13 Νοεμβρίου 2019

Ποινικώς κολάσιμος Ελληνισμός

Τὸ ὁλοκληρωτικὸ μουσουλμανικὸ στοιχεῖο ὡς ἐπιθετικότερo θὰ ἐπικρατήσει τῆς χριστιανικῆς ἀνεκτικότητος

Καθὼς ἡ ἀνθρωπογεωγραφικὴ ἀναδιάταξη τοῦ ἑλληνωνύμου οἰκοπέδου προχωρεῖ οὐχ ἥκιστα γεωμετρικῶς, δὲν θὰ ἀργοῦσε ἡ στιγμὴ κατὰ τὴν ὁποία θὰ ἀρχίζαμε νὰ ἀμφιβάλουμε γιὰ τὴν ἰσχὺ τῆς κυριότητός μας ἐπί τῆς πατρῴας γῆς. Τὰ μέσα μαζικῆς πλύσεως ἐγκεφάλου ἐμφανίζονται ἀναφανδὸν ὡς σπορεῖς αὐτῆς τῆς ἀμφιβολίας στὴ συνείδηση τῆς ἑλληνικῆς κοινῆς γνώμης.

Ἡ πειστήρια μεθόδός τους στηρίζεται σὲ τρεῖς ἐν ὀλίγοις ψευδεῖς προκείμενες : ἐφόσον οἱ ἀμείωτες λαθραῖες εἰσροὲς εἶναι ἀδύνατον νὰ ἐλεχθοῦν, ὅλοι οἱ ἰσλαμιστὲς εἰσβολεῖς χαρακτηρίζονται ὡς ἀπολαύοντες ἀσυλίας πρόσφυγες, οἱ ὁποῖοι δὲν ἐπιδέχονται ἀπελάσεως, ἀλλὰ θὰ ἐγκατασταθοῦν ἀναπόδραστα καὶ ἐφόσον ὅλοι οἱ ἀντιδρῶντες λογίζονται ὡς ρατσιστὲς καὶ ἀκροδεξιοὶ καὶ ἄρα ἡ ὅποια ἀρθρούμενη διαφωνία πρέπει νὰ καταπνίγεται, διότι ὁ ἐρίζων δὲν σέβεται τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα καὶ δὲν εἶναι προοδευτικός, κατὰ λογικὴ ἀκολουθία πείθεται ὁ ἁπλὸς γηγενὴς πολίτης πὼς ἡ κατάσταση δὲν ἀναστρέφεται, τὰ ἀντανακλάστικά του δὲν μποροῦν νὰ τὸν προστατεύσουν καὶ τὰ δικαιώματά του πάνω στὴν κληρονομία τῶν προγόνών του ἐπιβάλλεται νὰ συρρικνωθοῦν χάριν τοῦ ἀναπόφευκτου ἐποικισμοῦ.

Μὲ δεδομένη τὴν ἀποδοχὴ τοῦ πολυπολιτισμικοῦ πεπρωμένου τῆς Ἐθνικῆς μας κοινωνίας, ἡ δήλωση τοῦ συριζαίου Γιαννούλη, ὅτι συνιστᾷ σαδισμὸ καὶ κτηνωδία ἡ κατανάλωση ἀλκοόλ καὶ χοιρινοῦ δίπλα σὲ «πρόσφυγες», προοιωνίζει ὄχι μόνο τὴ βίαιη ἀλλαγὴ τοῦ ἀξιακοῦ μας συστήματος, ἀλλὰ καὶ τὴν ἐντὸς ὀλίγου θεσμοθέτηση νέων μορφῶν ἐγκλημάτων, τὰ ὁποῖα θὰ κατεδαφίσουν τὴν ἑλληνικὴ βιοθεωρία καὶ θὰ εἰσαγάγουν τὴ θρησκευτικὴ ἀπαίτηση τοῦ ἰμπερεαλιστικοῦ Ἰσλὰμ στοὺς κόλπους τῆς συλλογικῆς μας ζωῆς.

Τὸ ὁλοκληρωτικὸ μουσουλμανικὸ στοιχεῖο ὡς ἐπιθετικότερo θὰ ἐπικρατήσει τῆς χριστιανικῆς ἀνεκτικότητος στὴ διατροφή, τὴν ἐνδυμασία, τὴν ἰδιωτικότητα, θὰ ἐπιβάλει τὸ δικό του μοντέλο κοινωνικῆς ὀργάνωσης καὶ θὰ ποινικοποιήσει συμπεριφορές, ποὺ ἀνάγονται στὴν ἑλληνικὴ παράδοση καὶ ἰδιοπροσωπία, διότι δὲν θὰ συνάδουν μὲ τὸ ἀνελεύθερο ἴνδαλμα τῆς ἀφροασιατικῆς πλειοψηφίας. Ὡς δούρειος ἴππος τῆς ἀντικαταστάσεως τοῦ πληθυσμοῦ ἡ Ἀριστερὰ ξέρει νὰ φωνασκεῖ ἀπὸ ὑποκριτικὴ ὑπερευαισθησία γιὰ τὴ θρησκευτικὴ ἐλευθερία τῶν ἀντιχριστιανικῶν μειονοτήτων καὶ νὰ ἐπικαλεῖται οἰκουμενιστικὲς ῥήσεις μητροπολιτῶν, ὅπως τοῦ σ. Ἰγνατίου, κὶ ἄπιστων ἀγαπολόγων, γιὰ νὰ παράσχει θεολογικὰ ἐπιχειρήματα στὸ ἱερατεῖο τῆς παγκοσμιοποιήσεως, ἀλλὰ ὅταν ἡ Ἕνωση Ἀθέων προσβάλει εὐθέως μὲ δημόσιες κρεοφαγίες τὴν ἀκώλυτη ἄσκηση τῆς λατρείας τοῦ ὀρθοδόξου ποιμνίου κατὰ τὸν ἐπιτάφιο τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς αἴφνης καταβάλλεται ἀπὸ ἀλαλία.

