Τελευταίες αναρτήσεις

23 Ιανουαρίου 2017

Η ληστρική σύνοδος της Κρήτης και το δέον γενέσθαι

Γράφει ο Χαράλαμπος Μηνάογλου 

Πέρασε ένα εξάμηνο από την ληστρική σύνοδο της Κρήτης διάστημα αρκετό ώστε να έχει φύγει η άμεση φόρτιση από τα πολλά αιρετικά που εδογμάτισε. Καιρός λοιπόν κατάλληλος για μία αποτίμηση, όχι βέβαια δογματική, κάτι τέτοιο έγινε από τις πρώτες μέρες και δεν έχει νόημα να το επαναλάβουμε. Ας δούμε, λοιπόν, τις εκκλησιολογικές συνέπειές της, οι οποίες βέβαια είχαν προβλεφθεί –είναι αλήθεια- από όσους εξαρχής διέκριναν τον ληστρικό χαρακτήρα της.

Πρώτον, μέγα χάσμα έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στους προκαθημένους των δέκα εκκλησιών που υπέγραψαν τα αιρετικά κείμενα και στις τέσσερεις εκκλησίες που χάριτι Θεού απείχαν. Ήδη οι ορθόδοξες εκκλησίες της Γεωργίας και της Βουλγαρίας με ξεκάθαρο τρόπο έχουν αποδοκιμάσει ως αιρετικά πολλά σημεία των κειμένων της Κρήτης, ενώ οι εκκλησίες της Αντιόχειας και της Ρωσίας δεν έχουν τοποθετηθεί καθώς έχουν σημαντικότερα προβλήματα από την προσπάθεια να αποδείξουν το αυταπόδεικτο, δηλαδή ότι τα όσα επιβάλλει η αμερικανική εξωτερική πολιτική (των δημοκρατικών σιωνιστών) στον κ. Βαρθολομαίο δεν είναι Ορθοδοξία. Άρα το πρώτο που πρέπει να πιστώσουμε στον κ. Βαρθολομαίο είναι ότι επέτυχε να επιφέρει σχίσμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, το οποίο δεν υπήρχε –τουλάχιστον καταστατικά- πριν από το μεγάλο και θεάρρωστο έργο του, την σύγκληση δηλαδή της ληστρικής Συνόδου της Κρήτης.

Δεύτερον, εξίσου μεγάλο, αν όχι μεγαλύτερο χάσμα, έχει προκληθεί στο εσωτερικό των εκκλησιών των οποίων οι προκαθήμενοι συνυπέγραψαν τα αιρετικά κείμενα με τον κ. Βαρθολομαίο. Πολλοί από τους επισκόπους που παρέστησαν στην σύνοδο, μόλις επέστρεψαν αρνήθηκαν την υπογραφή τους ή διακηρύττουν ότι υπέγραψαν για να μην διαταραχθεί η ενότητα αναγνωρίζοντας και στις δύο περιπτώσεις το αιρετικό των αποφάσεων. Θυμίζουν ακριβώς ό,τι συνέβη μετά την επίσης ληστρική σύνοδο της Φερράρας-Φλωρεντίας, όταν όλοι σχεδόν οι υπογράψαντες επίσκοποι έπαιρναν ένας-ένας πίσω τις υπογραφές τους μετά την επάνοδο στις επαρχίες τους. Αλλά το μεγαλύτερο σχίσμα έχει προκληθεί ανάμεσα στις ιεραρχίες των δέκα εκκλησιών και τον πιστό ορθόδοξο λαό που θα έπρεπε να διαποιμαίνουν ορθοδόξως.

Αυτός ο λαός, ο πιστός, ο μετέχων στα μυστήρια και οι όντως ευλαβείς κληρικοί αδυνατούν να δεχθούν πλέον επισκόπους, οι οποίοι για οποιονδήποτε λόγο δέχονται –έστω και μη αντιδρώντας σε αυτές- τις αιρετικές αποφάσεις της Κρήτης. Δυστυχώς, ορισμένοι από τους πρωτεργάτες της κίνησης κατά της ληστρικής συνόδου της Κρήτης φαίνεται ότι ηθελημένα ή όχι Κύριος οίδε, λειτουργούν ως βαλβίδα ασφαλείας του αιρετικού συστήματος που έχει κατσικωθεί στην ελληνική ιδίως περίπτωση. Συνιστούν δηλαδή να μην γίνει τίποτε, δηλαδή ό,τι ακριβώς και ο κ. Βαρθολομαίος. Από την άλλη όσοι επιμένουν ότι δεν μπορούμε να σιωπήσουμε σαν να μην έγινε τίποτε, προβαίνουν στην διακοπή του μνημοσύνου. Αλλά έτσι υπάρχει ο κίνδυνος να έχουμε ένα νέο παλαιοημερολογίτικο ζήτημα. 

