16 Οκτωβρίου 2018

Η Ελληνίδα γιατρός του εξωτερικού περιγράφει τον θάνατο του πατέρα της και την αφασία των γιατρών γνωστού ιδιωτικού Νοσοκομείου. Μετά από αυτό εμείς οι απλοί πολίτες δεν έχουμε καμιά ελπίδα....

ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ 

Πως περιγράφει τις συνθήκες θανάτου του πατέρα της

Μια συγκλονιστική περιγραφή των συνθηκών θανάτου του πατέρα Ελληνίδας γιατρού, που διαπρέπει στο εξωτερικό, σε γνωστό ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας, διαβάσαμε στο facebook.

Πότε θα αποκτήσει και η χώρα σωστές ρυθμιστικές αρχές και συστήματα ποιοτικού ελέγχου; Το πρόβλημα βέβαια είναι βαθύτερο και έχει σχέση με την επικράτηση απαράδεκτων πρακτικων σε μέρος του συστήματος υγείας.

Ακολουθεί η περιγραφή της γιατρού για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έφυγε ο πατέρας της:

“Σε λίγες μέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος από το θάνατο του πατέρα μου και θα ήθελα να καταθέσω πως έγιναν τα πράγματα ως κόρη που τυχαίνει να είμαι καρδιολόγος. Ο πατέρας μου στις 16 Οκτωβρίου επισκέφθηκε μεγάλο ιδιωτικό νοσοκομείο κατόπιν συνεννόησης μου με το διευθυντή του νοσοκομείου κ λόγω δύσπνοιας που είχε παρουσιάσει. Ο ίδιος είχε μικρή αναιμία κ ο τελευταίος υπέρηχος καρδιάς είχε δείξει μετρίου βαθμού στένωση βιοπροσθετικης βαλβίδας μετά τα 10 χρόνια τοποθέτησης της κ καλό κλάσμα εξώθησης στο 60%. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τη συνεννόηση μου με το διευθυντή του νοσοκομείου (όχι της μονάδας αλλά ολοκλήρου του νοσοκ) ότι να μπει μέσα ώστε να διευκρινίσουμε αν η δύσπνοια είναι αποτέλεσμα της αναιμίας είτε άλλου προβλήματος.

Εκείνη τη Δευτέρα κάνει έναν υπέρηχο κ ο καρδιολόγος – με πολυετή εμπειρία στο χώρο – με ενημερώνει ότι το κλάσμα εξώθησης έπεσε από 60 στο 20%. Η δίκη μου άποψη ήταν ότι έπρεπε να μείνει μέσα για να κάνει στεφανιογραφία, εκείνοι τον παρέπεμψαν σε μια νεαρή γιατρό η οποία τον φόρτωσε σε 4 νέα φάρμακα καρδιακής ανεπάρκειας κ επειδή εκείνοι είχαν βγαλει τη διάγνωση low flow low gradient στενωση της βιοπροσθετικης βαλβίδας (λογικό με πτώση κλάσματος) ήθελαν να κάνει TAVI valve into valve.

Εγώ εκείνη τη μέρα είχα ήδη μεταφέρει όλα τα χρήματα μου από την Αγγλία στο ιδιωτικό νοσοκομείο ώστε να γίνουν τα πάντα όσα ήταν απαραίτητα.

Και θυμάμαι τη συζήτηση από τη τηλέφωνο, μια ατελείωτη συζήτηση για χρήματα και αμοιβές. Κι έλεγα στη γιατρό «δεν με νοιάζει ποσά χρειάζονται, θεωρώ ότι ο πατέρας μου πρέπει να είναι εσωτερικός ασθενής» – φτάσαμε σε ένα σημείο που ο αδερφός μου δικαίως είπε να μην είμαι παρεμβατική με τους γιατρούς και έτσι σεβάστηκα το γεγονός ότι την Πέμπτη 19 Οκτώβρη θα έκανε αξονική.

Όπως είναι γνωστό έχω εξειδικευτεί στην καρδιαγγειακή απεικόνιση. Κ αν για συναισθηματικούς λόγους δεν θα μπορούσα να εκφέρω γνώμη για την αξονική του πατέρα μου, αν μη τι άλλο είχα από πίσω μου 10 ανθρώπους του μεγάλης κλινικής του εξωτερικού να δουν τις εικόνες. Ζητούσα την αξονική ώστε να κάνουμε ένα πλάνο πριν φύγω για Ελλάδα – περνάει ένα βράδυ τίποτα, την επόμενη μέρα στη γιατρό «αγαπητή μου Χ μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις τις εικόνες της αξονικής ή να μου πεις τι δείχνει» … «ναι ναι θα στα πω – δεν είναι ακόμα έτοιμα» 

Περνάει κ η Παρασκευή κ φτάνει Σάββατο πρωί. Κ μιλάω με τον πατέρα μου – του λέω «σε παρακαλώ πήγαινε στο νοσοκομείο κ έρχομαι κ εγώ, ετοιμάζομαι να μπω στο αεροπλάνο». Ο αδερφός μου τον πήρε με το αυτοκίνητο κ πήγαν στο ιδιωτικό νοσοκομείο. Μου τηλεφωνεί ο αδερφός μου ότι στην είσοδο του είπαν «ποιο δωμάτιο θέλετε : των 200, 300 ή 400 ευρώ» κ η απάντηση μου ήταν «έχετε λάβει ένα υπέρογκο ποσό από Αγγλία, βάλτε τον άνθρωπο σε ένα δωμάτιο φτάνει να τον κάνετε καλά» κ εντέλει μπήκε στην εντατική.

