23 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΚΛΑΒΙΑ, ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ

Το σύστημα εξουσίας είναι μiα παρασιτική τάξη με σκοπό να μεταφέρει τον εθνικό πλούτο σε υπερεθνικά κέντρα

Από τον Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά* 

Η Κύπρος είναι η πατρίδα και το λίκνο της ελληνικής δημοτικής πεζογραφίας. Οι «Ασσίζες» είναι το πρώτο γραπτό δημοτικό μνημείο της δημοτικής ελληνικής γλώσσας. Περιγράφει με λογοτεχνικό τρόπο τη νομοθεσία των Φράγκων κατακτητών στην Κύπρο.

Την τελική λογοτεχνική μορφή, τα κείμενα την πήραν το 1340. Οι «Ασσίζες» πιστοποιούν ότι οι Φράγκοι κατείχαν τα πάντα - τα σπίτια, τη γη, τα αγαθά και τη ζωή των υπηκόων. Χαρακτηριστικά, αν ένας χωρικός που σκάβει το χωράφι του βρει κάποιον θησαυρό και δεν ενημερώσει τον Φράγκο ηγεμόνα, τότε θα κρεμαστεί. «Εάν γένεται από ριζικού ότι ο κατίς άνθρωπος ευρίσκει κανέναν βίον από κάτω της γης χωρίς να ποεί γνώσην του αυθέντη της χώρας, το δίκαιον κρινίσκει ότι εκείνον πρέπει να τον κρεμάσουν».

Οι τρεις αυτές γραμμές του κειμένου μάς αποκαλύπτουν τρία ιστορικά διαχρονικά γεγονότα που ξεκινούν από τον 13ο αιώνα και φτάνουν έως τον 21ο. Πρώτον, η Κύπρος είναι μέρος του ελληνικού πολιτισμικού και γεωγραφικού χώρου. Δεύτερον, όλες οι λέξεις του κειμένου χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα στην ελληνική γλώσσα και, τρίτον, επί χιλιετίες, με εξαίρεση τη χρονική περίοδο από την Επανάσταση του 1821 έως το 1981, όταν η Ελλάδα έγινε μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όλα τα οικονομικά μεγέθη ανήκαν στους Φράγκους και τους Οθωμανούς κατακτητές.

Οι Ελληνες ήταν σκλάβοι, χρήσιμοι μόνο για να εργάζονται από ανατολής μέχρι δύσεως του ηλίου, ώστε να μεγιστοποιείται η αύξηση του πλούτου των κατακτητών. Το κοινό χαρακτηριστικό της φεουδαρχίας και της μετανεωτερικής εποχής είναι η αγωνία και η διαρκής προσπάθεια των ελίτ -των «αυθεντών», κατά τις «Ασσίζες»- να μην κατέχει κανένα περιουσιακό και οικονομικό στοιχείο ο λαός. Ο λόγος είναι απλός: Η κατοχή περιουσίας και αγαθών χαλυβδώνει τον πολίτη με το αίσθημα της αυτοπεποίθησης, της αφοβίας και της ελευθερίας, γιατί είναι σε θέση να αψηφήσει την εξουσία, επειδή δεν εξαρτάται από αυτήν για να επιβιώσει.

Η μετανεωτερική εποχή της παγκοσμιοποίησης είναι η επαναφορά της κοινωνίας στις μεσαιωνικές φεουδαρχικές δομές, όπου η πολιτική και η εξουσία απογυμνώνουν τους πολίτες και τα έθνη από τα ατομικά και συλλογικά περιουσιακά στοιχεία τους για να τα μεταφέρουν στα νέα κέντρα ισχύος, π.χ. στη Γερμανία. Ο απογυμνωθείς χώρος εποικίζεται εκ νέου μέσω της μετακίνησης πληθυσμών, ώστε ο έλεγχος να μην ανακτηθεί ποτέ από τους αυτόχθονες. Ο νεωτερικός κοινωνικός μετασχηματισμός συνίσταται στην απώλεια της ατομικής και συλλογικής περιουσίας εντός του γεωγραφικού «χώρου» που καθιέρωσε η πολιτική δομή του έθνους-κράτους, για να μεταφερθεί σε άλλα μητροπολιτικά κέντρα εκτός του εθνικού χώρου.

Μέσα σε αυτές τις υπερδομές διοίκησης και ελέγχου, το πολιτικό σύστημα εξουσίας δεν είναι τίποτε περισσότερο παρά μια μεταπρατική παρασιτική τάξη, με πολύ καλό μισθό και πολλά προνόμια, που σκοπό έχει να μεταφέρει τον πλούτο του ελληνικού λαού σε υπερεθνικά κέντρα, 197 χρόνια μετά το 1821. Ετσι, μέσω των καταλλήλων πολιτικών πρακτικών, 50.000 συμπολίτες μας αποποιήθηκαν το 2018 τα περιουσιακά κληρονομικά στοιχεία τους με αίτησή τους στα πρωτοδικεία της χώρας, επειδή ο ΕΝΦΙΑ και τα αντικειμενικά κριτήρια απαγορεύουν πλέον την κατοχή ακίνητης περιουσίας.

Ενώ επισημαίνεται πλέον στον δημόσιο λόγο ότι ο ΕΝΦΙΑ είναι ένας φόρος δήμευσης της περιουσίας, το πλέον ύπουλο και εντέχνως αποσιωπούμενο όπλο της μεταφοράς των περιουσιακών στοιχείων του ελληνικού λαού στους ξένους κατακτητές είναι τα αντικειμενικά κριτήρια διαβίωσης. Επί παραδείγματι, άνεργος που κληρονομεί σπίτι στην πόλη και στο χωριό θεωρείται ότι έχει ετήσιο εισόδημα αρκετών χιλιάδων ευρώ, φορολογούμενος έτσι αγρίως επί ανύπαρκτων εισοδημάτων, πλέον του ΕΝΦΙΑ. Αυτή η ληστρική φορολογική πρακτική έχει ως αποτέλεσμα οι πολίτες σταδιακά να χάσουν τα πάντα.

Η μόνη λύση που τους απομένει είναι να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό, επειδή δεν υπάρχει πλέον τρόπος να επιβιώσουν, καθώς και κανένας συνεκτικός ιστός που να τους συνδέει με την πατρίδα. Επειδή όμως η φύση και ο γεωγραφικός χώρος μισούν το κενό, οι αναχωρούντες αντικαθίστανται αμέσως από πολυεθνικούς πληθυσμούς, που αποτελούν το φθηνό εργατικό δυναμικό του συστήματος εξουσίας.

Οι πολιτικές αναγνώσεις περί μη ανησυχίας εκτροχιασμού των δημοσιονομικών, λόγω του επικείμενου θανάτου των συνταξιούχων, είναι μια ειλικρινής «αριστερή» έμμεση πολιτική παραδοχή των ανωτέρω θέσεων, καθώς και μια ομολογία για τον τρόπο που βλέπει και διαχειρίζεται η πολιτική εξουσία τη χώρα και τον λαό.

Το ζητούμενο είναι πότε οι πολίτες θα ξυπνήσουν από τον βαθύ ύπνο τους για να τους δώσουν την απάντηση που τους αρμόζει.

*Διδάκτωρ Φυσικής του πανεπιστημίου του Manchester, UK, δ/ντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών

πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.