28 Φεβρουαρίου 2019

Νόμιμα τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στην Ελλάδα σε Δημόσια-Δημοτικά κτίρια και Σχολεία

Γράφει ο Νικόλαος Σ. Στεργιάδης

Με Απόφαση των Εισαγγελικών Αρχών:
Νόμιμα τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στην Ελλάδα σε Δημόσια-Δημοτικά κτίρια και Σχολεία

Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μια έξαρση στο σχεδιασμό επάνω σε Δημόσια-Δημοτικά κτίρια των Χανίων, κάποιων ιδιαίτερα μεγάλου μεγέθους γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την παναίρεση του Οικουμενισμού, την «Πανθρησκεία», που αποτελεί μια σύνθεση δοξασιών παραθρησκειών και Ανατολικών θρησκειών και η οποία προωθείται στην Ελλάδα από το διεθνές πολιτικο-θρησκευτικό κίνημα της «Νέας Εποχής».

Στην Κίσαμο Χανίων, σχεδιάστηκε γκράφιτι 150 τ.μ. σε εξωτερικό τοίχο Δημόσιου Σχολείου, γκράφιτι γνωστό και ως ο «θρόνος του θηρίου», καθώς και άλλο επάνω σε εξοπλισμό κοινής ωφέλειας, το περιεχόμενο των οποίων περιλαμβάνει αποκρυφιστικά-οικουμενιστικά σύμβολα όπως τα παραθρησκευτικά σύμβολα της Χαόσφαιρας, της Ημισελήνου δίπλα σε τραγόμορφη παράσταση κ.α., καθώς και επιμέρους σχέδια γκράφιτι που αποτελούν μια οπτική έκφραση των δοξασιών του «Νιρβάνα», της «Μετεμψύχωσης», του «Κάρμα» και του «Δωδεκαθεϊστικού Καθαρτήριου», βασικών δοξασιών του Νεοπαγανισμού, του Σατανισμού, της Γουΐκα (Wicca) και του Δωδεκαθεϊσμού, κύριων παραθρησκευτικών ομάδων που συνθέτουν το αποκρυφιστικό πλέγμα της «Πανθρησκείας».

Στα γκράφιτι που σχεδιάστηκαν στους εσωτερικούς τοίχους νεότευκτου Δημοτικού πάρκινγκ στα Χανιά, συμπεριλαμβάνεται γκράφιτι 40 τ.μ. στο οποίο είναι αποτυπωμένο ως να μεσουρανεί το Ταοϊστικό σύμβολο «Γιν Γιανγκ», με διάμετρο 2 μέτρων, το μεγαλύτερο σε μέγεθος παραθρησκευτικό σύμβολο που έχει αποτυπωθεί ποτέ σε όλη την Ελλάδα, δίπλα στα πολύ μικρότερα σε μέγεθος γερμένα ταφικά σύμβολα του Χριστιανισμού και του Ισλαμισμού. Κεντρικό θέμα του γκράφιτι είναι ένας νεαρός στη μορφή κινέζικος δράκος σε κατάσταση έκστασης-διαλογισμού, υποστηριζόμενος από το εξ’ ουρανού γυναικείο χέρι της Θεάς Γκουάν-Γιν, της θηλυκής μορφής του Βούδα, ενώ από τα χέρια του κινέζικου δράκου εκπέμπεται μια μορφή ενέργειας προς το Γιν Γιανγκ.

Συνολικά, το γκράφιτι αυτό αποτελεί οπτική έκφραση του «Νιρβάνα» - ταύτιση με το «Έν Όλον» - Θέωση, της βασικής δοξασίας κύριων παραθρησκειών και ανατολικών θρησκειών του συγκριτιστικού μείγματος της «Πανθρησκείας», όπως του Ινδουισμού και του Βουδισμού.

Το γκράφιτι που σχεδιάστηκε σε εξωτερικό τοίχο Δημοτικού κτιρίου σε Δημοτικό πάρκο στα Χανιά, έχει κεντρικό θέμα του τη μορφή του Εωσφόρου – Σατανά – Διάβολου, αποδιδόμενη εδώ με το πρόσωπο του Βάαλ ή Μολώχ, κύριας θεότητας του Σατανισμού και του Νεοπαγανισμού, κύριων παραθρησκευτικών ομάδων της «Πανθρησκείας». Άνωθεν της σχεδιασμένης κεφαλής επικάθεται η «Φλόγα της νόησης» και ένας κύλικας, το αρχαίο παγανιστικό σύμβολο της θηλυκότητας που παραπέμπει στη Μεγάλη Θεά (δυϊσμός), ενώ ανάμεσα στα κέρατα είναι σχεδιασμένη μια κρεμασμένη ανθρώπινη μορφή ως συμβολισμός της ανθρωποθυσίας ή της αυτοχειρίας. Το μπλε στρογγυλό σημάδι στο κέντρο του μετώπου, απεικονίζει το «τρίτο Μάτι», το έκτο τσάκρα, που έχει σχέση με τις ανατολικές τεχνικές διαλογισμού-Γιόγκα, ένα θρησκευτικό σύμβολο που παραπέμπει στην πνευματική κατάσταση «Νιρβάνα» και το οποίο είναι από τα ισχυρότερα στοιχεία θρησκειολογικού συγκρητισμού, είναι δηλαδή 100% «Πανθρησκεία».