Βέβαια, ἡ πανικόβλητη ἀναζήτηση ἐκφραστοῦ τῆς ἐθνολαϊκῆς πλειοψηφίας στὸ ἐν λόγῳ περιστατικὸ στὸ πρόσωπο τοῦ κυρίου Κυρανάκη κὶ ἄλλων εὐφυῶν ἐκμεταλλευτῶν τῶν δεξιῶν ἐνστίκτων τῆς βάσης τοῦ γαλάζιου σιμιτικοῦ συρφετοῦ κρίνεται τουλάχιστον ἐπιπόλαια. Ἐλάχιστοι θὰ ἦταν ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι δὲν πρόλαβαν νὰ γοητευτοῦν ἀπὸ τὴν ἀντισυριζαϊκὴ ἀποστομωτικὴ ἱκανότητα τοῦ τελευταίου καὶ θὰ ἤκουσαν μὲ προσοχὴ τὴν τηλεοπτικὴ διατύπωσή του, πὼς ἡ μετεγκατάσταση παρανόμων μεταναστῶν στὴν ἐνδοχώρα μὲ ἀναλογία 1 % τοῦ ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ ἀνὰ περιφέρεια δὲν εἶναι ἀπειλητικὸ νούμερο!

Ἡ ἄποψη αὐτὴ ἐμπεριέχει εἴτε ἀσύγγνωστη ἄγνοια εἴτε ἐσκεμμένη ὑποτίμηση τῆς πραγματικότητος, διότι παραβλέπει ὄχι ἁπλῶς τὴν ἀναφομοίωτη φύση τῶν ἰσλαμιστικῶν καραβανιῶν, τὴν τάσή τους πρὸς γκετοποίηση περιοχῶν, τὴ μεταφορὰ ἀνεξιχνίαστων ἀσθενειῶν καὶ φυσικὰ τὸ ἀδύνατο τῆς ἐπαναπροωθήσεώς τους στὴ χώρα προελεύσεως, ἀλλὰ πρωτίστως τὸν ἐπικίνδυνα αὐξητικὸ ῥυθμὸ τῶν γεννήσεών τους, οἱ ὁποῖες σύντομα θὰ ἀναδύσουν στὸ ἐσωτερικὸ τῆς εὐάλωτης ἑλληνορθόδοξης κοινωνίας μία ξένη, ἡ ὁποία θὰ ὑπερκεράσει τὴν ὑπογεννητικότητα τῶν αὐτοχθόνων καὶ θὰ ἀναμορφώσει τὸ εὐαγγελικὸ πολιτίσμικό μας πρότυπο σύμφωνα μὲ τοὺς ὅρους τοῦ κορανίου καὶ τῆς σαρίας.

Δὲν ἀπαιτεῖται καύση πολλῶν ἐγκεφαλικῶν κυττάρων, γιὰ νὰ ἀντιληφθεῖ κανεὶς πὼς ὁ ἀνέξοδος μπλὲ πατριωτισμὸς δὲν συνιστᾷ παρὰ ὠμὸ ἐμπαιγμὸ μπροστὰ στὰ μούτρά μας, ὅταν συστεγάζεται μὲ ὑπουργούς, οἱ ὁποῖοι ἀναγγέλλουν ὅτι πρέπει νὰ ἐξοικειωθοῦμε μὲ τὴν ἰδέα, ὅτι θὰ ζήσουμε μαζὶ μὲ τοὺς καταπατητὲς τῆς γῆς μας καὶ καθυβρίζουν τοὺς ἀπαυδισμένους Ἕλληνες τῆς Ναούσης ὡς«τυραννία τῆς μειοψηφίας», ἐπειδὴ ὑπεραμύνονται τῆς περιουσίας τους ἔναντι τῶν επιληψίμων νομέων της.

Ἡ ἑλληνικὴ πατριωτικὴ ὀρθόδοξη νεολαία ἔχει τὴ μία καὶ μοναδικὴ εὐκαιρία νὰ συσπειρωθεῖ, κινητοποιηθεῖ καὶ ἀντιδράσει ὀργανωμένα, γιὰ νὰ ὑπερασπιστεῖ τὰ κυριάρχικά της δικαιώματα στὸ χῶμα τῶν παππούδών της. 

The Righter
το είδαμε ΕΔΩ



Share

1 σχόλιο:

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ είπε...

ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΑΠΛΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ koukfamily
Μιλουν οι δολιοι ολετηρες οι ευεργετήθεντες απο τον Ελληνικο πολιτισμο και το Αφυπνισθειτε Ελληνες,
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ www,ledrastory,com

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.