπως θέλουν να αποκαλούνται. 
 
Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά είναι επίσης η πρώτη φορά που έχω δει πραγματικά τα παιδιά να αποτελούν στόχο όσο και οι ενήλικες, αν όχι περισσότερο. 
 
Δεν είναι μόνο μάρκες που το κάνουν αυτό ανοιχτά. Τα στούντιο παραγωγής το κάνουν επίσης. Κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια, η ομάδα LGBTQ δικαιωμάτων και παρακολούθησης μέσων, GLAAD δημοσιεύει τον λεγόμενο Δείκτη Ευθύνης των Studio, ο οποίος «χαρτογραφεί την ποσότητα, την ποιότητα και την ποικιλομορφία των λεσβιών, των ομοφυλόφιλων, των αμφιφυλόφιλων, των τρανσέξουαλ και των queer (LGBTQ) χαρακτήρων σε ταινίες που κυκλοφόρησαν από οκτώ μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2019».  
 
Οι ταινίες κυκλοφόρησαν από μεγάλα στούντιο όπως οι Lionsgate, Paramount Pictures, Sony Pictures, Walt Disney Studios και Warner Bros. 
 
Η GLAAD λέει ότι η έκθεσή της «προορίζεται να χρησιμεύσει ως οδικός χάρτης προς την αύξηση της δίκαιης, ακριβούς και χωρίς αποκλεισμούς εκπροσώπησης των LGBTQ στις ταινίες»
 
Από τις ταινίες που κυκλοφόρησαν από μεγάλα στούντιο το 2019, σύμφωνα με το GLAAD, συνολικά 22 ή ποσοστό 18,6% «περιείχε χαρακτήρες που αναγνωρίστηκαν ως LGBTQ», τις οποίες η ομάδα θεωρεί ως «ελαφρά βελτίωση». 
 
Οι αριθμοί για το 2020 δεν είναι ακόμη διαθέσιμοι, αλλά βάσει παρατηρήσεων και ανεπίσημων στοιχείων, η χρονιά δεν ήταν και τόσο χάλια για την εκπροσώπηση των LGBTQ στα μέσα και το μάρκετινγκ. 
 
Είναι ασφαλές να πούμε ότι η αναπαράσταση των LGBTQ στα πολυμέσα –από τα κοινωνικά μέσα και την τηλεόραση έως το μάρκετινγκ και τις ταινίες– έχει δείξει μια αργή αλλά σταθερή ανοχή σε αυτές τις ιδέες που διεισδύουν, μερικές φορές χτυπάνε στα παιδιά μας. Αυτό είναι απογοητευτικό σε πολλά μέτωπα. 
 
Για τους αρχάριους, όταν άλλα πράγματα διατίθενται στο εμπόριο σε παιδιά, όπως η θρησκεία ή η πολιτική, αναπόφευκτα προκύπτει οργή. Οι woke μάζες αρχίζουν να φωνάζουν ότι ο Χριστιανισμός ή ο συντηρητισμός προσπαθεί να «κατηχήσει» τα παιδιά τους. 
 
Τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά είναι προφανή εδώ και δεν χρειάζεται να είστε συντηρητικός ή θρησκευόμενος για να το αντιληφθείτε. 
 
Όλη αυτή η εκπροσώπηση LGBTQ, μέσω του μάρκετινγκ γνωστών επωνυμιών ή ψυχαγωγίας, θα μπορούσε να κάνει ένα παιδί να σκεφτεί ότι αυτές οι ιδέες είναι φυσιολογικές, υγιείς και υπάρχουν ευτυχώς παντού. Αλλά είναι αυτό αλήθεια; 
 
Ο transgender πληθυσμός των νέων είναι σχετικά μικρός, αν και αυξάνεται ραγδαία. Τον Ιούνιο του 2019, μια δημοσκόπηση της Gallup ανέφερε ότι οι Αμερικανοί υπερεκτιμούν πολύ το μέγεθος του πληθυσμού των ομοφυλόφιλων και των τρανσέξουαλ. 
 
Αυτή η τάση ενισχύει τη θέση της αρθογράφου της Wall Street Journal, Abigail Shrier, συγγραφέα του «Irreversible Damage: The Transgender Craze Seducing Our Daughter», ότι η ιδεολογία των τρανσέξουαλ ενεργεί περισσότερο ως κάτι που είναι μεταδοτικό παρά μια κλειστή κοινωνική νόρμα που περιμένει να απελευθερωθεί. 
 
Ο τρανς νεανικός πληθυσμός διατρέχει επίσης αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και αυτοκτονίας, παρά την ικανότητά του να ζει ελεύθερα εξαιτίας νόμων περί μη διάκρισης, σε κοινωνικές ή ιατρικές «μεταβάσεις» και εξαναγκασμού των άλλων να χρησιμοποιούν τις «σωστές» αντωνυμίες τους. 
 
Όταν είσαι δυστυχισμένος σε μια ελεύθερη χώρα υποδηλώνει ότι ίσως το ζήτημα να μην είναι η μισαλλοδοξία αλλά η εφαρμογή μιας αποτυχημένης θεραπείας, επειδή υπήρξε εσφαλμένη διάγνωση για την ασθένεια. 
 
Σε μια χρονιά που περισσότεροι νέοι ήταν συνδεδεμένοι, κολλημένοι σε οθόνες περισσότερο από ποτέ, είναι αποθαρρυντικό να βλέπουμε την επιμονή και τη συνέπεια των εμπορικών επωνυμιών και της ψυχαγωγίας που στοχεύουν παιδιά και νέους και ενθαρρύνουν την ομαλοποίηση των LGBTQ εννοιών. 
 
Θα μπορούσαν όλες αυτές οι βιομηχανίες μάρκετινγκ και ψυχαγωγίας για παιδιά να τα ενθαρρύνουν να διαβάσουν, να παίξουν, να είναι ευγενικά, να σέβονται τους ηλικιωμένους, να απορρίπτουν την άσχημη γλώσσα ή να απέχουν από το σεξ – αντίθετα όμως, τα ενθαρρύνουν στην συστροφή της γλώσσας, την αποδοχή μιας «νόρμας» που βλάπτει τους νέους και τη διαιώνιση ενός μύθου ότι η κοινότητα LGBTQ περιθωριοποιείται. 
 
Ήρθε η ώρα για αυτές τις βιομηχανίες να αφηγηθούν ιστορίες, να συσκευάσουν μπισκότα ή να κάνουν τους ανθρώπους να γελούν - και να αφήσουν τα παιδιά μας μόνα τους - leave our kids alone.  
 
ΚΟ / από εδώ 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.