Πέρα από τις δύο αυτές στάσεις, υπάρχει νομίζουμε και μία τρίτη, την οποία και θεωρούμε καλύτερη. Θα πρέπει αντί να διακόψουμε το μνημόσυνο και να μείνουμε χωρίς ιεραρχία να ζητήσουμε επικαλούμενοι και την ρωσική καταγωγή μας ορισμένοι εξ ημών από την Ρωσική Εκκλησία, που παραμένει ορθόδοξη όσο δεν υπογράφει την Κρήτη, να μας στείλει επισκόπους. Έτσι και κανονικούς ορθοδόξους επισκόπους θα έχουμε και τον κ. Βαρθολομαίο θα βάλουμε στην θέση του, δηλαδή στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Αν ξεκινήσει μία τέτοια συλλογή υπογραφών, προτού να περάσουν τις 10.000 οι Αμερικανοί θα παραιτήσουν τον κ. Βαρθολομαίο και στην θέση του θα φέρουν κάποιον που τουλάχιστον στην αρχή θα το παίζει ορθόδοξος και θα ακυρώσει με πανηγυρικό τρόπο τα υπογραφέντα στην Κρήτη. Δεν θα επιτρέψουν με κανέναν τρόπο την ενίσχυση όχι μόνο του γοήτρου αλλά και της παρουσίας της Ρωσίας στην Ελλάδα. 

Έτσι, πέρα από την εκκλησιαστική κανονικότητα θα επιτύχουμε και την καταστατική αναίρεση των αιρετικών δοξασιών της Κρήτης.  Η στάση αυτή μόνο θετικά αποτελέσματα θα έχει είτε ευοδωθεί και έρθουν επίσκοποι της Ρωσικής Εκκλησίας στην Ελλάδα, είτε δεν ευοδωθεί και οδηγήσει σε αλλαγή πλεύσης το Φανάρι μακριά από την παναίρεση του Οικουμενισμού.

Σε αυτό το σημείο, βέβαια, ορισμένοι καλοπροαίρετα θα πουν: μα να δεχθούμε Ρώσους επισκόπους; Να καταργήσουμε την εκκλησιαστική αυτονομία μας και να υπαχθούμε στην Ρωσική Εκκλησία; Ποιοι, εμείς, οι Έλληνες που είμαστε η κορυφή της Ορθοδοξίας; Σε αυτόν τον εύλογο και καλοπροαίρετο προβληματισμό εδράζεται δυστυχώς η σιωνιστικής προέλευσης αντορθόδοξη λογική και πολιτική πρακτική της διαίρεσης των Ορθοδόξων. Και βέβαια θα πάμε με τους Ρώσους, τους Γεωργιανούς και τους Άραβες ορθοδόξους εάν οι δικοί μας επίσκοποι πέσουν σε αίρεση. Η ορθή πίστη είναι το παν για τον ορθόδοξο. Αντίθετα, η λογική ότι εμείς είμαστε τα αφεντικά της Ορθοδοξίας και θα πρέπει να είμαστε ό,τι και να γίνει, ακόμη και αν προσπαθούν οι Έλληνες επίσκοποι στο σύνολό τους να επιβάλουν την αίρεση για ορθοδοξία, είναι εκτός εκκλησίας και αποτελεί ξεκάθαρη επίδραση του σιωνισμού, ο οποίος συνεχίζει και σήμερα να κηρύττει ότι κατέχει την αποκλειστική ορθή πίστη και λατρεία προς τον Θεό, ενώ Τον έχει σταυρώσει. 

Αν αρνηθούμε τον Χριστό, όπως συμβαίνει με την ληστρική σύνοδο της Κρήτης, τότε όχι αφεντικά της Ορθοδοξίας δεν μπορούμε να είμαστε, αλλά θα «εκκοπούμε» όπως η ξεραμένη συκιά. Άλλωστε, και καθαρά σε επίπεδο εκκλησιαστικής πολιτικής να δούμε τα πράγματα, ο πραγματικός γίγαντας της Ορθοδοξίας δεν είναι πλέον –φευ- ο Ελληνισμός, αλλά η Ρωσία. Και ο μόνος λόγος που κρατάμε ακόμη τις «σφραγίδες» είναι, ας το καταλάβουμε, η αμερικανική παρέμβαση για να μην ηγηθεί η Ρωσία όλων των ορθοδόξων (ενώ η αδύναμη Ελλάδα και ο φθίνων Ελληνισμός δεν αποτελούν ούτε δυνητικό κίνδυνο για τους άρχοντες του αιώνος τούτου). 

Ποια, λοιπόν, αφεντικά, γιουσουφάκια έχουμε καταντήσει με κάτι «σφραγίδες» στα χέρια και θα έπρεπε κανονικά να ντρεπόμαστε και όχι να υπερηφανευόμαστε που, για να κρατάμε αυτά τα χωρίς αντίκρισμα πρωτεία, στρεφόμαστε κατά των αδελφών μας ορθοδόξων συμπράττοντας με τους σατανιστές (το ότι το έπραξαν κάποτε αυτό και οι αδελφοί μας με τον πανσλαβισμό υπηρετώντας και εκείνοι τους άρχοντες του αιώνος τούτου δεν είναι λόγος να κάνουμε και εμείς το ίδιο και να διαιωνίζουμε την διαίρεση ανάμεσα στους ορθοδόξους λαούς).



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook, στο Twitter ή στο Google+ μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Στην μπάρα που περνάει κυλιόμενη πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων μπορείτε να δείτε σε τίτλους τις 25 τελευταίες αναρτήσεις μας. Οι τίτλοι είναι σύνδεσμοι (λινκ) και πατώντας τους θα ανοίξει σε ένα ξεχωριστό παράθυρο η συγκεκριμένη ανάρτηση.

9. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.