Δεν άντεξε πάνω από 2 ώρες γιατί ήταν σε καρδιογενες σοκ. Κ ενώ ήταν σε καρδιογενες σοκ, κανείς δεν σκέφτηκε να του βάλει ενδοαορτικη αντλία ούτε να αυξήσουν τα ινοτροπα.

Έφτασα κ δεν πρόλαβα να τον δω ζωντανό. Για την ακρίβεια τους χτυπούσα το κουδούνι κ τους έλεγα ότι είμαι γιατρός κ δεν μου άνοιγαν.

Στην αναμονή και μισή ώρα μετά το θάνατο, μου φέρνουν ένα cd – μου λέει η γιατρός «αυτή είναι η αξονική – δεν μπορούμε να εξηγήσουμε τη μάζα πάνω στη βαλβίδα» …ήταν ένας θρομβος πάνω στη βαλβίδα κ ο ακτινολόγος καθώς και η καρδιολόγος ούτε εξέφρασαν την ανησυχία τους από την Πέμπτη το βράδυ ούτε το πόρισμα είχαν κάνει.

Την επόμενη μέρα πήγα στο ιδιωτικό νοσοκομείο μόνη μου να πάρω τα υπάρχοντα του πατέρα μου. Δεν μπορούσαν οι γιατροί να με κοιτάξουν στα μάτια. Εγώ ήμουν χαμένη.
Οποιαδήποτε εξήγηση κ οποιαδήποτε συγνώμη ήταν επι ματαίω.

Μια εβδομάδα μετά με πήρε τηλέφωνο κ ο διευθυντής ο οποίος ήταν άφαντος αρχικά. «Δεν ήξερα τίποτα για το θρόμβο, δεν είχα ιδέα…κ η γιατρός στην οποία έδωσα τον πατέρα σου έχει κάνει x μήνες μετεκπαίδευση στο εξωτερικό…(μετά από κάποια δευτερόλεπτα σιωπής) …να σε φέρουμε στην Ελλάδα ως διευθύντρια» … 

Δυο μέρες μετά ο θείος μου πέθανε στο ίδιο νοσοκομείο από σήψη μετά από χειρουργείο ρουτίνας στην άνω κοιλιακή χώρα. Ένας χρόνος κ είναι σαν χθες. Ο πόνος απίστευτος κ όσοι γνώρισαν τον πατέρα μου μπορούν να καταλάβουν το κενό που άφησε.

Πλέον το ένα και μοναδικό μου μάθημα είναι ότι δεν πηγαίνω κατά νοσοκομείο αλλά ανάλογα με τον άνθρωπο. Είναι ο κύριος Y καλός γιατρός; Και σε τέντα να κάνει το ιατρείο του, τουλάχιστον θα έχει το φόβο Θεού να παραπέμψει τον ασθενή κάπου άλλου.’ 

το είδαμε ΕΔΩ

ΣΧΟΛΙΟ

Αν αυτά συμβαίνουν στην μνημονιακή Ελλάδα του 2018 σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο σε συγγενή ενός γιατρού, φανταστείτε τι συμβαίνει στα δημόσια νοσοκομεία με την φυγή των καλύτερων γιατρών στο εξωτερικό, για όλους εμάς τους απλούς φτωχούς πολίτες...

Δυστυχώς η γιατρός "πλήρωσε" την φυγή της από την πατρίδα μας με την ζωή του ίδιου της του πατέρα από τους απατεώνες φιλάργυρους συναδέλφους της που έμειναν πίσω....

Μπορεί να μην είμαστε γιατροί, αλλά μετά την συγκεκριμένη καταγγελία της καρδιολόγου καταλαβαίνουμε πλέον πολύ καλά, τι φυντάνια έχουν μείνει στην πατρίδα μας...
Κι αυτό σίγουρα δεν μπορεί να αφορά όλους τους γιατρούς που έχουν μείνει, αλλά σίγουρα ένα σημαντικό κομμάτι...

Εύχομαι καλή τύχη σε όποιον αρρωστήσει...
Κι αν η ασθένεια είναι πολύ σοβαρή καλό είναι να ασχοληθεί με την διαθήκη του και με το να τακτοποιήσει ότι προλαβαίνει....

Κι αν έχετε σκοπό να κατηγορήσετε αποκλειστικά τους γιατρούς να ξέρετε ότι αυτό είναι μέγα λάθος...
Και πάλι κυρίως φταίνε τα μνημονιακά κτήνη όλων των παρατάξεων, που σε συνεργασία και υπό τις οδηγίες των ξένων επικυρίαρχων, έφεραν στην πατρίδα μας τα μνημόνια και την τεχνητή κρίση, ή οποία ως ένα εκ των πολλών αποτελεσμάτων της είχε και την φυγή στο εξωτερικό των φωτεινών επιστημονικών μυαλών και την εξαθλίωση της δημόσιας υγείας....

Οι κατάρες λοιπόν να στρέφονται και προς αυτά τα βρωμερά ανθελληνικά κτήνη.... 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.