Με Απόφαση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων (α.π. 302/18), που εγκρίθηκε από τον Εισαγγελέα Εφετών Κρήτης (α.π. 7126/18), δημιουργείται «δεδικασμένο» για όλη την Κρήτη και για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Σύμφωνα με την Απόφαση αυτή, τα προαναφερόμενα γκράφιτι της «Πανθρησκείας» και όσα ακόμη σχεδιαστούν, θα υπάρχουν νόμιμα, ελεύθερα και ανέπαφα για αρκετά χρόνια αφού σε καμιά περίπτωση δεν τίθεται θέμα της κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση διαρκούς τέλεσης τόσο του παράνομου αθέμιτου και καταχρηστικού θρησκευτικού προσηλυτισμού (ΑΝ 1363/1938, ΑΝ 1672/1939, άρθρα 43, 386, 466 ΠΚ, άρθρο 13 Συντάγματος 1975 κ.α.) όσο και της δημόσιας κακόβουλης βλασφημίας και καθύβρισης της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού (άρθρα 198, 199 ΠΚ) είτε από τους σχεδιαστές τους είτε από τις αρμόδιες και υπεύθυνες για τα κτίρια νυν Δημοτικές Αρχές, δηλαδή τα γκράφιτι αυτά δεν προκαλούν διαρκή προσβολή του θρησκευτικού συναισθήματος και επιβουλή της θρησκευτικής ειρήνης των πολιτών ούτε προσβάλλουν το ορθόδοξο φρόνημα και την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.

Σύμφωνα με τις Εισαγγελικές Αρχές των Χανίων, τα προαναφερόμενα γκράφιτι σε Δημόσια-Δημοτικά κτίρια και ιδιαίτερα σε Δημόσια Σχολεία, ομοίως δηλαδή σε Εκκλησίες και σε Μνημεία, δεν προκαλούν εξαναγκαστικά και καθημερινά μια μορφή πλύσης εγκεφάλου ούτε αποτελούν προσπάθεια προσέλκυσης οπαδών, κυρίως από τη νεολαία, υπέρ της «Πανθρησκείας». Κατά την κρίση τους, τα γκράφιτι αυτά δεν αποσκοπούν στη μεταβολή του περιεχομένου της θρησκευτικής συνείδησης των ετεροδόξων, λειτουργούν ως θεμιτά κατά τον Νόμο μέσα και έχουν αναλόγως χαρακτήρα έντιμο και θεμιτό με την ευρεία έννοια του όρου. Ως «έργα τέχνης» αποτελούν εκδήλωση της προσωπικότητας των σχεδιαστών τους, η οποία ως άσκηση του δικαιώματος της ατομικής ελευθερίας είναι κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα.

Για τις Εισαγγελικές Αρχές των Χανίων, τα προαναφερόμενα γκράφιτι δεν αποτελούν διακεκριμένη περίπτωση φθοράς πράγματος που χρησιμεύει για κοινό όφελος και είναι αδιάφορο το ότι για τη δημιουργία τους δόθηκε μόνο προφορική άδεια και δεν εφαρμόστηκε καμία από τις αυστηρές προϋποθέσεις που ισχύουν επίσημα όσον αφορά την εκτέλεση εργασιών πολιτιστικού χαρακτήρα επί Δημόσιων-Δημοτικών κτιρίων, όπως είναι και η σχεδίαση εικονογραφημάτων-γκράφιτι. Κατά την κρίση τους, είναι άνευ ουσίας όλες οι διαδικασίες που περιλαμβάνουν υποβολή σχετικών εγγράφων και προσχεδίων, παραπομπή των θεμάτων τοπικού ενδιαφέροντος που αφορούν ιδιαίτερα στους τομείς της Παιδείας και του Πολιτισμού προς συζήτηση και κρίση τους στα αρμόδια συμβούλια, υπογραφή των σχετικών Αποφάσεων από τα αρμόδια πρόσωπα και επιτροπές και αξιολόγηση των έργων που υλοποιούνται.

Είναι αδιαμφισβήτητη η κρίση των Εισαγγελικών Αρχών των Χανίων υπέρ της νομιμότητας των γκράφιτι της «Πανθρησκείας», εφόσον Αρχειοθέτησαν ακόμη και τη σχετική Δικογραφία Η16/1789 που σχηματίστηκε κατόπιν παραγγελίας της Εισαγγελέα Αρείου Πάγου κ. Ξένης Δημητρίου. Έτσι, δεν πρόκειται ούτε για πρώτη φορά, να τεθεί δημόσια προς κρίση ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, το ερώτημα εάν τα προαναφερόμενα γκράφιτι προετοιμάζουν ή όχι τη μεταστροφή της κοινωνίας στην Κρήτη και ιδιαίτερα της νεολαίας προς την «Πανθρησκεία» της «Νέας Εποχής», μια θρησκευτική πίστη διαφορετική και ανεξάρτητη από την επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.